Αναβολή και στο παιχνίδι Ξάνθη-ΟΦΗ για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος, καθώς λόγω της κακοκαιρίας, η αποστολή του ΟΦΗ δεν κατάφερε ολυτε την Τετάρτη τα ξημερώματα να πετάξει απο την Αθήνα, όπου είχε εγκλωβιστεί για την Αλεξανδρούπολη και απο εκεί για την Ξάνθη.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ μέσα απο την σελίδα ofi1925.gr αναφέρει:
«Η αποστολή του ΟΦΗ, δεν κατάφερε ούτε την Τετάρτη (11/1) να πετάξει απο την Αθήνα για την Αλεξανδρούπολη, ώστε να μεταβεί οδικώς στην Ξάνθη για το παιχνίδι (3μμ), για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Το αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης, παρέμεινε κλειστό λόγω του χιονιά.
Ετσι, η αποστολή του ΟΦΗ ψάχνει εισιτήρια για να επιστρέψει απο την Αθήνα, στο Ηράκλειο, κάτι που αναμένεται να συμβεί σε...δόσεις, καθώς δεν υπάρχουν τόσα διαθέσιμα εισιτήρια, σε μια μόνο πτήση.
Να σημειωθεί ότι η αποστολή του ΟΦΗ την Τρίτη (10/1), «πέταξε» απο Ηράκλειο για την Αθήνα, αλλά δεν έγινε το ίδιο απο την Αθήνα για την Καβάλα, καθώς το αεροδρόμιο της Καβάλας ήταν κλειστό λόγω του χιονιά.
Η αποστολή του ΟΦΗ διανυκτέρευσε την Τρίτη (10/1) σε ξενοδοχείο της Αθήνας, με σκοπό να πετάξει την Τετάρτη (11/1) τα ξημερώματα (7 π.μ.) για την Αλεξανδρούπολη, αλλά ούτε αυτό κατέστη δυνατό.
Ο ΟΦΗ έκανε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και ενημέρωσε την ΕΠΟ, η οποία θα ορίσει πλέον νέα ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Eγκλωβισμένος στην Αθήνα ο ΟΦΗ-Δεν πέταξε η αποστολή για την Ξάνθη
Το...κύμα αποχωρήσεων στον Εργοτέλη συνεχίζεται!
H ομάδα που στήθηκε το καλοκαίρι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, καθώς τα βρίσκει σκούρα στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και στην κρητική ομάδα, πήραν την απόφαση να βάλουν σε εφαρμογή τις εισηγήσεις του προπονητή Νίκου Ουσταμπασίδη και να αναδομήσουν την ομάδα, στα μέσα της περιόδου!
Οι αποχωρήσεις του τερματοφύλακα Μανόλη Στεφανάκου και του κεντρικού αμυντικού Γιάννη Κολόκα, ήρθαν να προστεθούν σε εκείνες των Καλέ, Δημήτρη, Ζουμπουλάκη, Τσουμάνγκα, που είχαν προηγηθεί τις προηγούμενες μέρες!
Απο ότι λένε οι πληροφορίες ο αριθμός των παικτών που θα αποχωρήσουν να ανεβεί περαιτέρω τις επόμενες ημέρες.
Μέχρι σήμερα απο τον Εργοτέλη έχουν αποχωρήσει 6 παίκτες: Καλέ, Δημήτρης, Ζουμπουλάκης, Τσουμάνγκας, Στεφανάκος, Κολόκας και έχουν αποκτηθεί επτά: Παπαπαναγιώτου (αμυντικός), Μπρατσιάνι (επιθετικός), Μίνγκα (μεσοεπιθετικό), Θωμά Γκαρακλίδη (αμυντικός), Χρήστο Νιάρο (αριστερός μπακ) , Μανώλη Νικολακάκη (δεξιός μπακ), Χρήστο Μπάτζιο (αμυντικός).
Στην πόρτα της εξόδου βρίσκεται και ο Αργεντίνος ακραίος επιθετικός Μάουρο Πόι, ενώ μετά την αποχώρηση του Στεφανάκου θα αποκτηθεί τερματοφύλακας.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη για τον Γιάννη Κολόκα:
«Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Γιάννη Κολόκα. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και καλή συνέχεια στην καριέρα του».
H ανακοίνωση του Εργοτέλη για τον Μανώλη Στεφανάκο:
"Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Μανώλη Στεφανάκο. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του και του ευχόμαστε ΥΓΕΙΑ και καλή συνέχεια στην καριέρα του".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Συνεχίζονται οι αφίξεις και οι αποχωρήσεις στον Εργοτέλη
Η ώρα των αποχωρήσεων στον Εργοτέλη
Ανέβηκε στις 7 μεταγραφές ο Εργοτέλης

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Το επιθετικό κρεσέντο των παικτών του ΟΦΗ στη βροχή, στο παιχνίδι με τον Πανσερραικό, ανταμοίφθηκε με μια σημαντική και πολύτιμη νίκη, αλλά με ένα σκορ (2-0) που φαντάζει μάλλον μικρό για την προσπάθεια των παικτών του ΟΦΗ, οι οποίοι έχασαν κραυγαλέες ευκαιρίες για περισσότερα γκολ.
Υπήρξαν στιγμές που οι παίκτες του ΟΦΗ «χόρευαν» στην βροχή, έτρεξαν πολύ στο γήπεδο, παρά το βαρύ τερέν και σίγουρα «ζέσταναν» τον κόσμο που αψήφησε το κρύο και βρέθηκε στο Γεντί Κουλέ.
Ηταν μια ακόμη καθαρή και δίκαιη νίκη για τον ΟΦΗ στο γηπεδο του, όπου έχει βρεί τον τρόπο να επιβάλει την ανωτερότητα του.
Ο ΟΦΗ θα μπορούσε εύκολα να έχει ένα πολύ μεγαλύτερο σκορ, καθώς δημιούργησε πολλές ευκαιρίες, αλλά κατάφερε μόνο δυο φορές (5' Βουό, 78' Χαντί) να τις κάνει γκολ.
Διαχειρίστηκε όμως πολύ καλά το παιχνίδι, χωρίς να κιδυνεύει ιδαίτερα, απο ένα Πανσερραικό, ο οποίος πάντως δεν κλείστηκε στο Γεντί Κουλέ και δημιούργησε και αυτός καποιες φάσεις (34' Κανούλας, 53' Τσούτσης, 80' Ρούτσης), αλλά στις περισσότερες ο γκολκήπερ του ΟΦΗ Δερμιτζάκης είχε καλές αντιδράσεις, όπως και στο φινάλε του αγώνα (86') σε ένα λάθος γύρισμα του Κώτσιου.
Ο ΟΦΗ πάντως είχε... μπαράζ χαμένων ευκαιρίων χωρίς τα γκολ που πέτυχε (9', 40', 59' Μιλοσάβλιεφ, 12', 19' Βουό, 17' Χαντι, 29', 56' Μητρόπουλος, 66', 69' Ράντι), και αν ήταν λίγο περισσότερο αποτελεσματικός μπορούσε να έχει καθαρίσε το παιχνίδι απο το πρώτο ημίχρονο!
Ακόμα και έτσι πάντως, ο ΟΦΗ επέστρεψε στις επιτυχίες που ηταν και το ζητούμενο και συνεχίζει το δυσκολο πρόγραμμα που τον περιμένει σε πρωτάθλημα και Κύπελλο...
Ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το παιχνίδι με δέκα παίκτες λόγω αποβολής του Κώτσιου με δεύτερη κίτρινη κάρτα (τη ζήτησε καθώς συμπλήρωνε κάρτες), ώστε να λείψει απο το παιχνίδι με την Ξάνθη την Τετάρτη για το Κύπελλο και να είναι στην διάθεση της ομάδας στο παιχνίδι με τον Αχαρναικό στο Μενίδι την επόμενη Κυριακή...