Με προπόνηση που έγινε αργά το απόγευμα της Τετάρτης (14/12) στο Βαρδινογιάνειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση της Πέμπτης (15/12, 7.30μμ) με τον Ηρακλή στο Γεντί Κουλέ, για την 3η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο Νίκος Νιόπλιας επέλεξε για την αποστολή 20 παίκτες.
Στην αποστολή μετέχουν οι: Δάφκος, Δερμιτζάκης, Βαλλιάνος, Κομεσίδης, Οστοιτς, Χαντί, Φαζός, Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι, Νάστος, Αντουκόρ, Κοιλιάρας, Μάνος, Μπολάκης,Ογκμποε, Χισι, Κώτσιος, Μανιαδής και Κοντογιάννης.
Εκτός αποστολής ένειναν οι τραυματίες Μπουρσέλης, Μίκιτς, ο Κιάσσος που έχει μια ενόχληση στους προσαγωγούς και οι Βρετός, Κασμεριδης, Ροβίθης και Τουγλής.
Η αποστολή του ΟΦΗ την Πέμπτη (15/12) το μεσημέρι θα δειπνήσει στο ξενοδοχείο LATO και αμέσως μετά οι παίκτες θα μεταβούν στο γήπεδο για το παιχνίδι με τον Ηρακλή.
Η φωτογραφία είναι απο την προπόνηση της Τετάρτης (14/12) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ντέρμπι που τα είχε όλα έγινε στη Σαντορίνη, όπου ο αήττητος στην έδρα του Πανθηραικός, προηγήθηκε με 2-0 του Εργοτέλη, αλλά η κρητική ομάδα, κατάφερε με αντεπίθεση διαρκείας τα τελευταία λεπτά, να «σώσει» την ισοπαλία (2-2), με γκολ του Κοιλιάρα στο 5ο λεπτό των καθυστερήσεων, σε παιχνίδι για την 12η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής!
Οι γηπεδούχοι ολοκλήρωσαν το παιχνίδι με 9 παίκτες, αλλά και ο Εργοτέλης με 10 (τρείς αποβολες) σε ένα παιχνίδι που είχε ένταση, πάθος, αλλά και αμφισβήτηση για τα σφυρίγματα του διαιτητή, απο τον οποίο έχουν πολλά παράπονα οι γηπεδούχοι.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα γκολ του αγώνα, αλλά και τις επίμαχες φάσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Θρίλερ στη Σαντορίνη-Ο Εργοτέλης έχανε 2-0 και ισοφάρισε σε 2-2
Σε μια κίνηση που δείχνει πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο ΟΦΗ, η κρητική ομάδα, φιλοξένησε την Τετάρτη τον Ηρακλή στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα του "Γηραιού" για μια πρόπόνηση, παραμονές του αγώνα με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, όπου θα παιχθεί η πρόκριση στους 16 του Κυπέλλου Ελλάδος!
Ο ΟΦΗ δεν…αρνήθηκε στο ιστορικό σωματείο του Ηρακλή, να κάνει προπόνηση στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, παραμονές του αγώνα της Πέμπτης στο Γεντί Κουλέ για την 3η αγωνιστική της φάσης των ομίλων του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ όπως έχει κάνει και με άλλες ομάδες στο παρελθόν, με τις οποίες είναι αντίπαλος μόνο στις γραμμές του γηπέδου, παρείχε την καλύτερη δυνατή φιλοξενία στους επισκέπτες του.
Παραχώρησε στον Ηρακλή, το μεσημέρι της Τετάρτης (14/12) το δεύτερο γήπεδο του αθλητικού κέντρου, για να κάνει την προπόνηση του.
Αμέσως μετά (5μμ) στο πρώτο γήπεδο, ήταν προγραμματισμένη προπόνηση του ΟΦΗ, με την οποία ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με τον «Γηραιό».
Ο ΟΦΗ έκανε αυτό που πρέπει να κάνει μια ομάδα με το μέγεθος και την ιστορία του.
Και ας έχει αντιμετωπίσει ο ίδιος κακή συμπεριφορά απο άλλες ομάδες σε αντιστοιχα αιτήματα στο παρελθόν.
Εδωσε γήπεδο στον αντίπαλο,τον φιλοξένησε με τον καλύτερο τρόπο, αλλά όταν ο διαιτητής σφυρίξει την Πέμπτη (15/12) έναρξη του αγώνα, ο ΟΦΗ θα κυνηγήσει το στόχο του.
Την πρόκριση στους "16" του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ με τη νοοτροπία που δείχνουν οι άνθρωποι του σε ζητήματα όπως το παράδειγμα με την φιλοξενία στον Ηρακλή, δείχνει το ήθος του σαν ομάδα, την ιστορία και το μέγεθος του.
Ενώ ακόμα και όσοι δεν έχουν επισκεφθεί το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, παίρνουν μια γεύση απο τις εγκαταστάσεις που έχει ο ΟΦΗ, με ότι αυτό συνεπάγεται...