Χωρίς 6 τιμωρημένους θα αγωνιστεί ο ΟΦΗ την Κυριακή (9/2, 6μμ) στην Τούμπα, κόντρα στον ΠΑΟΚ. Οι πέντε τιμωρημένοι ήταν ήδη γνωστοί, απο την περασμένη εβδομάδα, τώρα έγινε γνωστός και ο έκτος. Είναι ο Τσιλιανίδης, ο οποίος κατ' εντολή δέχθηκε κίτρινη κάρτα μετά το τέλος του αγώνα με τη Λάρισα, ώστε να συμπληρώσει και να απουσιάσει και αυτός με τον ΠΑΟΚ. Στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, έχουν δηλωθεί ακόμη οι Μαρινάκης, Κοροβέσης, Μεγιάδο, Φιγκειρέδο και Κουτρουμπής. Ανοιχτό παραμένει ακόμη το τι θα γίνει με τους Μαρινάκη και Κοροβέση, οι οποίοι είχαν δηλωθεί για το παιχνίδι με την ΑΕΚ, αλλά ήρθε η αιφνίδια απόαση της ΕΠΟ, να αλλάξει το σχεδιασμό του ΟΦΗ, καθώς δεν επιτρέπει να δηλωθούν τιμωρημένοι στις δυο τελευταίες αγωνιστικές της κανονικής περιόδου. Το θέμα θα τεθεί στην Σούπερ Λίγκ και αν περάσει οι δυο παίκτες αυτοί και όσοι είναι ακόμη στο όριο, θα εκτίσουν αναγκαστικά στο παιχνίδι με τον…