Ο ΟΦΗ επέστρεψε στο γήπεδο, αλλά επέστρεψε και στα Πρωτοσέλιδα!
Ο άθλος του ΟΦΗ κόντρα στον Παναθηναικό (2-1), σηματοδότησε και την επιστροφή της κρητικής ομάδας στα πρωτοσέλιδα των κορυφαίων αθλητικών εφημερίδων της χώρας!
Οι περισσότερες εξ ' αυτών στάθηκαν στην πανάξια νίκη του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ.
«Λεβεντόπαιδα. Μάγκες οι Κρητικοί γύρισαν το ματς» έγραψε η SDAY.
«Φαρμακερός. Με λεβέντικη ανατροπή, δάγκωσε το πτώμα ΠΑΟ» ανέφερε η εφημερίδα Goal στο δυναμικό της πρωτοσέλιδο με μια μεγάλη πανηγυρική φωτογραφία των παικτών του ΟΦΗ.
«Μεγάλη νίκη ο ΟΦΗ 2-1 το Παναθηναικό» έγραψε το «ΦΩΣ» στο πάνω μέρος της πρώτης σελίδας.
«Η ψυχωμένη ομάδα του Νιόπλια και του 41χρονου Κιάσσου, έπνιξε στο Γεντί Κουλέ, κάτι που εμφανίστηκε σαν Παναθηναικός. Πανάξια ανατροπή για τον Ομιλο» ανέφερε στο εντυπωσιακό της πρωτοσέλιδο η LIVE SPORT».
Κοντά στις εφημερίδες, πολλές ζωντανές συνεντεύξεις στα περισσότερα αθλητικά ραδιόφωνα της χώρας απο τους παίκτες του ΟΦΗ, την επομένη του αγώνα, αλλά και αφιερώματα και αναφορές στις κορυφαίες αθλητικές ιστοσελίδες για τη νίκη-θρίαμβο του ΟΦΗ.
Δείτε μερικά απο τα πρωτοσέλιδα των μεγάλων αθλητικών εφημερίδων της χώρας:
SDAY: «ΛΕΒΕΝΤΟΠΑΙΔΑ! ΜΑΓΚΕΣ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΟ ΜΑΤΣ»
GOAL: «ΦΑΡΜΑΚΕΡΟΣ. ΜΕ ΛΕΒΕΝΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ Ο ΟΦΗ ΔΑΓΚΩΣΕ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΤΟΥ ΠΑΟ»
ΦΩΣ: «ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ Ο ΟΦΗ 2-1 ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ»
LIVE SPORT: «ΦΑΡΜΑΚΕΡΟΣ ΟΦΗ 2-1 ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΚΟ. Η ΨΥΧΩΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΝΙΟΠΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ 41ΧΡΟΝΟΥ ΚΙΑΣΣΟΥ ΕΠΝΙΞΕ ΣΤΟ ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ. ΠΑΝΑΞΙΑ ΝΙΚΗ ΜΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ»
Δείτε παρακάτω τα πρωτοσέλιδα των αθλητικών εφημερίδων της χώρας μετά τη νίκη-θρίαμβο επί του Παναθηναικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ετσι προκρίνεται στο Κύπελλο ο ΟΦΗ
ΟΦΗ με ...άρωμα Σούπερ Λίγκ. Δείτε τα γκολ του θραιάμβου επί του ΠΑΟ (VIDEO)
Αποκάλυψη Νιόπλια: Τι είπα στους παίκτες του ΟΦΗ στο ημίχρονο!
«Οφείλεται στον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Πολεμαρχάκη, το γεγονός ότι ο Βουό είναι στον ΟΦΗ. Πρόκειται για επιθετικό- τάνκ και μόλις του έδειξα το Γεντί Κουλέ, μου απάντησε έρχομαι στον ΟΦΗ».
Με τα λόγια αυτά στην ιστοσελίδα Cretalive του Ηρακλείου ο εκπρόσωπος του Ιβοριανού επιθετικού του ΟΦΗ Στέλιος Βραδέλης, αναφέρθηκε στον παίκτη που διέλυσε την άμυνα του Παναθηνακού στο 2-1 του Γεντί Κουλέ.
«Ο Βουό απολαμβάνει την ομάδα του ΟΦΗ, ενώ με τον κόσμο της ομάδας έχει ενθουσιαστεί!».
Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Στέλιου Βραδέλη στο Cretalive για τον Πάρτικ Βουό:
Για το παιχνίδι με τον ΠΑΟ:
«Ο ΟΦΗ έδειξε ότι έχει φανέλα και ότι δικαιολογημένα συγκαταλέγεται στα φαβορί για την άνοδο - είναι μεγάλη ομάδα»
Πως προέκυψε το ενδιαφέρον του ΟΦΗ για τον Βουό:
«Έχω από πέρυσι πολύ καλές σχέσεις με την διοίκηση, ρωτήθηκα για παίκτη που αγωνίζεται στην επίθεση αν μπορούσα να βοηθήσω. Τους είπα ότι υπάρχει ένας επιθετικός που εγώ θα τον φέρω στην Ελλάδα και θα κάνει την διαφορά, δεν έχει καμία σχέση με τους περισσότερους επιθετικούς, ειδικά στην Β' Εθνική. Έτσι όπως παίζει ο ΟΦΗ στο ''Γεντί Κουλέ'', πιέζει ψηλά και ήμουν σίγουρος ότι ένας τέτοιος παίκτης θα ταίριαζε στην ομάδα»
Είχε και άλλες προτάσεις από Ελλάδα;
«Ναι είχε, και από ομάδες της Superleague όμως δεν σου κρύβω ότι ήθελα να τον φέρω στον ΟΦΗ, και όταν ''χάλασαν'' οι άλλες υποθέσεις των επιθετικών που κοίταγε ο ΟΦΗ, η ομάδα ενδιαφέρθηκε πιο ''ζεστά''. Μάλιστα τους είπα: ''Είναι χαζομάρα να χάσετε τέτοιο παίκτη''. Στην αρχή υπήρχαν επιφυλάξεις, όμως ο Νιόπλιας είχε καλή άποψη για τον παίκτη (ήταν στην Εθνική Κύπρου όταν ο Βουό έπαιζε στην ΑΕΛ)»
Τα τρία κύρια χαρακτηριστικά που διακρίνουν τον Βουό:
«Είναι παίκτης ''τανκ'', δεν τον ρίχνει εύκολα ο αμυντικός. Επίσης, είναι παίκτης που παίζει για την ομάδα, ενώ είναι πολύ αφοσιωμένος σε αυτό που κάνει.Είναι σημαντικό επίσης το γεγονός ότι δεν βγάζει εύκολα τραυματισμούς».
Για το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ:
«Μέχρι τον Ιούνιο του 2017. Η επιλογή του Βουό είχε αρκετούς πολέμιους, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, κυρίως λόγω του ότι δεν ήταν γνωστός. Αν συνεχίσει έτσι ο ίδιος και η ομάδα καταφέρει την άνοδο, είμαι σίγουρος ότι θα θέλουν να τον κρατήσουν. Σε πολύ μεγάλο βαθμό, οφείλεται στον Πολεμαρχάκη το γεγονός ότι ο Βουό παίζει στον ΟΦΗ».
Τι σου είπε για τον κόσμο, για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο, στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό:
«Ο Βουό απολαμβάνει την ομάδα, γενικά με τον κόσμο έχει ενθουσιαστεί και ένας από τους λόγους που με βοήθησαν να τον πείσω να έρθει στην ομάδα ήταν η ατμόσφαιρα του ''Γεντί Κουλέ''. Κακά τα ψέμματα, είναι πλέον δύσκολο να πείσεις τέτοιους παίκτες να έρθουν στην Ελλάδα και με τα οικονομικά δεδομένα που υπάρχουν. Όταν του έδειξα το βίντεο από το γήπεδο είπε ''Ναι, έρχομαι''!».
Για τον Νίκο Νιόπλια:
«Κάνει μια καταπληκτική δουλειά. Πήρε ένα μεγάλο ρίσκο πέρυσι και οφείλουν να του το αναγνωρίσουν όλοι. Ανέλαβε μια ομάδα που βρισκόταν χαμηλά με κίνδυνο να ''τσαλακωθεί'' η εικόνα του, μετά τις επιτυχίες σε Ατρόμητο, Παναθηναϊκό. Έκανε μια ομάδα ανταγωνιστική για τα δεδομένα της Β' Εθνικής, μην ξεχνάμε ότι ο ΟΦΗ χτίστηκε εξ' αρχής»
Για τους Σουλέ - Αντουκόρ που επίσης εκπροσωπεί:
«Ο Σουλέ, ως γνωστόν θα είναι διαθέσιμος από τον Ιανουάριο λόγω ενός περίεργου νόμου που υπάρχει, παρ ότι και ο Αντουκόρ έπαιζε στην ίδια ομάδα, ο ένας έβγαλε δελτίο, ο άλλος όχι. Είπα στον Νιόπλια ότι ο Αντουκόρ μπορεί να πάρει μεταγραφή σε πολύ υψηλότερο επίπεδο».
Για την μεταγραφή του Μητρόπουλου στον ΟΦΗ:
«Ο Παύλος έχει πείσμα, του αρέσει να νικάει, του ταιριάζει ο ΟΦΗ και παρ ότι είχε προτάσεις από ομάδες της Superleague, πάντα γούσταρε να έρθει στον ΟΦΗ. Είχε προτάσεις με καλύτερα χρήματα, να είστε βέβαιοι.»
Για το πρωτάθλημα της Football league:
«Πέντε ομάδες είναι οι διεκδικήτριες: ΟΦΗ - Άρης - Απόλλων Σ. - Λαμία και Τρίκαλα, με βάση την δυναμική τους, το ρόστερ αλλά και την οικονομική υγεία που βγάζουν. Πολύ περίεργο το πρωτάθλημα ειδικά με τις εμβόλιμες αγωνιστικές που προέκυψαν».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Προπονητές, εναντίον...προπονητών στο Ηράκλειο!
'Η για να το βάλουμε σε μια καλύτερη βάση: Οι προπονητές των διπλωμάτων της ΕΠΟ, εναντίον των προπονητών που έχουν πτυχίο ΤΕΦΑΑ , αλλά και εναντίον εμπειρικών προπονητών.
Αφορμή για την προπονητική κόντρα που έχει ξεσπάσει στο ποδόσφαιρο του Ηρακλείου, η προκήρυξη της ΕΠΣΗ, η οποία αναφέρει ότι στα σωματεία της Α1 ΕΠΣΗ, θα πρέπει να δουλεύουν προπονητές που έχουν δίπλωμα απο UEFA B' και πάνω.
Ο Σύνδεσμος προπονητών του Ηρακλείου με ανακοίνωση του, έβγαλε στη...φόρα, πέντε ομάδες της Α1 ΕΠΣΗ, οι οποίες δεν τηρούν την προκήρυξη και έχουν στον πάγκο τους, προπονητές, που δεν έχουν το δίπλωμα που προβλέπεται!
Μάλιστα ανακοίνωσε και τα ονόματα των προπονητών, προκαλώντας αντδράσεις.
Μια απο αυτές είναι και εκίνη του προπονητή του ΠΑΟΚρουσώνα Δημήτρη Βολωνάκη, ο οποίος αναφέρει ότι η ανακοίνωση που εκδόθηκε απο τους συναδέλφους του προπονητές είναι «προσβλητική και άτοπη, καθώς υπονομεύει την προσωπικότητα μου αλλά κυρίως την προπονητική μου ιδιότητα».
Και αναφέρει ότι διαθέτει «δίπλωμα της UEFA, δίπλωμα της ειδικότητας από το ΤΕΦΑΑ Αθηνών καθώς και την άδεια εξάσκησης επαγγέλματος».
Στην περίπτωση αυτή μπορεί να υπάρχει κάποια «παρεξήγηση» και πρέπει να αποκατασταθεί, απο τη στιγμή που πήρε δημοσιότητα.
Σε κάθε περίπτωση,η κόντρα των προπονητών που βγαίνουν απο τις σχολές της ΕΠΟ, με τους «γυμναστές» ή τους εμπειρικούς προπονητές, δηλαδή εκείνους που δεν έχουν βγάλει καμία σχολή προπονητών, ούτε ΤΕΦΑΑ, αλλά είναι συνήθως παλιοί παίκτες, που απλά κάποια στιγμή γίνονται προπονητές στα τοπικά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου, είναι παλιά.
Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν «χωνεύει» κανένα. Οι μεν προπονητές της ΕΠΟ, θεωρούν τους γυμναστές «άμπαλους» γιατί η αλήθεια είναι ότι πολοί απο αυτούς δεν έχουν καν παίξει ποτέ ποδόσφαιρο, ενώ οι «γυμναστές» θεωρούν την αντίπαλη πλευρά, ότι στερείται τα βασικά της εκγύμνασης των ποδοσφαιριστών για την φυσική κατάσταση και κάποια στιγμή καλούν εκείνους για να κάνουν την σωστή δουλειά.
Οσο για τους «εμπειρικούς» οι περισσότεροι θεωρούν όλους τους παραπάνω, ότι απλά «δεν βλέπουν μπάλα» και ότι ένας προπονητής πρέπει να έχει «μάτι στον πάγκο», χωρίς να χρειάζεται τίποτε άλλο! «Μάθε μπαλίτσα αγόρι μου και έλα να σου σκίσω τα πτυχία» μια συνηθισμένη φράση!
Η αλήθεια είναι κάπου...στη μέση. Σε όλες τις κατηγορίες υπάρχουν καλοί και κακοί. Σχετικοί και άσχετοι. Με...μάτι στον πάγκο και χωρίς!
Οι ομάδες στα τοπικά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου-συνήθως-καταφεύγουν σε μια «φθηνή» λύση εμπειρικού προπονητή ή γυμναστή, καθώς το...κασέ τους είναι πιο χαμηλό, απο εκείνο των προπονητ που προέρχονται απο τις σχολές της ΕΠΟ.
Ενώ η ΕΠΣΗ, για να εξυπηρετήσει και την ανάγκη στελέχωσης των σχολών της ΕΠΟ, με προπονητές, προσπαθεί να επιβάλει μια τάξη όπως «προωθείται» και απο την Ευρωπαική Ομοσπονδία με καταρτισμένους προπονητές απο τις σχολές των Ομοσπονδιών.
Βέβαια υπάρχει και η λύση, οι ομάδες να κοροιδέψουν αν θέλουν την διοργανώτρια! Πώς;
Με το να δηλώνουν ότι έχουν προπονητή με δίπλωμα (να έχουν συμφωνήσει μαζί του για αυτό), ενώ στην πραγματικότητα, να κάνει άλλος τη ...δουλειά!
Το βλέπουμε να γίνεται πολύ συχνά στην Γ' Εθνική, ακόμα και στην επαγγελματική Β' Εθνική!
Πρόσφατο παράδειγμα στο Ηράκλειο , η Ελευσίνα, στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
Προπονητής είναι ο Θανάσης Δημόπουλος (το ξέρουν όλοι), αλλά στο φύλλο αγώνα δηλώνεται προπονητής κάποιος Παντιώρας!
Οσο για το Δημόπουλο, είναι εκπρόσωπος της ομάδας!
Ενα απο τα πολλά παραδείγματα, που συμβαίνουν στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο, πόσο μάλλον στο τοπικό...
Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση του συνδέσμου προπονητών στο Ηράκλειο, αλλά και την απάντηση του προπονητή Δημήτρη Βολωνάκη, σε ένα ενδιαφέρον θέμα για το τοπικό μας ποδόσφαιρο.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΣΠΠΗ: “Ο Σύνδεσμος Προπονητών ποδοσφαίρου Νομού Ηρακλείου σύμφωνα με την προκήρυξη του πρωταθλήματος της ΕΠΣΗ της 21-7-2016 άρθρο 21 παράγραφο β΄, (Οι προπονητές των σωματείων της Α1 Ερασιτεχνικής κατηγορίας, θα πρημήτρέπει υποχρεωτικά να πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζονται στον Κανονισμό Προπονητών Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ περιόδου 2016 να είναι κάτοχοι ταυτότητας – διπλώματος UEFA B (και άνω) ή ταυτότητα τριετίας της ΕΠΟ, να κατέχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, να είναι μέλη του Συλλόγου Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου ή άλλου Συλλόγου και να κατέχουν Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή που εκδίδεται από την Ε.Π.Σ. Ηρακλείου, κατόπιν απόφασης της ΕΠΟ.) καταγγέλλει ότι , οι ομάδες:
ΑΛΜΥΡΟΣ με προπονητή τον κ. Κουντούρη Κώστα
ΖΑΡΟΣ με προπονητή τον κ Χαλκιαδάκη Φάνη
ΟΦΑ με προπονητή τον κ Κυριαζή Γιώργο
ΠΑΟΚ με προπονητή τον κ Βολονάκη Δημήτρη
ΦΑΙΣΤΟ με προπονητή τον κ Ορφανουδάκη Χρήστο
δεν είναι σύμφωνα με την προκήρυξη , όσο αφορά τους προπονητές.
Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ΕΠΣΗ – ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ – ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ όπως τηρήσουν την προκήρυξη του πρωταθλήματος όπως έχει ανακοινωθεί από την ΕΠΣΗ”.
Όπως μάλιστα αναφέρει η προκήρυξη της ΕΠΣΗ για τους προπονητές της Α1 κατηγορίας: “α) Απαραίτητη προϋπόθεση, για την άσκηση επαγγέλματος προπονητή ποδοσφαίρου για μεν τους Έλληνες είναι η εγγραφή τους, ως μέλος σε Σύνδεσμο ή Σωματείο Προπονητών που είναι μέλος της Ομοσπονδίας Προπονητών Ποδοσφαίρου Ελλάδος (ΟΠΠΕ) και έχει τηρήσει τη διαδικασία που αναφέρεται στο άρθρο 13 παρ. 3 του καταστατικού της Ε.Π.Ο., για δε τους αλλοδαπούς η τήρηση των όρων του άρθρου 3 του κανονισμού προπονητών ΕΠΟ 2016.
β) Οι προπονητές των σωματείων της Α1 Ερασιτεχνικής κατηγορίας, θα πρέπει υποχρεωτικά να πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζονται στον Κανονισμό Προπονητών Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ περιόδου 2016 να είναι κάτοχοι ταυτότητας – διπλώματος UEFA B (και άνω) ή ταυτότητα τριετίας της ΕΠΟ, να κατέχουν άδεια άσκησης επαγγέλματος, να είναι μέλη του Συλλόγου Προπονητών Ποδοσφαίρου Ηρακλείου ή άλλου Συλλόγου και να κατέχουν Δελτίο Πιστοποίησης Προπονητή που εκδίδεται από την Ε.Π.Σ. Ηρακλείου, κατόπιν απόφασης της ΕΠΟ.”
Η απάντηση του προπονητή Δημήτρη Βολωνάκη, το όνομα του οποίου συμπεριλαμβάνεται στα ονόματα των προπονητών που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Προπονητών ποδοσφαίρου Νομού Ηρακλείου, ότι δεν έχουν δίπλωμα:
Με μεγάλη μου έκπληξη σήμερα ενημερώθηκα από τον ηλεκτρονικό τύπο για την ανακοίνωση του Συνδέσμου Προπονητών του Ν.Ηρακλείου πως δεν πληρώ τις προϋποθέσεις προκειμένου να ασκώ την ιδιότητα του προπονητή.
Επειδή θεωρώ προσβλητική και άτοπη την συγκεκριμένη ανακοίνωση καθώς υπονομεύει την προσωπικότητα μου αλλά κυρίως την προπονητική μου ιδιότητα, περιμένω από τον Πρόεδρο του Συνδέσμου Προπονητών Ηρακλείου να ανακαλέσει. Καλώ επίσης τον αξιότιμο και συμπαθή κατ´ εμέ Πρόεδρο της ΕΠΣΗ κ. Τζωρτζογλου εις τον οποίον υπάγονται όλα τα ποδοσφαιρικά σωματεία με εγκύκλιο του να αποσαφηνίσει τις προϋποθέσεις προκειμένου να δουλέψει κάποιος σε μια απ´αυτές.
Σε διαφορετική περίπτωση είμαι υποχρεωμένος να προσφύγω στον αρμόδιο Αθλητικό Εισαγγελέα για παράβαση των νέων αθλητικών διατάξεων και της αθλητικής νομοθεσίας όσον αφορά τη θεσμοθέτηση των συνθηκών εργασίας στα σωματεία.
Υ.Γ. 1 Επειδή ζούμε σε περίεργες εποχές και θα πρέπει τελικά να αποδείξουμε πως δεν είμαστε ελέφαντες αλλά προπονητές ποδοσφαίρου, επισυνάπτω το δίπλωμα της UEFA, το δίπλωμα της ειδικότητας από το ΤΕΦΑΑ Αθηνών καθώς και την άδεια εξάσκησης επαγγέλματος μου.
Υ.Γ.2 Το σημαντικότερο που έχω διδαχθεί από την πολυετή μου παρουσία στο ποδόσφαιρο είναι η πειθαρχία και κυρίως στους νόμους του κράτους μας…
Με τιμή
Δημήτριος Βολονάκης
Προπονητής UEFA A’ και Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ Αθηνών με ειδικότητα Ποδοσφαίρου.