Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ένα είναι σίγουρο: Με την Β’ Εθνική, ποτέ μη λες ποτέ!
Την Δευτέρα (17/10) η Footballleague ανακοίνωσε και επίσημα ότι το πρωτάθλημα ξεκινάει το Σαββατοκύριακο (22-23/10), μετά από σχετική ψηφοφορία που διενεργήθηκε «δια περιφοράς» των ομάδων της κατηγορίας.
Στην ψηφοφορία 10 ομάδες ψήφισαν να αρχίσει το πρωτάθλημα, 7 όχι και μια ομάδα είχε λευκή ψήφο.
Την Τρίτη (18/10) η Footballleague, ενημέρωσε τις ομάδες για διοικητικό συμβούλιο για την Τετάρτη (19/10), με θέμα την έναρξη ή όχι του πρωταθλήματος, παρ’ ότι με προηγούμενη ανακοίνωση της, η ίδια δημοσιοποίησε τη σέντρα, αλλά και τις μέρες και ώρες των αγώνων της πρεμιέρας!
Τι έχει αλλάξει;
Οι επτά ομάδες, οι οποίες δεν έχουν μαντίλι να κλάψουν και βλέπουν ότι δεν θα βγάλουν το πρωτάθλημα χωρίς τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες, απειλούν να προσφύγουν στο διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ και να προσβάλουν νομικά την δια περιφοράς απόφαση της Footballleague, για την έναρξη του πρωταθλήματος!
Οι «7» θεωρούν ότι αν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, τότε η Footballleague χάνει κάθε ελπίδα για να πάρει κάποιο έσοδο από την τηλεόραση ή τις χορηγίες και θεωρεί ότι η αναστολή του πρωταθλήματος, είναι η μόνη επιλογή ως πίεση ή εκβιασμό (μάλλον προς την Πολιτεία ή την Σούπερ Λίγκ), για να πάρουν κάποια χρήματα και να βγάλουν την χρονιά.
Μάλιστα ζητούν νέα ψηφοφορία στο Δ.Σ. της Τετάρτης με την λογική ότι «κάποιες ομάδες δεν ήξεραν τι ψήφισαν!».
Αυτό θα γίνει τελικά! Νέα ψηφοφορία για το αν θα αρχίσει ή όχι το πρωτάθλημα.
Το οποίο την Δευτέρα άρχιζε, αλλά την …Τρίτη, είναι ξανά στον αέρα. Το τι θα γίνει την Τετάρτη, θα το δούμε.
Το αν θα διαταραχθεί το 10 υπέρ, 7 κατά, της έναρξης του πρωταθλήματος, θα φανεί.
Τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά και το παρασκήνιο είναι μεγάλο.
Την ίδια, ώρες παίκτες και προπονητές περιμένουν με αγωνία το νέο σόου των παραγόντων της κατηγορίας, για να μάθουν τι θα γίνει. Είναι και αυτοί "όμηροι" αυτής της θλιβερής κατάστασης, που επικρατεί.
Αυτές οι «ομορφιές» συμβαίνουν στην Β’ Εθνική, η οποία πριν καν αρχίσει, βλέπει κανείς ότι έχει συγκεντρώσει τις χειρότερες των προυποθέσεων.
Και το μεγάλο ερώτημα παραμένει: Με αυτήν την αναξιοπιστία, η οποία επιβεβαιώνεται καθημερινά, πως θα συγκεντρώσει τηλεοπτικά έσοδα και χορηγίες για να στηριχθεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ναι στη σέντρα της Football league με 10 υπερ, 7 κατά και ένα λευκό
Σε ρυθμούς πρωταθλήματος κινείται πλέον ο ΟΦΗ, ο οποίος το Σάββατο (22/10) αν δεν υπάρχει άλλη αναβολή, αγωνίζεται στο γήπεδο του Μάλεμε με τον Κισσαμικό, για την πρώτη αγωνιστική της Football league.
Στην προπόνηση της Τρίτης (18/10) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Νίκος Νιόπλιας είδε τους τραυματίες Δερμιτζάκη, Φαζό, Μπολάκη, Ροβίθη, Τουγλή, Κοντογιάννη, να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα, ωστόσο κάποιοι απο αυτούς ανεβάζουν στροφές και είναι πολύ πιθανό να είναι στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Νέα προπόνηση για τον ΟΦΗ θα γίνει την Τετάρτη (19/10) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Το πρωτάθλημα της Football league ξεκινάει την Κυριακή. Με καθυστέρηση περίπου ενός μήνα (ήταν να ξεκινήσει στις 25 Σεπτεμβρίου) λόγω αδυναμίας εξεύρεσης τηλεοπτικής στέγης, το πρωτάθλημα της Football league ξεκινάει το Σαββατοκύριακο (22-23 Οκτωβρίου), με την πρώτη αγωνιστική.
Ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί Σάββατο στις 4μμ με τον Κισσαμικό στο γήπεδο του Μάλεμε, ενώ το μοναδικό παιχνίδι που θα γίνει την Κυριακή (23/10), είναι αυτό μεταξύ του Παναιγιαλείου και του ΑΟΧανιά.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της πρώτης αγωνιστικής, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα απο την διοργανώτρια αρχή:
Σάββατο 22 Οκτωβρίου (16:00)
Απόλλων-Καλλιθέα
Σπάρτη-Πανθρακικός
Αναγέννηση Καρδίτσας-Άρης
Αγρ. Αστέρας-Τρίκαλα
Αιγινιακός-Λαμία
Κισσαμικός-ΟΦΗ (Μάλεμε)
Νέος Αχαρναϊκός-Καλλονή
Κυριακή 23 Οκτωβρίου (16:00)
Παναιγιάλειος-ΑΟ Χανιά
*Το παιχνίδι Πανσερραϊκός-Πανελευσινιακός δεν θα διεξαχθεί λόγω εκκρεμοδικίας της ΠΑΕ Πανελευσινιακός