"Είμαστε χαρούμενοι για τον εκτός έδρας πόντο, αλλά όχι για την ήττα" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, μετά την ήττα του ΟΦΗ, απο την Κηφισιά με 3-2, στο ται-μπρέικ μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι (26-24, 21-25, 25-19, 15-25, 15-12).
Οπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ "έγινε σκληρό παιχνίδι, όπως το περίμενα. Η Κηφισιά, ξέρουμε, είναι μια σκληρή ομάδα.
Πολύ επιθετική πάνω στο φιλέ, αλλά και απο τη γραμμή του σέρβις. Σήμερα και οι δυο ομάδες, χάσαμε αρκετά σερβίς, αλλά είναι στα πλαίσια να πιέσεις την αντίπαλη ομάδα. Αν δούμε τα νούμερα, στην επίθεση και οι δυο ομάδες έχουν υψηλά ποσοστά.
Με το σερβίς, θέλουμε να μειώσουμε την αποτελεσματικότητα του αντιπάλου στην επίθεση. Αλλες φορές το καταφέραμε, άλλες φορές όχι.
Είμαστε χαρούμενοι για το βαθμό, αλλά δεν είμαστε ποτέ χαρούμενοι όταν χάνουμε ένα παιχνίδι. Αλλά δείξαμε ένα ανταγωνιστικό πρόσωπο και αυτό θα κάνουμε και στη συνέχεια".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ πήρε πολύτιμο εκτός έδρας πόντο στην Κηφισιά
Στόχος του ΟΦΗ, είναι να πάει όσο πιο ψηλά γίνεται στο πρωτάθλημα, ανέφερε ο κεντρικός του ΟΦΗ, Εντι Ράμος, μετά το τελος του συγκλονιστικού αγώνα, στην Κηφισιά, με νικητές τους γηπεδούχους στο ται-μπρέικ με 3-2 (26-24, 21-25, 25-19, 15-25, 15-12).
Οπως δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα, ο κεντρικός του ΟΦΗ "συγχαρητήρια στην Κηφισιά. Ήταν καλύτερη απο εμάς στη λεπτομέρεια. Το παιχνίδι κρίθηκε στο ται-μπρέικ, στη λεπτομέρεια. Εμείς συνεχίζουμε, έχει παιχνίδια ακόμη. Δεν τελειώνει τίποτα ακόμη. Στόχος μας να πάμε όσο πιο ψηλά γίνεται".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γιάννης Καλμαζίδης: Χαρούμενοι για τον πόντο, όχι για την ήττα
Ο ΟΦΗ έπαιξε για τη νίκη, απέναντι στην 4η της βαθμολογίας Κηφισιά, μέσα στο "Ζηρίνειο", διεκδίκησε το παιχνίδι στο ται-μπρέικ, αλλά τελικά έχασε με 3-2 και πήρε τον πολύτιμο πόντο, σε ένα συγκλονιστικό παιχνίδι (26-24, 21-25, 25-19, 15-25, 15-12).
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ