karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Ηρόδοτος, που είναι σίγουρος προπονητής στηνΑ1 ΕΠΣΗ, προετοιμάζεται από τώρα για τη νέα περίοδο στην Γ’ Εθνική και κάνει μεταγραφές για του…χρόνου!

Ετσι, μετά τον Δημήτρη Κοιλιάρα, ενέταξε στο δυναμικό του και τον 26χρονο αριστερό μπακ Τάσο Τσουμάνγκα, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Εργοτέλη.

Οι μεταγραφές  αυτές δείχνουν το φιλόδοξο πλάνο της διοίκησης του Ηροδότου για τη νέα παρίοδο. Ο Ηρόδοτος  πριν από μερικές ημέρες απέκτησε και τον Βαγγέλη Μωραίτη, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα της Σαντορίνης, έχοντας κάνει τρείς μεταγραφές τον Ιανουάριο.

Η ανακοίνωση του Ηροδότου για την απόκτηση Τσουμάγκα αναφέρει: "Ο ΠΑΣΑ ΗΡΟΔΟΤΟΣ ανακοινώνει μία ακόμα μεταγραφή και εντάσει στο δυναμικό της τον ποδοσφαιριστή Αναστάσιο Τσουμάγκα. Η οικογένεια του Ηροδότου τον καλοσωρίζει και του εύχεται καλή αγωνιστική συνέχεια στην ομάδα".

Στην φωτογραφία ο Τάσος Τσουμάνγκας με τον πρόεδρο του Ηροδότου, Στέλιο Σωκιανό.

Ο ΟΦΗ κινείται για 2-3 παίκτες με προσωπικότητα και παραστάσεις από την Σούπερ Λίγκ, ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, στις δηλώσεις που έκανε στα ΜΜΕ της Κρήτης, με αφορμή την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ.

Ο τεχνικός της κρητικής ομάδας, απέφυγε να μιλήσει για τις θέσεις που αναζητάει ενίσχυση ο ΟΦΗ, καθώς όπως είπε αυτό αφορά εκείνον και τη διοίκηση.

«Ξεκινάμε με ένα δύσκολο παιχνίδι κόντρα στον Αρη, αλλά θα πάμε για να κερδίσουμε» συμπλήρωσε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

 «Σεβόμαστε αλλά δεν φοβόμαστε τον Αρη. Θα πάμε για τη νίκη» ανέφερε ένα από τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα του ΟΦΗ, ο Νίκος Παντίδος.

«Ο Αρης είναι σε καλή κατάσταση, αλλά καιεμείς θα πάμε να παίξουμε συγκεντρωμένοι για το αποτέλεσμα, ώστε να μειώσουμε τη διαφορά από την κορυφή» ανέφερε με τη σειρά του ο Ντίνος Πάγκαλος.

Προπόνηση με δυνατή βροχή την Πέμπτη (26/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο για τους παίκτες του ΟΦΗ.

Η προετοιμασία για το παιχνίδι με τον Αρη, ολοκληρώνεται με προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή (27/1( το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Δείτε στα παρακάτω VIDEOS απο την σελίδα mpalakritis.gr τι δήλωσε ο προπονητής και οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ

Πιστεύω στη δυναμική της ομάδας, στο ρόστερ και στη βοήθεια του κόσμου», ανέφερε ο νέος προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος μιλώντας στο ‘’Πρακτορείο FM104,9’’.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, εξέφρασε την  πεποίθησή του πως ο ΟΦΗ θα καταφέρει τελικά να καλύψει το βαθμολογικό μειονέκτημα και θα πάρει στο τέλος μια από τις δύο θέσεις που οδηγούν στη Super League.

Έχοντας αγωνιστεί για σχεδόν μια δεκαετία με τη φανέλα του ΟΦΗ (1990-99), ο Νίκος Παπαδόπουλος βρέθηκε σε γνώριμα λημέρια.

Οπως δήλωσε: «Είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα από τότε που ήμουν στον ΟΦΗ σαν ποδοσφαιριστής. Τώρα η ομάδα είναι στη Football League και εγώ ήρθα για να πετύχει το στόχο της που είναι η άνοδος στη Super League. Μου έγινε μια πρόταση από την ομάδα, την αποδέχθηκα, συμφωνήσαμε με τους διοικούντες και από σήμερα ξεκινάμε αυτή την προσπάθεια. Δεν είμαστε το φαβορί αλλά θα προσπαθήσουμε να ανατρέψουμε αυτή την κατάσταση. Ο Νίκος Νιόπλιας έκανε καλή δουλειά, ήταν άτυχος σε κάποια παιχνίδια, αλλά υπάρχει χρόνος για να αλλάξουν τα δεδομένα. Πιστεύω στη δυναμική της ομάδας, στο ρόστερ και στη βοήθεια του κόσμου», είπε ο 45χρονος προπονητής.
Το γεγονός, πάντως, πως ο ΟΦΗ έχει μείνει πίσω στη βαθμολογία, δυσκολεύει την κατάσταση.

Oπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ «η  βαθμολογική διαφορά σίγουρα παίζει ρόλο (σ.σ. στο -9 από τον πρωτοπόρο Απόλλωνα Σμύρνης και στο -7 από τη Λαμία) καθώς θα πρέπει ως το τέλος της σεζόν να έχουμε κάνει τέσσερις νίκες παραπάνω από τους αντιπάλους που προπορεύονται».

Ο Νίκος Παπαδόπουλος αναφέρθηκε και στη ρεβάνς του Κυπέλλου με την Ξάνθη, με τους Ακρίτες να κερδίζουν 1-0 το πρώτο παιχνίδι. Οπως είπε «το Κύπελλο έρχεται σε δεύτερη μοίρα, αλλά χθες κάναμε μια πολύ καλή προσπάθεια απέναντι σε έναν καλό αντίπαλο όπως είναι η Ξάνθη, που το έχει αποδείξει και στο πρωτάθλημα. Έχουμε ελπίδες για να προκριθούμε, αλλά θα το δούμε το ματς όταν έρθει η ώρα του. Αυτό που μας καίει είναι το ματς του Σαββάτου, το ντέρμπι με τον Άρη. Εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi