Η ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία (1-2) το έφερε στο -7 απο την κορυφή, με τη Λαμία μάλιστα να έχει και ένα παιχνίδι λιγότερο. Αν ο Απόλλων Σμύρνης κρδίσει την ουραγό Ελευσίνα, τότε θα εκτοξεύσει και αυτός την διαφορά στο +9 (απο το +6 που είναι τώρα) απο τον ΟΦΗ, ενώ η κρητική ομάδα έχει επόμενο παιχνίδι στο Κλεάνθης Βικελίδης με τον Αρη, ο οποίος είναι στο +5 απο τον ΟΦΗ.
Τα αποτελέσματα της 12ης αγωνιστικής
Σάββατο (22/1)
Αχαρναϊκός - Άρης 1-2 (45'+2' Τσεμπερίδης, 10' Μπαργκάν, 32' Ίλιτς)
ΟΦΗ - Λαμία 1-2 (59' Βουό / 66' Nτουρμισάι, 72' Όμο)
Κυριακή (22/1)
Πανελευσινιακός - Απόλλων Σμύρνης (15.00)
Καλλονή - Τρίκαλα (15.00)
Κισσαμικός - ΑΟΧ (15.00)
Πανσερραϊκός - Πανθρακικός (15.00)
Αιγινιακός - Καλλιθέα (15.00)
Αγροτικός Αστέρας - Σπάρτη (15.00)
Παναιγιάλειος - Αναγέννηση Καρδίτσας (15.00)
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Λαμία 28 *
2. Απόλλων Σμύρνης 27
3. Άρης 26
4. ΟΦΗ 21
5. Αγροτικός 19
6. Αχαρναϊκός 14
7. Σπάρτη 14
8. Πανσερραϊκός 13
9. ΑΟ Τρίκαλα 12 *
10. Παναιγιάλειος 12
11. Κισσαμικός 12
12. Πανθρακικός 11
13. ΑΟΧ 10 *
14. Αιγινιακός 10
15. Αν. Καρδίτσας 9 *
16. Καλλιθέα 8
17. Πανελευσινιακός 6
18. Καλλονή 6
* Με ματς λιγότερο (πλην αυτής της αγωνιστικής)
Η επόμενη (13η) αγωνιστική της Stoiximan.gr Football League
Σάββατο 28 Ιανουαρίου
Άρης - ΟΦΗ (15:00 ΕΡΤ, «Κλ. Βικελίδης»)
Κυριακή 29 Ιανουαρίου
Απόλλων - Λαμία (15:00 ΕΡΤ, Γήπεδο Ριζούπολης)
Τρίκαλα - Πανελευσινιακός (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Χανιά - Καλλονή (15:00)
Πανθρακικός - Αχαρναϊκός (15:00, ΔΑΚ Κομοτηνής)
Καλλιθέα - Κισσαμικός (15:00, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)
Σπάρτη - Πανσερραϊκός (15:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)
Παναιγιάλειος - Αιγινιακός (15:00, Δημ. Στάδιο Αιγίου)
Αν. Καρδίτσας - Αγροτικός Αστέρας (15:00, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)
Ο προπονητής της Λαμίας Μπάμπης Τεννές συνεχάρη τους παίκτες του, για τη νίκη της ομάδας του, στο Γεντί Κουλέ (1-2), ενώ τόνισε για τον ΟΦΗ, ότι η ήττα αυτή δεν σημαίνει τίποτα και ότι θα παραμείνει διεκδικητής της ανόδου.
Οπως ανέφερε ο προπονητής της Λαμίας «θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου γα τη νίκη που πέτυχαν απέναντι σε μια ιστορική και πολύ καλή ομάδα. Και μάλισυα πέτυχαν αυτή τη νίκη, γυρίζοντας το παιχνίδι. Κάτι που δεν είναι καθ' όλου εύκολο, να το κάνεις απέναντι στον ΟΦΗ και μάλιστα μέσα στο Γεντί Κουλέ. Μας δυσκόλεψε λίγο το γήπεδο, γιατί δεν είναι στα καλύτερα του. Υπάρχει μεγάλο πιστεύω σε αυτά τα παιδιά και στις δυνατότητες τους. Υπάρχει αγάπη στα αποδυτήρια και αυτό βγαίνει στον αγωνιστικό χώρο. Εύχομαι να συνεχίσουμε το ίδιο πάθος και δύναμη γιατί ο δρόμος είναι μακρύς και είναι νωρίς ακόμη. Πολλά συγχαρητήρια και πάλι στους παίκτες μου γιατί πέτυχαν μια σπουδαία νίκη».
Ο Μπάμπης Τεννές είπε για τον ΟΦΗ «εύχομαι στον ΟΦΗ καλή συνέχεια. Μπορεί να έγινε μια ήττα αλλά δεν τον βγάζει έξω απο το πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι και ο ΟΦΗ θα είναι ένας συνδιεκδικητής».
Αναστασιάδης: «Ευχαριστώ τους ανθρώπους του ΟΦΗ»
Ο Ανέστης Αναστασιάδης τιμήθηκε απο την διοίκηση του ΟΦΗ, για την επιστροφή του στο Ηράκλειο.
Ο έμπειρος αμυντικός της Λαμίας ευχαρίστησε τη διοίκηση του ΟΦΗ, για την τιμή που του έκανε πριν το παιχνίδι και όπως τόνισε «για μένα είναι ωραίο συναίσθημα. Ευχαριστώ τους ανθρώπους του ΟΦΗ για την τιμή. Εύχομαι στον ΟΦΗ να μπορέσει να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ, γιατί πραγματικά λείπει απο την μεγάλη κατηγορία».
Για το παιχνίδι ανέφερε ότι «ήταν μια σπουδαία νίκη απέναντι σε μια ομάδα με τους ίδιους στόχους με εμάς. Το πιο σημαντικό είναι ότι γυρίσαμε το παιχίδι. Οταν μπορείς στην Β' Εθνική να γυρίζεις τέτοια παιχνίδια, τότε το μέλλον μπορείς να το κοιτάξεις με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Εχουμε δύσκολο πρόγραμμα και για να έχει αξία αυτή η νίκη, πρέπει να πάρουμε και με τον Απολλωνα ένα θετικό αποτέλεσμα.Εχει ακόμη 23-24 αγωνιστικές. Και ον ΟΦΗ μπορεί να καλύψει τη διαφορά. Οποια ομάδα έχει τη σταθερότητα στα αποτελέσματα, θα πετύχει το στόχο».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ξέσπασμα απο τον Ηλία Κώτσιο, μετά την ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία
Είπε αντίο στον ΟΦΗ ο Νίκος Νιόπλιας
Δείτε την απίστευτη ήττα του ΟΦΗ απο τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά το Γιάννη Χατζηνικολάου και ο Νίκος Ουσταμπασίδης, πλήρωσε το μάρμαρο στον Εργοτέλη.
Ούτε επι ημερών του πρώτου, ούτε και του δεύτερου, κατάφερε να κάνει τη διαφορά ο Εργοτέλης, ο οποίος εξακολουθεί να «κυνηγάει» τον Ιωνικό στην κορυφή, απο τον οποίο βρίσκεται 7 βαθμούς πίσω, στην μάχη της ανόδου, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Η κρητική ομάδα, προχώρησε στη δεύτερη αλλαγή προπονητή, μετά την ισοπαλία στη Ραφήνα με τη Θύελλα (0-0) που κράτησε πίσω την κρητική ομάδα, στην υπόθεση άνοδος.
Πάντως η κίνηση αυτή, της διοίκησης του Εργοτέλη, προκαλεί έκπληξη, καθώς με τον Ουσταμπασίδη φαινόταν να προχωράει στην αναδόμηση της ομάδας τον Ιανουάριο, κάνοντας 8 μεταγραφές, αλλά και λύνοντας τη συνεργασία με 7 παίκτες, οι οποίοι ήταν επιλογές της προηγούμενης τεχνικής ηγεσίας και δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες.
Η εμφάνιση του Εργοτέλη στη Ραφήνα και η νέα γκέλα, ήταν απο ότι φαίνεται η βασική αιτία του «διαζυγίου».
Ενώ και σε προηγούμενα παιχνίδια, η ομάδα φαινόταν να μην έχει την καλύτερη εικόνα. Κέρδιζε δύσκολα, αλλά είχε και απώλειες (με Σαντορίνη, Ιαλυσό, Αγιο Ιερόθεο).
Υπήρχε η αίσθηση, ότι με τις νέες μεταγραφές, η εικόνα του Εργοτέλη, θα αλλάξει προς το καλύτερο, όμως πριν καν φορέσουν τα παπούτσια τους οι μεταγραφές, άλλαξε ο προπονητής!
Και το ερώτημα είναι: Αν ο Εργοτέλης έκανε την μεταγραφική αναδόμηση του με τον Ουσταμπασίδη, γιατί τον έδιωξε;
Δηλαδή ο επόμενος προπονητής που θα έρθει, να κληθεί να βγάλει τα κάστανα απο τη φωτιά με μεταγραφές, που έγιναν επί ημερών Ουσταμπασίδη; Εκτός και αν δεν έκανε αυτός τις μεταγραφές (Τότε ποιός;).
Πάντως ένα ακόμη θέμα που προκάλεσε έκπληξη στον Εργοτέλη, είναι το γεγονός ότι στη Ραφήνα, πήγε με 16 παίκτες, καθώς τα συμβόλαια κάποιων παικτών που αποκτήθηκαν με μεταγραφή τον Ιανουάριο, δεν πρόλαβαν να εκδοθούν απο την ΕΠΟ, με αποτέλεμα και οι επιλογές της τεχνικής ηγεσίας, να μην είναι οι καλύτερες δυνατές, στο συγκεκριμένο παιχνίδι.
Και ένα ακόμη ερώτημα είναι μήπως έπρεπε να γίνει ένας καλύτερος σχεδιασμός στο θέμα αυτό;
Ο Εργοτέλης έπαιξε με τη φωτιά, γιατί αν κέρδιζε ο πρωτοπόρος Ιωνικός στα Χανιά, τότε -ίσως-η υπόθεση άνοδος να είχε πετάξει καθώς η διαφορά θα ανέβαινε στους 9 βαθμούς.
Ο Ιωνικός όμως, στραβοπάτησε κόντρα στον ουραγό της βαθμολογίας (ΙΝΚΑ) και η διαφορά Ιωνικού-Εργοτέλη, παρέμεινε στους 7 βαθμούς.
Η κρητική ομάδα βέβαια έχει ένα παιχνίδι λιγότερο, εκείνο με τον Ερμή Ζωνιανών την Κυριακή στο Παγκρήτιο, το οποίο πρέπει «πάση θυσία» να κερδίσει, ώστε να μειώσει τη διαφορά στους 4 και να ελπίζει στην ανατροπή σε ένα ολόκληρο γύρο, που απομένει σε ένα πρωτάθλημα (Γ' Εθνική), στο οποίο ο Εργοτέλης, αν και άργησε, έχει πλέον συνηδειτοποιήσει για τα καλά, τις μεγάλες δυσκολίες που έχει...