Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε το πρωτάθλημα της Football league με μια άτυχη ισοπαλία στο Μάλεμε, όπου έδειξε τάσεις αυτοκτονίας, καθώς σκόραρε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88', για το τελικό 1-1, όμως δεν πρέπει να μείνει εκεί.
Το πρωτάθλημα συνεχίζεται και το πρόγραμμα του φέρνει ένα ιδανικό συνδιασμό δυο συνεχόμενων παιχνιδιών στο γήπεδο του, με Καλλονή (Κυριακή, 4μμ) και Ελευσίνα (Σάββατο 12/11, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Δυο νίκες στα ισάριθμα συνεχόμενα εντός έδρας παιχνίδια με Καλλονή και Ελευσίνα, είναι πλέον ο στόχος του ΟΦΗ, καθώς έχει την μεγάλη ευκαιρία να ρεφάρει βαθμολογικά και βρεθεί απο νωρίς στα υψηλά πατώματα της βαθμολογίας, όπου αγωνιστικά και δικαιωματικά ανήκει.
Κακό γήπεδο, μέτρια εμφάνιση και κακή διαιτησία, έπαιξαν μεγάλο ρόλο στο να μην είναι νικηφόρα η πρεμιέρα του ΟΦΗ στο Μάλεμε, αλλά το παιχνίδι αυτό πέρασε. Ο ΟΦΗ πρέπει να κοιτάξει μπροστά.
Η πρεμιέρα με τον Κισσαμικό, ανέδειξε μεταξύ άλλων και προβληματισμούς για την διαιτησία, καθώς σε ένα ακόμη παιχνίδι, είχαμε φωνές απο τον ΟΦΗ, καθώς στην φάση του γκολ του Κισσαμικού φαίνεται καθαρά ότι υπάρχει χέρι, το οποίο δεν υποδεικνύει ο βοηθός διαιτητή, ο οποίος βρίσκεται στο ένα μέτρο και έχει καθαρό οπτικό πεδίο.
Οπως και στο παιχνίδι με τον Απόλλωνα στο Κύπελλο, ο ΟΦΗ είχε δικαιολογημένα παράπονα.
«Το αφήνουμε πίσω και πάμε για το 2Χ2 με Καλλονή και Ελευσίνα στο γήπεδο μας» είναι η συνολική θέση του ΟΦΗ, που περιμένει την συμπαράσταση των φιλάθλων της ομάδας, στα δυο πρώτα εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Football league.
Αλλωστε δεν ήταν μόνο ο ΟΦΗ που δεν είχε νικηφόα πρεμιέρα στο πρωτάθλημα.
Η ισοπαλία του Αρη στην Καρδίτσα (1-1), η ήττα των Τρικάλων από τον Αγροτικό Αστέρα (3-1), αλλά και η ισοπαλία της Λαμίας με τον Αιγινιακό (0-0) έδειξε την ανταγωνιστικότητα που θα υπάρξει στο φετινό πρωτάθλημα της Football league.
Στραβοπάτημα θα είχε και ο Απόλλων, αλλά, όπως συνέβη με τον ΟΦΗ, έτσι και με την Καλλιθέα, έπεσε απο την Ακρόπολη και βρήκε ...πορτοφόλι!
Η Καλλιθέα προηγήθηκε δυο φορές στη Ριζούπολη, είχε δοκάρι και χαμένο πέναλτι, αλλά τελικά ο Απόλλων, ο οποίος και πάλι απογοήτευσε (όπως και με τον ΟΦΗ στο Κύπελλο), πήρε με μπόλικη δόση τύχης το τρίποντο με 3-2. «Μια το κλέφτη, δυο του κλέφτη» που λένε όμως.
«Την Κυριακή, όλοι στο Γεντί Κουλέ» αναφέρει σε ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 σε μια ανακοίνωση με κατευθύνσεις και μηνύματα προς τον κόσμο του ΟΦΗ για την προστασία της έδρας, ενόψει του πρώτου επίσημου αγώνα που δίνει ο ΟΦΗ στο σπίτι του.
Απο το παιχνίδι της Κυριακής με την Καλλονή ο ΟΦΗ πρέπει και θα το κάνει να ξεκινήσει την αντεπίθεση του...
Δυναμικό ξεκίνημα έκανε το βόλει του ΟΦΗ στην Α2. «Καθάρισε» σχετικά εύκολα τον Μίλωνα με 3-0 σετ στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος και έδειξε απο νωρίς ότι θα είναι μια μεγάλη δύναμη στην κατηγορία.
Ο ΟΦΗ ουσιαστικά βρήκε αντίσταση μόνο στο τρίτο σετ, στο οποίο βρέθηκε πίσω με 15-7, αλλά τελικά το πήρε με αυτό με 25-23 και κέρδισε το ζεστό χειροκρότημα απο τους 150 περίπου φιλάθλους που βρέθηκαν στο «παλατάκι» του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ με ποιοτικό βόλει και ωραίες στιγμες στο παιχνίδι του πήρε τα δυο πρώτα σετ με 25-15 και 25-19 και εκανε το ξεκημα με το...δεξί που επεδίωκε στην πρεμιέρα της Α2.
«Εχουμε επίπεδο»
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης ανέφερε για το παιχνίδι ότι:
«Είμαι ευχαριστημένος απο την αγωνιστικότητα που δείξαμε. Χρειάζεται να διορθώσουμε κάποιες λεπτομέρειες και πιστεύω ότι απο παιχνίδι σε παιχνίδι θα γινόμαστε καλύτεροι. Η ομάδα έχει υψηλό επίπεδο και αυτό φαίνεται. Βλέπουμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά και τώρα έχουμε την αναμέτρηση στα Χανιά που είναι μια δύσκολη έδρα με ένα καλό αντίπαλο».
Tα σετ: 25-15, 25-19, 25-23
ΟΦΗ (Zλατιλίδης): Mαγριπλής, Δημητρούδης, Καπίρης, Κυριακίδης, Ιλιτς, Χατζηλιάδης, Αρχοντούδης, Παπαδάκης, Τεφτσής, Μαριάτος, Μουτάφης, Περπινάκης, Αυτζιόγλου, Κοσκινάς.
Παρουσία του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, έγινε η προπόνηση του Σαββάτου (5/11) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 παρακολούθησε όλο το μέρος της προπόνησης με την οποία ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Καλλονή, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Σταύρο Λαμπράκη.
Αμέσως μετά ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 μετέβη στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης, όπου μαζί με τον Γενικό διευθυντή Δημήτρη Αποστολάκη και το μέλος της διοίκησης Κώστα Ζερβάκη, επιθεώρησαν τις τελευταίες ετοιμασίες που γίνονται στο γήπεδο του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την Καλλονή