karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Μανώλης Νικολακάκης, ο δεξιός μπακ του Εργοτέλη, με το ...αυτογκόλ που έβαλε στο ντέρμπι του Εργοτέλη με τον ΠΟΑ (1-1), στο ξεκίνημα του αγώνα, έγινε ο μοιραίος παίκτης, στην αναμέτρηση του Παγκρητίου σταδίου.
Ο έμπειρος αμυντικός στην πρώτη του επαφή με τη μπάλα μόλις στο δεύτερο λεπτό, στη προσπάθεια του να διώξει μετά τη σέντρα του Αμπντουραχμάνι, έστειλε την μπάλα στη δεξιά γωνία του τερματοφύλακα του Εργοτέλη, Βασιλειάδη, ο οποίος δεν μπόρεσε να αντιδράσει.

Το...αυτογκόλ έφερε σοκ και εκνευρισμό στους γηπεδούχους, σε ένα παιχνίδι που είχε και αυτό-όπως και όλα στον Εργοτέλη-το χαρακτήρα του «πρέπει» να κερδίσει.
Ετσι ο Εργοτέλης απο το...πουθενά, έμεινε νωρίς πίσω στο σκορ και η φάση αυτή αναμφίβολα έπαιξε ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα, καθώς αποσυντόνισε τους παίκτες, οι οποίοι το μόνο που κατάφεραν τελικά, ήταν να ισοφαρίσουν στο δεύτερο ημίχρονο με τον Λεάλ και τουλάχιστον να μην χάσουν το παιχνίδι.
Ο Νικολακάκης ήταν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση μετά το παιχνίδι, ωστόσο η διοίκηση του Εργοτέλη με ανακοίνωση της, έσπευσε να τον στηρίξει:  «Μανώλη Νικολακάκη, στον Εργοτέλη είμαστε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! Όλοι μαζί χάνουμε και όλοι μαζί κερδίζουμε. Και στο τέλος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!» αναφέρει στο υστερόγραφο της ανακοίνωσης, στην οποία ο Εργοτέλης, αποδίδει στην ...τύχη, την ισοπαλία με τον ΠΟΑ. «Στο ποδόσφαιρο όμως δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος, χρειάζεται και τύχη. Στον αγώνα του 1ου γύρου κερδίσαμε χωρίς να είμαστε καλύτεροι από τον αντίπαλο, σήμερα ήμασταν πολύ καλύτεροι αλλά δεν κερδίσαμε» αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, ο οποίος έχασε την ευκαιρία να περάσει στην κορυφή του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής, μετά την πρώτη ήττα του Ιωνικού στη Σαντορίνη!

Ο Εργοτέλης παραμένει πίσω στη μάχη του τίτλου, αλλά μόλις ένα πόντο πια, πίσω απο τον Ιωνικό, τον οποίο σύντομα θα υποδεχθεί στο Παγκρήτιο στάδιο, στο παιχνίδι της χρονιάς, όπως όλα δείχνουν! «Προχωράμε, πλησιάζουμε όλο και περισσότερο...» καταλήγει στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, ο οποίος συνεχίζει να «κυνηγάει» την ομάδας της Νίκαιας, η οποία πάντως με μια ήττα και δυο ισοπαλίες στα τελευταία τρία παιχνίδια, δείχνει να κάνει την «κοιλιά» της στο πρωτάθλημα, να έχει αγχωθεί απο το ψαλίδισμα της διαφοράς των 7 βαθμών που είχε απο τον Εργοτέλη, στον ένα και αυτό πρέπει να το εκμεταλευτεί η κρητική ομάδα, για να περάσει μπροστά...

Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:

«Ο Γ.Σ. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ αισθάνεται την υποχρέωση να ευχαριστήσει τους φιλάθλους της ομάδας για τη θερμή συμπαράσταση στο σημερινό αγώνα με τον ΠΟΑ. Με πάθος, δυναμισμό και πάνω απ' όλα ευπρέπεια, οι Εργοτελίτες σήμερα γι' ακόμα μια φορά δίδαξαν αθλητικό πολιτισμό. Τους συγχαίρουμε και τους ευχαριστούμε από καρδιάς.

Συγχαίρουμε επίσης τη μεγάλη πλειοψηφία των φιλάθλων του ΠΟΑ, οι οποίοι συμπαραστάθηκαν με κόσμιο τρόπο στην ομάδα τους και συνέβαλαν σε μια καλή μέρα για το ποδόσφαιρο του Ηρακλείου. Όσο για κάποιους λίγους, σε ποσότητα αλλά κυρίως σε ποιότητα, δεν αξίζει ν' ασχοληθούμε μαζί τους...

Συγχαίρουμε κυρίως τους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο του ΠΟΑ για το πάθος και την αγωνιστικότητα τους. Έδειξαν ότι η καταπληκτική πορεία τους στο πρωτάθλημα δεν είναι τυχαία. Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο πρωτάθλημα.

Πολλά συγχαρητήρια ασφαλώς και στη διοίκηση του ΠΟΑ, η οποία έχει καταφέρει με μικρό μπάτζετ να δημιουργήσει μια πολύ καλή ομάδα που διεκδικεί το πρωτάθλημα επί ίσοις όροις.

Θέλουμε επίσης να συγχαρούμε τους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας μας για τη σημερινή απόδοση. Παρά τη «ψυχρολουσία» του αυτογκόλ με την έναρξη του αγώνα και μετά τα πρώτα 30 λεπτά που χρειάστηκαν για να συνέλθουν, επικράτησαν των αντιπάλων κατά κράτος, ειδικά στο 2ο ημίχρονο, πιάνοντας πολύ υψηλά επίπεδα απόδοσης. Στο ποδόσφαιρο όμως δεν κερδίζει πάντα ο καλύτερος, χρειάζεται και τύχη. Στον αγώνα του 1ου γύρου κερδίσαμε χωρίς να είμαστε καλύτεροι από τον αντίπαλο, σήμερα ήμασταν πολύ καλύτεροι αλλά δεν κερδίσαμε.

Προχωράμε, πλησιάζουμε όλο και περισσότερο...

ΥΓ. Μανώλη Νικολακάκη, στον Εργοτέλη είμαστε ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ! Όλοι μαζί χάνουμε και όλοι μαζί κερδίζουμε. Και στο τέλος ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γ' Εθνική: Εργοτέλης και ΠΟΑ «δούλεψαν» για τον Ιωνικό

Το ντέρμπι κρίθηκε σε δυο προσωπικά λάθη

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στα χέρια των ανθρώπων του ΟΦΗ, βρίσκεται το δελτίο του Ντέρεκ Μπόατεγκ.

Ετσι, ο έμπειρος Γκανέζος μέσος θα έχει και …επίσημα δικαίωμα συμμετοχής στο επόμενο επίσημο παιχνίδι για τον ΟΦΗ, που είναι με την Σπάρτη εκτός έδρας, το Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου.

Αμέσως μετά τις υπογραφές με τον Μπόατεγκ, οι άνθρωποι του ΟΦΗ κινήθηκαν γρήγορα, για την αποστολή της μπλέ κάρτας από την Αμερική (αγωνιζόταν στην Ράγιο/Οκλαχόμα) και την έκδοση δελτίου από την ΕΠΟ, όπως και έγινε.

Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr το δελτίο του Ντέρεκ Μποατέγκ, ο οποίος επέστρεψε στην κρητική ομάδα μετά από 14 χρόνια (!) και ο ΟΦΗ ποντάρει πολλά στην εμπειρία και την ποιότητα που διαθέτει στο παιχνίδι του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Συγκλονιστικός ο Ντέρεκ Μπόατεγκ: "Δεν το πίστευα όταν μου είπαν ότι ο ΟΦΗ είναι στην Β' Εθνική"

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Το είπε και το...έκανε ο Νίκος Παπαδόπουλος!

Με αφορμή το «ρεπό» του ΟΦΗ, αυτην την Κυριακή (5/2), καθώς το παιχνίδι με τον Πανθρακικό ο οποίος αποχώρησε απο το πρωτλημα, δεν έγινε, αλλά και ελλείψει αξιόπιστου αντιπάλου στην Κρήτη για φιλικό παιχνίδι, ο προπονητής του ΟΦΗ, έδωσε day off στους παίκτες του, αλλά ο ίδιος έμεινε στο...γήπεδο!

Μετά την (πρωινή) προπόνηση του Σαββάτου, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο Νίκος Παπαδόπουλος, επιδόθηκε σε «σκάουτινγκ» στις υποδομές του συλλόγου!

Συγκεκριμένα, παρακολούθησε το παιχνίδι της Κ19 του ΟΦΗ με τον ΑΟΧανιά (7-2) και αμέσως μετά μετέβη στο γήπεδο του ΕΓΟΗ, για να δεί απο κοντά την ομάδα του ΟΦΗ' 94 (ουσιαστικά η Κ17 του ΟΦΗ).

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, απο την πρώτη μέρα της συμφωνίας του με τον ΟΦΗ, είχε πεί ότι, ανεξάρτητα απο το τι γίνεται στην πρώτη ομάδα, θέλει να έχει προσωπική εικόνα για την δουλειά που γίνεται στις υποδομές.

Και απο τις πρώτες μέρες της ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας της κρητικής ομάδας, δείχνει να άνει πράξη, αυτή τη δέσμευση του.

Συναντήθηκε με τους επιτελείς των υποδομών του ΟΦΗ, συζήτησε μαζί τους και είπε ότι θα παρακολουθεί στενά τη δουλειά που γίνεται, όπως έκανε άλλωστε μια άλλη εποχή, ο «μέντορας» του, ο Ευγένιος Γκέραρντ.

Η στάση αυτή του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος ήρθε στον ΟΦΗ, σε μια πολύ δύσκολη χρονική στιγμή, λόγω της πορείας της ομάδας στο πρωτάθλημα της Football League, σκόρπισε αμέσως ικανοποίηση στους ανθρώπους του ΟΦΗ.

Είναι δε, χαρακτηριστικό, ότι ο Νίκος Παπαδόπολος, δεν αρκέστηκε μόνο στο να δεί τα παιχνίδια των υποδομών, αλλά κράτησε σημειώσεις, τσέκαρε παίκτες και ρώτησε για την πορεία τους.

Είναι σίγουρο, ότι ο Νίκος Παπαδόπουλος, ερχόμενος προπονητής στον ΟΦΗ, ικανοποίησε ένα μεγάλο του όνειρο και δείχνει απο τις πρώτες του μέρες στον πάγκο της ομάδας, ότι θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να πετύχει...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Το πρώτο τετ-α-τετ του Νίκου Παπαδόπουλου με τις υποδομές του ΟΦΗ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi