Του Γιώργου Κορτσιδάκη Νύχτα...στο Γεντί Κουλέ! Βραδινό, θα είναι το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον ΠΑΟΚ, για την φάση των 16 του Κυπέλλου Ελλάδος. Πολύ βραδινό, θα έλεγε κανείς. Στις 9.30 το βράδυ, θα ξεκινήσει η αναμέτρηση, σε μια απόφαση που πιθανότατα, έχει...τηλεοπτική εξήγηση, λόγω της μετάδοσης του αγώνα απο το ΟΤΕ Sports. Αν μιλούσαμε για τη ρεβάνς και όχι για το πρώτο παιχνίδι, σε περίπτωση που είχε παράταση και πέναλτι, θα έφευγε ο κόσμος...ξημέρωμα απο το γήπεδο. Είναι όμως το πρώτο ματς, καθώς θα υπάρξει και επαναλληπτικός σην Τούμπα. H ατμόσφαιρα πάντως, θα είναι όμορφη και ιδιαίτερη λόγω της βραδινής ώρας του αγωνα, αλλά και της παρουσίας του κόσμου (και του ΟΦΗ, αλλά και του ΠΑΟΚ), που θα βρεθεί στο γήπεδο, σε ένα μεγάλο παιχνίδι, καθώς το Κύπελλο, αποτελεί στόχο και των δυο ομάδων. Ο ΟΦΗ, παρά το γεγονός ότι είχε την χειρότερη κλήρωση, θα επιχειρήσει κόντρα στον…