Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Επίσκεψη στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Αρτας, έκανε η αποστολή της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, με αφορμή την παρουσία της, στην περιοχή, για το Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Στο εν λόγω σχολείο, διευθυντής είναι ο Ηρακλειώτης Χρήστος Γιώτης, ο οποίος απηύθυνε την πρόσκληση στην ομάδα του ΟΦΗ, η οποία και την αποδέχθηκε μετά χαράς.
Το σχολείο επισκέφθηκε ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο προπονητής Γιάννης Καλμαζίδης και ο αρχηγός της ομάδας Μάριν Λέσκοφ.
Υπέγραψαν αυτόγραφα στα μικρά παιδιά και χάρισαν αναμνηστικά της ομάδας.
Στην επίσκεψη της αποστολής του ΟΦΗ στο 9ο Δημοτικό Σχολείο Αρτας, συμμετείχε ο αντιδήμαρχος αθλητισμού και παιδείας της περιοχής Γιάννης Κούλης.
Εκ μέρους της αποστολής του ΟΦΗ, ο Γιάννης Δανδάλης, ευχαρίστησε τα παιδιά για την θερμή υποδοχή, αλλά και τους καθηγητές, ενώ ο διευθυντής του σχολείου, Χρήστος Γιώτης, συνεχάρη την ομάδα του ΟΦΗ, για την πρόκρριση στο Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδος, ευχαρίστησε την ομάδα του ΟΦΗ, για την επίσκεψη και δήλωσε περήφανος για την Κρητική του καταγωγή!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την ικανοποίηση της, για την θετική εξέλιξη, με το ταρτάν στίβου του Σταδίου Ελευθερίας, το οποίο θα αντικατασταθεί στο σύνολο του, όπως έγινε γνωστό με σχετική ανακοίνωση που έγινε πριν απο μερικές ημέρες, απο τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, εξέφρασε η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα, στην επίσκεψη της, στο στάδιο και τη συνάντηση που είχε με την διοίκηση του ΕΑΚΗ (Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου).
Οπως ανέφερε η κ. Σακοράφα, το στάδιο Ελευθερίας, είναι απο τα ομορφότερα στη χώρα και η αντικατάσταση του ταρτάν, θα δώσει ξανά την δυνατότητα, για φιλοξενία μεγάλων διοργανώσεων του κλασσικού αθλητισμού, ενώ θα δώσει και λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα σωματεία και οι αθλητές του Ηρακλείου.
Ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης, ενημέρωσε την πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ, για την προσπάθεια που έχει γίνει απο την Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου, όλο αυτό το διάστημα, για το θέμα του ταρτάν, αλλά και τις προσπάθειες για την διατήρηση της αθλητικής εγκατάστασης, σε ένα καλό επίπεδο.
Στην συζήτηση, που έγινε στα γραφεία του ΕΑΚΗ σε εξαιρετικό κλίμα, συζητήθηκαν ακόμη, θέματα που αφορούν στον Κλασικό Αθλητισμό, στις επιτυχίες των σωματείων της Κρήτης καθώς και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά.
Εκ μέρους του ΕΑΚΗ, στην συνάντηση με την Σοφία Σακοράφα, παραβρέθηκαν, ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης, ο έφορος Νίκος Τσαγκαρακης και η Αναπληρώτρια Αντιπρόεδρος Μαρία Βασιλείου. Παρόντες ακόμη, ο Γ.Γ. του ΣΕΓΑΣ Γιώργος Γιατρουδάκης και ο πρόεδρος του ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης Παναγιώτης Αντωνακάκης.
Η κ. Σακοράφα, συνεχάρη ξανά τις διοικήσεις ΕΑΚΗ και ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης, για την άριστη όπως την χαρακτήρισε συνεργασία που έχουν, προς όφελος του αθλητισμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χρηματοδοτήθηκε με 1εκ 168 χιλ. ευρώ η αντικατάσταση του ταρτάν στο στάδιο Ελευθερίας
Ο ΟΦΗ με γκολ του Μεξικανού Σίλβα, στο 79', αλλά με ήρωα στο παιχνίδι τον Μπάκιτς, που έπαιξε τερματοφύλακας (στη θέση του Χριστογεώργου που αποβλήθηκε) και με επέμβαση στο 98' κράτησε το σκορ πρόκρισης του ΟΦΗ (1-1), θα βρεθεί ξανά μετά απο 35 χρόνια στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Αστέρας με το γκολ του Μούμο, είχε προηγηθεί στο 10' με 0-1, ισοφαρίζοντας το σκορ του πρώτου αγώνα στην Τρίπολη (0-1), αλλά ο ΟΦΗ είχε την τελευταία λέξη στο παιχνίδι και πανηγύρισε τη μεγάλη πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου στις 17 Μαίου, θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ