O Σήφης Κορωνάκης, ανέλαβε όπως αναμενόταν πρόεδρος των Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, μετά τις αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του διοικητικού συμβουλίου, που έγιναν πριν απο μερικές ημέρες.
Την Τρίτη (25/4) έγινε η συγκρότηση σε σώμα του νέου Δ.Σ. το οποίο διαμορφώθηκε ως εξής:
Πρόεδρος: Σήφης Κορωνάκης
Α' Αντιπρόεδρος: Μανώλης Ροδιτάκης
Β' Αντιπρόεδρος: Kώστας Σταυρακάκης
Γ' Αντιπρόεδρος : Μηνάς Πίτσος
Ταμίας: Μανώλης Φουστανάκης
Δημόσεις Σχέσεις: Σήφης Δασκαλάκης, Γιώργος Παπαγιανάκης
Γραμματείς-Επαφή με ΠΑΕ: Βαγγέλης Γαληνάκης, Κώστας Ξενικάκης
Υπεύθυνος Λέσχης: Νίκος Πασσάς
Μέλη: Δημήτρης Παπαματθαιάκης, Κώστας Δερμιτζάκης
Το νέο Δ.Σ. των Παλαιμάχων που έχει αέρα ανανέωσης με νεότερα πρόσωπα, έπιασε αμέσως δουλειά με κύριο στόχο, μια πιο δυναμική παρουσία των συνδέσμων Παλαιμάχων του ΟΦΗ, τόσο στα δρώμενα του ΟΦΗ, όσο στην κοινωνία του Ηρακλείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Την έκτη συνεχόμενη νίκη του, έκανε ο ΟΦΗ, ο οποίος καθάρισε εύκολα τον Αχαρναικό με 3-0 στο Γεντί Κουλέ.
Η ομάδα του Νίκου Παπαδόπουλου, έφτασε συνολικά στις 11 νίκες στα τελευταία 12 παιχνίδια και πηγαίνει …με φόρα στα ντέρμπι με τον Απόλλωνα Σμύρνης (μέσα), τη Λαμία (έξω) και τον Αρη (μέσα), που ακολουθούν!
Ο Αχαρναικός αποδείχθηκε εύκολη λεία για τον ΟΦΗ, που είχε ευκαιρίες και για περισσότερα τέρματα.
Πάντως και τα τρία γκολ του ΟΦΗ, ήταν από εξαιρετικές ομαδικές προσπάθειες.
Ο Χαντί μετά από ασίστ του Πάγκαλου άνοιξε το σκορ στο 36’ για τον ΟΦΗ και ο Βουό και πάλι από ασίστ του Πάγκαλου, ανέβασε τον δείκτη του σκορ σε 2-0.
Το 3-0 έγραψε ο Μπόατεγκ, μετά από εξαιρετική ασίστ του Ογκμποε.
Ο ΟΦΗ κατά διαστήματα επιβεβαίωσε την καλή κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτήν την εποχή, ενώ ο Αχαρναικός που είχε το πρώτο σουτ στο παιχνίδι στο 69’, υποτάχθηκε φυσιολογικά από ένα ανώτερο αντίπαλο.
«Ζητάμε συγγνώμη από τον κόσμο του ΟΦΗ, που δεν είμαστε στην πρώτη δυάδα!» δήλωσε ο Αγγελος Χαντί σε συνέντευξη του στην ΚΡΗΤΗ-TV, ωστόσο υπογράμμισε ότι «πάμε να κερδίσουμε τα ντέρμπι και θα κάνουμε τα πάντα για να τους κάνουμε χαρούμενους!"
Το «δεκάρι» του ΟΦΗ αναφέρθηκε στην καλή ψυχολογία που έχει αυτήν την εποχή ο ΟΦΗ, μετά από 6 σερί νίκες. Όπως είπε "Όταν κερδίζεις η ψυχολογία σου σίγουρα είναι ανεβασμένη! Και εγώ προσωπικά όπως και οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές χρειαζόμαστε την καλή ψυχολογία! Πρέπει να σας πω παράλληλα πως έχουμε τεράστια ευθύνη γιατί φέραμε τον ΟΦΗ στην 4η θέση! Εμείς τώρα πρέπει να δείξουμε ποιοι είμαστε και πως είμαστε στον ΟΦΗ!"
Για τα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται με Απόλλωνα, Λαμία και Αρη, ανέφερε ότι «Σεβόμαστε τον κάθε αντίπαλο που έχουμε και βλέπουμε τι κάνει η δική μας ομάδα! Εγώ προτιμώ να παίζω σε ομάδες σαν τον ΟΦΗ από μια ομάδα που ενδεχομένως πάρει την άνοδο! Και βέβαια όταν αγαπάς μια ομάδα σε κάνει να είσαι ψυχωμένος! Εμείς πάμε τώρα για να κερδίσουμε τα ντέρμπι και ξέρουμε πως δυο από αυτά είναι σπίτι μας και θα έχουμε τον κόσμο μας!"
Τέλος για την δική του παρουσία και τη φετινή χρονιά στην Football league, υπογράμμισε πως "καταρχάς, είναι ωραίο να παίζεις στον ΟΦΗ! Από κει και πέρα, είναι βέβαιο πως ο ΟΦΗ δε βρίσκεται εκεί που του αξίζει και στην κατηγορία που του αξίζει! Δε ξεκινήσαμε την περίοδο όπως πρέπει! Αν μας "τσίμπησε μια μύγα τώρα, αυτό έπρεπε να είχε γίνει από την αρχή».