Το Ηράκλειο, δεν μπόρεσε να πάρει το ντέρμπι με τον Δούκα, στα Δυο Αοράκια και γνώρισε την πρώτη ήττα στο γήπεδο του με 75-86 στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής της Α2 του μπάσκετ.Το παιχνίδι ήταν ντέρμπι για 35 λεπτά (71-72). Στο σημείο αυτό οι φιλοξενούμενοι με δυο μεγάλα τρίποντα απο τους Κανονίδη και Κυρότση και ένα σερί 0-10, έχτισαν μια διαφορά (71-82) στο 37' την οποία κράτησαν στο τέλος και πανηγύρισαν μια σπουδαία νίκη.
Τα δεκάλεπτα: 20-19, 39-44 (ημίχ), 59-63, 75-86.
ΗΡΑΚΛΕΙΟ (Β. Ράλλης): Παπαδάκης108, Τσερκιτσόγλου, Μαραγκάκης 6, Πετράκης 7 (1), Κουπίδης 14 (4), Πάνου, Λόλας 9, Λιανός 12 (1), Λάτοβιτς 13, Πάλλης 4.
ΔΟΥΚΑΣ (Σ. Συμεωνίδης): Παπαμακάριος 9 (3), Καυκής 6 (1), Μιλεντίγιεβιτς 8 (2), Κουκάς 2, Κυρίτσης 21 (3), Ράπτης 2, Καραμπάτσος, Κανονίδης 15 (2), Κομποδίετας 6, Τζιάλλας 2, Μολφέτας 2, Ρούμπιο Βεργκάρα 14.
Οι σοβαρές απουσίες που είχε ο ΠΟΑ (Τριανταφύλλου, Πετράκης, Φραγκιαδάκης, Αμπντουραχμάνι), τον έκαναν να γονατισει στη Ρόδο απο την τοπική ομάδα, όπου γνώρισε την ήττα με 2-1 για την 6η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Η Ρόδος προηγήθηκε στο 10΄με τον Αμανατίδη για να ισοφαρίσει ο Ρουμπάκης τέσσερα λεπτά αργότερα!
Στο δεύτερο λεπτό των καθυστερήσεων, οι γηπεδούχοι μετά από ασταθή απόκρουση του Γιαγκιόζη σε φάουλ του Χατζηλιόντα έγινε το 2-1.
Στο δεύτερο ημίχρονο δεν άλλαξε κάτι και έτσι ο ΠΟΑ, γνώρισε την δεύτερη του ήττα στο πρωτάθλημα, μετά απο εκείνη απο τν Εργοτέλη στο Ατσαλένιο.
Ρόδος: Πάππος, Καντιμοίρης, Κουρούπης, Τζιμογιάννης, Ανδρίκος, Τζιβίλογλου, Χατζηλιόντας(46’ Στάτης), Κωνσταντίνου(85′ Νικήτας), Ευγενικός, Ατματσίδης, Αμανατίδης(77′ Ιμεραλιλάι)
ΠΟΑ: Γιαγκιόζης, Καρβελάς, Βρεττός, Χαρίτος, Παπαδομιχελάκης, Χατζηανδρέου(56’ Γιαννόπουλος), Ρουμπάκης(46’ λ.τ. Πετράς), Σταθόγλου, Γενιτσαρίδης, Μπουτσάκης, Σακλαμάκης
Ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ Γιάννης Δερμιτζάκης, ανεβάζει στροφές και όλα δείχνουν ότι την επόμενη εβδομάδα, θα μπεί και αυτός στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης του ΟΦΗ.
Στην προπόνηση του Σαββάτου (22/10) που έγινε το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Νίκος Νιόπλιας, είδε όλους τους υπόλοιπους παίκτες, να συμμετέχουν στο κανονικό πρόγραμμα προπόνησης.
Η σκέψη όλων στον ΟΦΗ, είναι στο παιχνίδι της παιχνίδι Κυπέλλου με τον Απόλλωνα, που θα γίνει την Τρίτη (25/10) στην Ριζούπολη (5.15) για την πρώτη αγωνιστική των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.