Του Γιώργου Κορτσιδάκη Μετά τον Σεμέντο και τον Τσιλιανίδη, ένας ακόμη παίκτης του ΟΦΗ, απασχολεί την μεταγραφική «πιάτσα».Ο λόγος για τον Πακιστανό μέσο (γεννημένο στην Αγγλία) Αντιλ Ναμπί, ο οποίος σύμφωνα με την Κυπριακή ιστοσελίδα balla.com.cy, αποτελεί μεταγραφικό στόχο της Ομόνοιας.Ο Ναμπί βέβαια, συνδέεται με συμβόλαιο με τον ΟΦΗ και αν οι Κύπριοι θέλουν τον 26χρονο μέσο, θα πρέπει να συμφωνήσουν με την κρητική ομάδα, η οποία έχει ένα ακόμη συμβόλαιο μαζί του.Το επόμενο διάστημα θα φανεί αν το δημοσιεύμα αυτό έχει βάση. Ο ίδιος φαίνεται να απολαμβάνει την παρoυσία του στον ΟΦΗ, ενώ έχει ιδαίτερη σχέση με τον Γιώργο Σαμαρά, άλλοτε συμπαίκτη του στην Γουέστ Μπρόμ, που ήταν και αυτός που τον έφερε στον ΟΦΗ.Το όποιο μεταγραφικό ενδιαφέρον για το Ναμπί δεν είναι έκπληξη. Είναι σίγουρα απο τους καλύτερους επιτελικούς μέσους του πρωταθλήματος, έχει δείξει πολύ καλά στοιχεία και είναι ένα "δεκάρι" με γρήγορες και πολύ καλές επινοήσεις, ενώ…