Οι ανακοινώσεις του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, για το μεγάλο αθλητικό έργο στην ευρύτερη περιοχή του κολυμβητηρίου του Λίντο, κόστους 12, 5 εκ. ευρώ, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει κλειστή πισίνα (ακόμη κλειστό προπονητήριο, Γήπεδα τένις, Γήπεδο μπιτς βόλεϊ, Δύο γήπεδα 3Χ3, Πίστα σκέιτμπορντ), όπως τα αποκάλυψε ο ίδιος σε συνέντευξη του στην τηλεόραση Creta (Διαβάστε ΕΔΩ σχετικά), έχου προκαλέσει ενθουσιασμό στα κολυμβητικά σωματεία του Ηρακλείου, καθώς βλέπουν, ότι σε συνδιασμό με τον εκσυγχρονισμό του υφιστάμενου κολυμβητηρίου, θα αλλάξουν τον χάρτη του υγρού στίβου στον Ηράκλειο. Nα σημειωθεί ότι, η πισίνα στο κολυμβητήριο του Λίντο, επαναλειτουργεί σε λίγες ημέρες, μετά την ολική αντικατάσταση του μηχανοστασίου έπειτα από περίπου 30 χρόνια! Οι εκπρόσωποι των κολυμβητικών σωματείων του Ηρακλείου, είχαν συνάντηση με τον Υφυπουργό Αθλητισμού και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν, για όλα τα σχέδια, που θα φέρουν μια νέα εποχή, στον υγρό στίβο της περιοχής μας. Μέσα στην επόμενη βδομάδα, ολοκληρώνεται η…