Στον ΟΦΗ ήταν πολύ ανήσυχοι για το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, σε τέτοιο βαθμό, που φοβόταν ακόμα και προβοκάτσια σε βάρος της ομάδας, στο παιχνίδι του Γεντί Κουλέ. Για το λόγο αυτό, κάποια απο τα μέτρα που έλαβαν ήταν να βάλουν προστατευτικό δίχτυ, σε τρία "επικίνδυνα" σημεία που θα μπορούσε να γίνει η ζημιά, σε βάρος του ΟΦΗ, με το πέταγμα κάποιου αντικειμένου, απο την εξέδρα, που θα μπορούσε να επιφέρει ακόμα και διακοπή του παιχνιδιού. Τα σημεία που μπήκε το προστατευτικό δίχτυ, ήταν η γωνία της Θύρας 3 με τη Θύρα 4, η γωνία της Θύρας 2 με τη Θύρα 1 και η Θύρα 6 που βρίσκεται πάνω απο τον πάγκο των φιλοξενουμένων. Βέβαια, όπως αποδείχθηκε, ο κόσμος του ΟΦΗ, ήταν άριστος και δεν έδειξε καμία προβληματική συμπεριφορά στο παιχνίδι. Αντίθετα, ήταν υπέροχος! Δεν έλειψαν και οι γκρίνιες πάντως, απο ορισμένους, για την ενέργεια αυτή, η οποία εμποδίζει…