karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Ανέστης Νάστος είχε την Παρασκευή (28/4) τα γεννέθλια του και η διοίκηση του ΟΦΗ, αλλά και οι συμπαίκτες του, δεν τον άφησαν παραπονεμένο! Η διοίκηση της ΠΑΕ, του είχε ετοιμάσει τούρτα-έκπληξη με την φωτογραφία του στα αποδυτήρια, ενώ οι συμπαίκτες του, του τραγούδησαν (!) το "να ζήσεις Ανέστη και Χρόνια πολλά" σε μια όμορφη και ιδιαίτερη στιγμή στα αποδυτήρια του ΟΦΗ, όπου επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά το καλί κλίμα που υπάρχει στον ΟΦΗ, παραμονές των κρίσιμων αγώνων με Απόλλωνα, Λαμία και Αρη.

Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:

Τα 28 του χρόνια έκλεισε ο Ανέστης Νάστος (γενν. 28/4/1989) και ο δυναμικός μέσος του ΟΦΗ, έσβησε …κεράκια στα αποδυτήρια της ομάδας, όπου για μια ακόμη φορά, επιβεβαιώθηκε το οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στον ΟΦΗ.

Στην σελίδα της ΠΑΕ στο Facebook ανέβηκε και ένα VIDEO από τα αποδυτήρια, με τους παίκτες του ΟΦΗ να τραγουδούν το «να ζήσεις Ανέστη και Χρόνια πολλά» στο Νάστο, με τον τελευταίο να εύχεται σε όλους υγεία.

Και αυτή η εικόνα στα αποδυτήρια του ΟΦΗ, έρχεται να επιβεβαιώσει το πολύ καλό κλίμα που υπάρχει στα αποδυτήρια της ομάδας, αυτήν την εποχή, λίγο πριν τα κρίσιμα παιχνίδια που έρχονται με Απόλλωνα, Λαμία και Αρη.

«Χρόνια πολλά Ανέστη Νάστο! Είσαι λιοντάρι. ΟΦΗ, ομάδα, οικογένεια» αναφέρει στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία ευχήθηκε στον μέσο του ΟΦΗ με μια όμορφη τούρτα με την φωτογραφία του, την οποία έφερε στο Γεντί Κουλέ, εκ μέρους των δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ, ο Νίκος Ανδριαδάκης και έγινε… ανάρπαστη από τους παίκτες!

Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί για μια ακόμη φορά το Ζαχαροπλαστείο «Πλατάκης» στις Πατέλες, το οποίο και προσφέρει μια τούρτα κάθε φορά που παίκτης του ΟΦΗ, έχει γεννέθλια.

Δείτε παρακάτωφωτογραφίες απο την επίσημη σελίδα της ΠΑΕ, απο τα αποδυτήρια του ΟΦΗ, στα γεννέθλια του Ανέστη Νάστου.

"Δεν υπάρχει πέναλτι, όχι 100%, αλλά 101 %" δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, στην συνέντευξη τύπου, που ακολούθησε το παιχνίδι με τον Απόλλωνα στο Γεντί Κουλέ (1-1).

Η φάση που έκρινε το τελικό αποτέλεσμα, αποτέλεσε σημείο αναφοράς και για τον προπονητή του ΟΦΗ, ο οποίος ανέφερε ότι "μας έκλεψαν δυο βαθμούς" ενώ χαρακτήρισε μάγκες τους παίκτες του, για την εμφάνιση.

Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος δήλωσε τα παρακάτω στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα ΟΦΗ-Απόλλων (1-1):

“Σε ένα δύσκολο παιχνίδι με ένα αντίπαλο που είναι στην πρώτη θέση και αήττητος εκτός από τα 5 πρώτα λεπτά που η ομάδα μπήκε λίγο νωθρά, είχαμε πλάνο στο γήπεδο και τρόπο παιχνιδιού που επιλέξαμε, με οργανωμένες επιθέσεις και φαινόταν ότι με τις ευκαιρίες που κάναμε στο πρώτο ημίχρονο, ότι θα ερχόταν το γκολ.

Όπως και ήρθε στις του δευτέρου ημιχρόνου.

Η εικόνα της ομάδας μας ήταν πάρα πολύ καλή. Και στο αμυντικό, αλλά και στο επιθετικό κομμάτι.

Σε αυτά τα παιχνίδια, είναι δύσκολο να κάνεις πολλές ευκαιρίες.

Στο ημίχρονο έπρεπε να ηρεμήσω τους παίκτες μου, γιατί συνήθως πηγαίνουμε έχοντας σκοράρει.

Το ότι δεν είχαμε βάλει γκολ μας άγχωσε, αλλά ξεκινήσαμε πολύ καλά στο δεύτερο ημίχρονο.

Βάλαμε το γκολ και νομίζω ότι όσο περνούσε η ώρα θα ήταν υπέρ μας, για να κλέψουμε μπάλες και να τρέξουμε στο ανοιχτό γήπεδο.

Όμως λογαριάζαμε χωρίς κάποιους, άλλους ανθρώπους, οι οποίοι έκαναν αυτό που έκαναν.

Είναι δύσκολο από την πλευρά μου να μιλήσω για αυτό.

Παρά τα φάουλ που γινόντουσαν τα οποία δεν ήταν, οπισθοχωρήσαμε χωρίς να το θέλουμε, γιατί ο παίκτης όταν βλέπει τι γίνεται προσπαθεί να κρατήσει το μηδέν.

Ηρθε η φάση, για την οποία είμαι όχι 100%, αλλα 101% σίγουρος ότι δεν είναι πέναλτι.

Παρ’ όλα αυτά κάναμε άλλες δυο φάσεις για να κερδίσουμε το ματς.

Είναι κρίμα για την προσπάθεια μας.

Πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στους παίκτες μας.

Είναι αυτό που τους είπα πριν το παιχνίδι, ότι αυτή η ομάδα πρέπει να έχει μάγκες παίκτες στο γήπεδο.

Και πραγματικά σήμερα είδα μάγκες παίκτες, να θέλουν τη νίκη.

Μας αφήνει πίσω, αλλά είμαστε ΟΦΗ.

Θα πάμε και στα επόμενα παιχνίδια με το ίδιο πάθος γιατί έτσι αρμόζει στο σύλλογο.

Ετσι αρμόζει στην Κρήτη και την ομάδα μας.

Συγχαρητήρια και πάλι στους παίκτες μου για την προσπάθεια.

Σήμερα τους έκλεψαν δυο βαθμούς!"

-Πως νοιώθετε όταν κλέβουν κάποιοι τον ιδρώτα των παικτών σας;

«Το πώς νοιώθω μέσα μου και έτσι όπως λειτουργώ σαν άνθρωπος όταν με αδικούν, το έχω πληρώσει πολλές φορές.

Αν ανατρέξετε πίσω με την ομάδα του ΟΦΗ θα το δείτε. Τώρα είμαι προπονητής και πρέπει να είμαι ψύχραιμος.

Όταν σε αδικούν και σου κλέβουν βαθμούς νοιώθεις άσχημα. Όταν είσαι προπονητής πρέπει να είσαι αρχηγός και να συγκρατείς και τους παίκτες σου».

-Μετά το γκολ του ΟΦΗ υπήρχε μια οπισθοχώρηση. Είχατε δώσει εσείς την εντολή;

«Όταν ο διαιτητής έχει δώσει 15 φάουλ και στο παραμικρό δίνει φαόυλ, φάουλ, φάουλ, η ομάδα μπαίνει στην περιοχή, γιατί ο αντίπαλος γεμίζει. Ο παίκτης το νοιώθει αυτό. Δεν υπήρχε εντολή να γυρίσουμε πίσω, αλλά δεν γινόταν να μην γυρίσει, καθώς με το παραμικρό ήμασταν 22 παίκτες μέσα στην περιοχή».

-Περιμένατε τόσο παθητικό τον Απόλλωνα. Το είχατε σχεδιάσει έτσι;

«Κάθε αντίπαλος διαλέγει την τακτική του. Εμείς μας ενδιαφέρει να έχουμε μια ομάδα που θα είναι ψηλά και θα πρεσάρει. Αλλοτε το καταφέρνουμε, άλλοτε όχι. Ο Απόλλων οπισθοχώρησε γιατί εμείς βγήκαμε ψηλά να πιέσουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Μπόχα στο Γεντί Κουλέ-Με πέτσινο πέναλτι ισοφαρίστηκε ο ΟΦΗ απο τον Απόλλωνα

Επίθεση του ΟΦΗ σε Παπαδόπουλο και ΚΕΔ για το "έγκλημα" στο Γεντί Κουλέ

To πέναλτι της ντροπής στο ΟΦΗ-Απόλλων (video)

Με πέναλτι-εφεύρεση του διαιτητή Παπαδόπουλου ο ΟΦΗ δέχθηκε στο 81' την ισοφάριση και δεν κατάφερε να κερδίσει τον Απόλλωνα Σμύρνης (1-1) κάτι που δικαιούτο 100% βάσει ευκαιριών και συνολικής απόδοσης στο παιχνίδι.

Ο διαιτητής αποτέλεσε το "δεκανίκι" του Απόλλωνα στο Γεντί Κουλέ και ουσιαστικά έβαλε ταφόπλακα στα όνειρα του ΟΦΗ, να μείνει στο κόλπο της ανόδου.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO το πέναλτι της ντροπής στο Γεντί Κουλέ....

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: 

Μπόχα στο Γεντί Κουλέ-Με πέτσινο πέναλτι ισοφαρίστηκε ο ΟΦΗ απο τον Απόλλωνα

Επίθεση του ΟΦΗ σε Παπαδόπουλο και ΚΕΔ για το "έγκλημα" στο Γεντί Κουλέ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi