Ηττα-μαχαιριά για τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (1-2) απο τη Λαμία, σε ένα παιχνίδι με απίστευτη εξέλιξη. Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Βουό στο 66', αλλά μέσα σε 6 λεπτά (66' Ντούρμισαιρ και 72' Ομο) δέχθηκε δυο γκολ απο παιδαιριώδη λάθη της άμυνας του και τελικά έχασε το παιχνίδι με 1-2 (!).
Να σημειωθεί ότι η Λαμία σκόραρε στο πρώτο σούτ που είχε στο παιχνίδι μετά απο 6 λεπτά, ενώ το δευτερο γκολ είναι απο εκτέλεση κόρνερ και ...καθίζηση στην άμυνα του ΟΦΗ, όπου ο Ομο με καρφωτή κεφαλιά, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα.
Και ο ΟΦΗ δεν βρέθηκε σε καλή μέρα, αλλά δεν άξιζε να χάσει και το παιχνίδι!
Μια ήττα που έφερε την παραίτηση του Νίκου Νιόπλια απο την τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ, αλλά έφερε και την κρητική ομάδα, πολύ πίσω στη μάχη της ανόδου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο την αναμέτρηση ΟΦΗ-Λαμία 1-2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Η ομάδα αυτή τη στιγμή χρειάζεται συσπείρωση». Με τη φράση αυτή στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Μηνάς Πίτσος, ο οποίος ανέλαβε υπηρεσιακός προπονητής στον ΟΦΗ μετά την παραίτηση του Νίκου Νιόπλια, περιέγραψε το πώς αντιμετωπίζουν στον ΟΦΗ τα δυο προσεχή παιχνίδια με την Ξάνθη και τον Αρη σε Κύπελλο και πρωτάθλημα.
Όπως τονίζει ο Μηνάς Πίτσος «έχουμε μπροστά μας δυο σημαντικά παιχνίδια. Το καθ’ ένα με τη δική του σημασία. Τα βλέπουμε και τα δυο με την ίδια σοβαρότητα και αρχής γενομένης από το παιχνίδι με την Ξάνθη, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Πιστεύω ότι τα παιδιά που θα αγωνιστούν θα ανταποκριθούν με τον καλύτερο τρόπο».
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ στην Ξάνθη, θα αγωνιστεί με αρκετές απουσίες, ο Μηνάς Πίτσος ανέφερε ότι «επιλέξαμε να προφυλάξουμε κάποια παιδιά, επειδή έχουν παίξει πολύ στα συνεχόμενα παιχνίδια που έχουμε τελευταία. Ακολουθεί το παιχνίδι με τον Αρη, που είναι πολύ σημαντικό. Σημαντικό είναι όμως και το παιχνίδι στην Ξάνθη και πιστεύω ότι αυτοί που θα παίξουν, θα κάνουν το καλύτερο για την ομάδα μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (23/1) το πρωί, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για την αναμέτρηση με την Ξάνθη (Τρίτη, 5.15μμ) για το Κύπελλο Ελλάδος. Ο Μηνάς Πίτσος, που θα είναι υπηρεσιακός προπονητής στον πάγκο του ΟΦΗ, άφησε εκτός αποστολής τους Οστοιτς (άρρωστος) και τους Ράντι και Κοιλιάρα, οι οποίοι έχουν ενοχλήσεις από χτυπήματα, που δέχθηκαν στην αναμέτρηση με τη Λαμία.
Ακόμη ο προπονητής του ΟΦΗ, επέλεξε να προφυλάξει ενόψει και του αγώνα που ακολουθεί με τον Αρη (Σάββατο 28/1) στη Θεσσαλονίκη, τους Βουό, Μιλοσάβλιεφ, Αντουκόρκαι Χαντί, οι οποίοι εμφανίζουν σημάδια κόπωσης από τα συνεχόμενα παιχνίδια.
Στην αποστολή του ΟΦΗ στην Ξάνθη, μετέχουν οι δυο τελευταίες μεταγραφές (Πάγκαλος, Παντίδος), αλλά και ο Αντώνης Μπουρσέλης, ο οποίος ξεπέρασε τον τραυματισμό του και επέστρεψε, όπως και ο Μανώλης Φαζός.
Την αποστολή του ΟΦΗ στην Ξάνθη, απαρτίζουν οι παρακάτω ποδοσφαιριστές:
Δερμιτζάκης, Δάφκος, Φαζός, Κιάσσος, Νάστος, Κώτσιος, Κομεσίδης, Μπουρσέλης, Βαλλιάνος, Χίσι, Μάνος, Ογκμποε, Βρεττός, Κοντογιάννης, Μανιαδής, Παντίδος, Μητρόπουλος, Πάγκαλος.
Η αποστολή του ΟΦΗ ταξιδεύει το μεσημέρι της Δευτέρας (23/1) αεροπορικώς για τη Θεσσαλονίκη και αναμένεται να επιστρέψει στο Ηράκλειο την Τετάρτη (25/1) το μεσημέρι μέσω Αθηνών, ώστε να ξεκινήσει την προετοιμασία της για το παιχνίδι με τον Αρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: