Ο ΟΦΗ ηττήθηκε 1-0 στο Βόλο, με γκολ που δέχθηκε στο 96' του αγώνα (σκόρερ ο Καλογερόπουλος), αλλά με το 3-1 της πρώτης αναμέτρησης των δυο ομάδων στο Ηράκλειο, πήρε την πρόκριση με συνολικό σκορ 3-2 και στους "8" του Κυπέλλου Ελλάδος, θα αντιμετωπίσει την Παναχαίκή.
Ο Βόλος αγωνίστηκε με 10 παίκτες απο το 38' λόγω κόκκινης κάρτας, στον Μπερναντού.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ προκρίθηκε στους 8 του Κυπέλλου και συνεχίζει να ονειρεύεται
Στο 38' ο Βόλος, έμεινε με δέκα παίκτες, στην ρεβάνς με τον ΟΦΗ και με το παιχνίδι μοιρασμένο στο 0-0 (3-1 ο ΟΦΗ στο πρώτο παιχνίδι).
Ο Μπερναντού, πήγε με τις τάπες, σε μια διεκδίκηση με τον Καραχάλιο και αρχικά παρατηρήθηκε με κίτρινη κάρτα απο τον διαιτητή Βεργέτη.
Με παρέμβαση του VAR ωστόσο, ο Βεργέτης, είδε ξανά την φάση και έδειξε κόκκινη κάρτα, στον μέσο του Βόλου.
Ενα πολύ καλό μαντάτο για τον ΟΦΗ, που έχει την ευκαιρία με την αριθμητική υπεροχή, να καθαρίσει την πρόκριση για τους "8" του Κυπέλλου Ελλάδος.
Γ. Κορτς