Του Γιώργου Κορτσιδάκη Στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, που θα γίνει την Κυριακή (7/2, 5.15μμ) στο "Γεώργιος Καραισκάκης" για την 21η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκ, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ, μετά τον αποκλεισμό του απο το Κύπελλο Ελλάδος, στις δυο αναμετρήσεις με αντίπαλο τον Βόλο (2-0 και 1-1). Ενα ακόμη πολύ δύσκολο παιχνίδι για την κρητική ομάδα, η οποία περνάει την χειρότερη περίοδο της, στο φεντινό πρωτάθλημα και μετράει 7 συνεχόμενους αγώνες, χωρίς νίκη σε πρωτάθλημα και Κύπελλο. Και σε αυτό το παιχνίδι, ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί "λαβωμένος" απο τραυματισμούς και τιμωρίες, καθώς στο παιχνίδι αυτό, έχουν δηλωθεί να εκτίσουν την ποινή τους, οι Νέιρα-Μεγιάδο, ενώ στο απουσιολόγιο της ομάδας περιλαμβάνονται και οι Τσιλιανίδης, Βούρος, Μπαλογιάννης, Ναμπί, Μαρινάκης, Βαζ. O ΟΦΗ βρίσκεται σε ένα δύσκολο σταυροδρόμι και το μυαλό του είναι περισσότερο στα παιχνίδια με Βόλο και Λάρισα στο Γεντί Κουλέ, τα οποία πρέπει να κερδίσει, ώστε να μπεί…