karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το παιχνίδι Πλατανιάς-Ολυμπιακός ήταν συναρπαστικό. Απο 0-2, έγινε 2-2 και με βάσει τις ευκαιρίες που είχαν και οι δυο ομάδες στο δεύτερο ημίχρονο, θα μπορούσε το ματς να έχει νικητή!

Μπορούσε και ο Ολυμπιακός στο δοκάρι του Μανθάτη (67') αλλά και ο Γιακουμάκης σε ένα μεγάλο τετ-α-τετ στο 78' να χαρίσουν τη νίκη, ο καθ' ένας στην ομάδα τους.

Ο Ολυμπιακός -πάντως-δεν είχε το «εύκολο» απόγευμα που είχε σε άλλες (παλαιότερες) του επισκέψεις στα Χανιά.

Ο Πλατανιάς του έβαλε δύσκολα και τον απείλησε (και ) με ήττα!

Δεν είναι και λίγο να «επιστρέφεις» με αντιπαλο ένα Ολυμπιακό, απο 0-2, να το κάνεις 2-2 και να έχεις και την ευκαιρία να κερδίσεις το παιχνίδι!

Βλέποντας το ενδιαφέρον ματσάκι του Σαββάτου, εκείνο που έκανε εντύπωση ήταν το «δίδυμο» Γιακουμάκη-Βιάνα!

Δεν ξέρω τι άλλο θα πρέπει να κάνει ένας επιθετικός, για να εκθέσει τόσο πολύ ένα αμυντικό (και μάλιστα μεγάλης ομάδας!).

Ο Γιακουμάκης τον πήγαινε δεξιά, τον πήγαινε αριστερά, τον περνούσε σαν σταματημένο, τον στόπερ του Ολυμπιακού, τον έκανε ότι ήθελε!

Ο Βιάνα θα μπορούσε να ...ζητήσει αλλαγή, απο τις ...σακκούλες που του μοίρασε ο 22χρονος Ηρακλειώτης επιθετικός, στο παιχνίδι.

Θα μπορούσε ακόμη (ο Βιάνα) να τα παρατήσει και να φύγει απο το γήπεδο!

Ο Γιακουμάκης τον εξέθεσε. Και όχι σε μια -δυο φάσεις. Αλλά σε πολλές!

Ηταν ένα εφιαλτικό βράδυ για αυτόν (για τον Βιάνα, ντε...).

Θα βλέπει στον ύπνο του, τον επιθετικό του Πλατανιά και θα...ξυπνάει!

Στο πρώτο γκολ, ο 22χρονος επιθετικός, ο οποίος απο το καλοκάιρι θα αγωνίζεται στην ΑΕΚ,  βάζει «πλάτη» τον Βιάνα και ουσιαστικά μαζί με τη μπάλα, βάζει και τον αμυντικό του Ολυμπαικό στα δίχτυα!

Στο δεύτερο γκολ, ο αμυντικός του Ολυμπιακού, «χάνει» τελείως τον Γιακουμάκη και ο φόρ του Πλατανιά, κερδίζει παλικαρίσια το πέναλτι, απο τον γκολκήπερ Λεάλι, που πήγε άτσαλα πάνω του και του «πήρε» τα πόδια.

Τα παράπονα του Ολυμπιακού για την διαιτησία (Θεοδωρίδης) δεν επιβεβαιώνονται απο την εικόνα του αγώνα.

Ο Φουκάκης (απο το Ηράκλειο) ήταν σε γενικές γραμμές καλός. Και σωστός στις καθοριστικές φάσεις του αγώνα. Δεν έκανε το σοβαρό λάθος. Οι βοηθοί είχαν 2-3 λανθασμένες υποδείξεις και αυτό είναι όλο.

Ο Ολυμπιακός που βρέθηκε στο 13' να είναι στο 0-2 με τα δυο γκολ του Ιντέγε, απλά νόμισε ότι εκεί τελείωσαν όλα και ουσιαστικά σταμάτησε να παίζει, όπως παραδέχθηκε και ο προπονητής του ο Μπέντο, στις δηλώσεις του.

Αν ήταν στοιχειωδώς σοβαρός (ο Ολυμπιακός) μετά το 0-2, θα έκανε περίπατο.

Το παιχνίδι  όμως «φώναζε» ότι αν ο Πλατανιάς έβαζε ένα γκολ και ξανάμπαινε στο παιχνίδι, το ματς θα μπορούσε να πάρει «φωτιά».

Οπως και έγινε....

 

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα στιγμιότυπα του αγώνα....

Με κορυφαίο τον Ηρακλειώτη Γιώργο Γιακουμάκη, ο Πλατανιάς αν και βρέθηκε να χάνει με 0-2 απο τονν Ολυμπιακό, τελικά πήρε την ισοπαλία 2-2 στα Περβόλια

Για 4ο συνεχόμενο παιχνίδι η ομάδα  των Χανίων παρέμεινε αήττητη.

Ο Ολυμπιακός μπήκε πιο δυνατά και με δύο τέρματα του Ιντέγε κατάφερε να προηγηθεί με 2-0 πριν καν συμπληρωθεί το πρώτο 15λεπτο της αναμέτρησης. Μόλις στο 4ο λεπτό ο Νιγηριανός επιθετικός, κέρδισε δύο κόντρες και δεν δυσκολεύτηκε να κάνει το 0-1 για τον Ολυμπιακό. Στο 13ο λεπτό πάλι ο Ιντέγε, μετά από συνεργασία των Μαρίν και Ντε Λα Μπέγια, διπλασίασε τα τέρματα του Ολυμπιακού και πολλοί ήταν εκείνοι που πίστεψαν ότι το παιχνίδι τελείωσε.

Πολλοί εκτός από τον κ.Παράσχο και τους παίκτες του Πλατανιά που βρήκαν τα ψυχικά και τα αγωνιστικά αποθέματα για να ξαναμπούν στον αγώνα. Στο 36’, ο Στάθης βρήκε τον Γιακουμάκη, ο Έλληνας φορ έβαλε πλάτη τον Βιάνα και με προβολή μείωσε σε 2-1.

Ο Πλατανιάς κυνήγησε άμεσα την ισοφάριση και μετά από τρία λεπτά, ο Γιακουμάκης ανατράπηκε από τον Λεάλι και ο διαιτητής Φουκάκης έδειξε την άσπρη βούλα. Ο Μανούσος ανέλαβε την εκτέλεση και με ψύχραιμο σουτ έκανε το 2-2, ολοκληρώνοντας μία εντυπωσιακή ανατροπή για την ομάδα μας..

Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Πλατανιάς ξεκίνησε καλύτερα και έχασε σημαντική ευκαιρία με τον Μανούσο, ο Ολυμπιακός “απάντησε” με δοκάρι του Μανθάτη (68′), ενώ ο Γιακουμάκης έχασε και αυτός σημαντική ευκαιρία στο 78ο, με το πλασέ του να περνά λίγο δίπλα από το δοκάρι του Λεάλι.

Η ταυτότητα του αγώνα
ΣΚΟΡΕΡΣ: 36’ Γιακουμάκης, 39’ Μανούσος – 4’, 13’, Ιντέγε
ΔΟΚΑΡΙ: 67’ Μανθάτης
ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΡΤΕΣ: 39’ Σωτηρίου, 45+1’ Μανούσος, 75΄Πρίντετα – 40΄Λεάλι, 45’ Φιγκέιρας, Ρέτσος,
ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ: Φουκάκης (Ηρακλείου)
ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ (Παράσχος): Σωτηρίου, Βάντερσον, Πριντέτα, Κάργας, Μπανανά, Στάθης, Μενδρινός (74’Μαραγκός), Μουνάφο, Ντεβέσα (68’ Γιορέντε), Μανούσος (86’ Σίγκνεβιτς, Γιακουμάκης
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Μπέντο): Λεάλι, Ρέτσος, Βιάνα, Ντε λα Μπέγια, Φιγκέιρας, Μιλιβόγεβιτς, Μάρτινς (81’ Μπουχαλάκης), Φορτούνης, Μανθάτης (71΄Καρντόσο), Μάριν (61’ Ανδρούτσος), Ιντέγε.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ο τεχνικός του Πλατανιά  Γιώργος Παράσχος, μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό επεσήμανε: “Σήμερα αποδείξαμε ότι πραγματικά αυτή η ομάδα πολλά ψυχικά αποθέματα. Επιβεβαιώσαμε την ανοδική της πορεία, καθώς πάμε πολύ καλά στα τελευταία ματς. Οταν μπορείς και γυρνάς το 0-2 με τον Ολυμπιακός σε 2-2 χρειάζεται ψυχή. Στο 0-2 δεν σας κρύβω ότι οι κακές σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου. Δεν είναι δύσκολο να διασυρθείς από μια ομάδα όπως είναι ο Ολυμπιακός. Μετά μπήκαμε και εμείς στο παιχνίδι και ήθελα να μειώσουμε γρήγορα για να ξαναμπούμε στο παιχνίδι. Τα καταφέραμε και στο 2ο ημίχρονο στο ξεκίνημα θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει και 3ο γκολ. Στο τέλος γυρίσαμε πίσω για να κρατήσουμε τον βαθμό, καθώς δεχτήκαμε πίεση από τον Ολυμπιακό. Το 2-2 είναι δίκαιο”.
Για το νωθρό ξεκίνημα: “Δεχτήκαμε ένα γκολ από δικό μας λάθος, ενώ στο 2-0 πάλι θα μπορούσαμε να είχαμε αντιδράσει καλύτερα. Αργήσαμε να βρούμε τα σωστά βήματά μας στο παιχνίδι. Τέλος καλό, όλα καλά…”

Μετά το τέλος της αναμέτρησης, ο τεχνικός του Ολυμπιακού Πάουλο Μπέντο, τόνισε: “Πιστεύω ότι μπήκαμε αρκετά καλά στο παιχνίδι. Ξεκινήσαμε πολύ καλά και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να έρθουν τα γρήγορα γκολ. Από τη μέση του πρώτου ημιχρόνου σταματήσαμε να παίζουμε. Δώσαμε χώρο στον αντίπαλο να εκμεταλλευτεί τα πολλά λάθη που κάναμε. Δεν ήμασταν σε καμία περίπτωση όπως στο ξεκίνημα του πρώτου ημιχρόνου. Δεχτήκαμε τα δύο γκολ και δώσαμε αυτοπεποίθηση στον αντίπαλο. Στο δεύτερο ημίχρονο αντιδράσαμε, είχαμε ευκαιρίες, αλλά δεν τα καταφέραμε. Σε ότι δεν κάναμε στο πρώτο ημίχρονο οφείλεται αυτή η ισοπαλία και είναι ένα δίκαιο αποτέλεσμα. Γνωρίζαμε ότι θα ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Ξέραμε ότι στα τρία τελευταία παιχνίδια ο Πλατανιάς δεν είχε χάσει και επίσης δεν έχασε και από εμάς. Ξέραμε ότι θα μας δημιουργήσει προβλήματα και περιμέναμε ότι θα μας αντιμετωπίσει με πιο άμεσο τρόπο γιατί έπαιζε με δύο επιθετικούς. Το κλειδί του αγώνα ήταν ότι εμείς σταματήσαμε να προσπαθούμε. Δώσαμε δικαιώματα στον αντίπαλο για να μας δυσκολέψει”.

Κοντά στην ομάδα Κ19 του ΟΦΗ βρέθηκαν οι Κώτσιος, Κιάσσος και Νάστος, στο δείπνο που παρέθεσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στους πιτσιρικάδες της δεύτερης ομάδας, η οποία σε μερικές ημέρες ξεκινάει τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις στο πρωτάθλημα των «μικρών» της Football league.

H κίνηση αυτή, ήταν συμβολική, αλλά ταυτόχρονα και σημαντική, καθώς ήρθε να επιβεβαιώσει την σημασία που δείχνει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο θέμα των υποδομών, αλλά και το οικογεναιακό κλίμα που θέλει να υπάρχει σε όλα τα επίπεδα.

Κώτσιος, Νάσος και Κιάσσος μίλησαν αρκετά με τους προπονητές της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλη Πλεσίτη, Γιώργο Γαυγιωτάκη και τον πολύπειρο Λευτέρη Πουπάκη για το υλικό που έχει ο ΟΦΗ και την προσπάθεια που κάνει, για να αναδομήσει τις υποδομές του.

Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr απο το δείπνο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 προς την Κ19, ο ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ Ηλίας Κώτσιος, Κώστας Κιάσσος και Ανέστης Νάστος, με τον Γενικό αρχηγό Κώστα Ζερβάκη, τους προπονητές της Κ19 του ΟΦΗ Βασίλη Πλεσίτη και Γιώργο Γαυγιωτάκη, αλλά και τους υιούς του ιδιοκτήτη του «Αρχοντικού» Μανόλη Σταματάκη, οι οποίοι είναι και αθλητές στην ακαδημία του ΟΦΗ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πρόσωπα-εκπλήξεις στο δείπνο της Κ19 του ΟΦΗ

4 ακόμη επιχειρηματίες-φίλοι του ΟΦΗ κοντά στην προσπάθεια της ομάδας

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi