Του Γιώργου Κορτσιδάκη Μια ακόμη σημαντική μαρτυρία, για την εποχή του Νίκου Αλέφαντου στον ΟΦΗ, μας προσέφερε ο πρόεδρος της ΠΑΕ, που προσέλαβε τον θρυλικό προπονητή στον ΟΦΗ, το 1981 (δεύτερη θητεία του Αλέφαντου, στην κρητική ομάδα, μετά απο εκείνη το 1976-77), ο Νίκος Δουλουφάκης. Μιλώντας στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 ο άλλοτε πρόεδρος της ΠΑΕ, μίλησε για τον «εργατικό και τίμιο» Νίκο Αλέφαντο, θυμήθηκε τις…προκαταλήψεις που είχε, αλλά και το γεγονός ότι ήταν ένας προπονητής «σύγχρονος για την εποχή του. Αλλά και δίκαιος. Θυμήθηκε ένα παιχνίδι με τα Γιάννινα, που η ομάδα έχασε με 2-1 στο Ηράκλειο, αλλά με σπουδαία εμφάνιση και ζήτησε απο την διοίκηση να δώσει πριμ νίκης στους παίκτες. «Ο Νίκος Αλέφαντος ήταν εμβλητικός άνθρωπος. Μεγάλος γνώστης του ποδοσφαίρου. Είχε μεγάλη «πειθώ». Μετέφερε αυτά που ήθελε στους ποδοσφαιριστές» θυμάται ο Νίκος Δουλουφάκης. Οπως και το ότι «μπορούσε να ξεσηκώνει τον κόσμο. Ολος ο κόσμος ήθελε να φέρουμε τον Αλέφαντο. Κάναμε το χατίρι του κόσμου…