Του Γιώργου Κορτσιδάκη Mόνο...υπερηφάνεια για τις κορασίδες του Ηροδότου! Με νίκη στο τελευταίο παιχνίδι επί του Παναθηναικού με 52-40, πήραν την τέταρτη θέση στην Ελλάδα, γράφοντας μια απο τις πιο σημαντικές σελίδες στην μπασκετική ιστορία του συλλόγου, αλλά και του κρητικού μπάσκετ.Τα κορίτσια του Ηροδότου, μετά το πρωτάθλημα Κρήτης και την εντυπωσιακή τους παρουσία στα προκριματικά, όπου πήραν την πρόκριση στις 6 κορυφαίες ομάδες της χώρας, πήγαν ως αουτσάιντερ στους αγώνες, για να κάνουν την ...έκπληξη, δηλαδή ένα μετάλλιο.Δεν το πήραν, αλλά και η τέταρτη θέση στην Ελλάδα, είναι πολύ μεγάλη επιτυχία, για τα κορίτσια της Δάφνης Σταυρακάκη.Ο Ηρόδοτος στο τουρνουά που έγινε στο κλειστό του Μετς, κέρδισε τον Παναθηναικό (52-40), την Καλαμάτα (64-31) και ηττήθηκε απο τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου, που ήταν το μεγάλο φαβορί (57-38), τον Αρη (63-37) και την Καβάλα (51-43), όπου ίσως σε αυτό το παιχνίδι, κρίθηκε το μετάλλιο.Πρωταθλήτρια αναδείχτηκε η ομάδα του Κρόνου Αγίου Δημητρίου,…