Σήκωσε τη Γαλανόλευκη μέσα στην Τουρκία, μαζί με 4 Κρητικόπουλα και τα παιδιά της Εθνικής ομάδας βόλεϊ U16, στους αγώνες για το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα, ο μπαρουτοκαπνισμένος Ηρακλειώτης Ομοσπονδιακός προπονητής Νικήτας Νικητάκης και ήρθε στο στούντιο του ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 για να μας μεταφέρει τις εμπειρίες του, απο τη διοργάνωση.
Η Κρήτη, είχε πάντα εκπροσώπηση στις Εθνικές ομάδες σε αγόρια και κορίτσια, αλλά 4 Κρητικόπουλα να είναι στην ίδια φουρνιά στην Εθνική, δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ.
Με το Νικήτα Νικητάκη, συζητήσαμε για το Κρητικό βόλεϊ, τα ταλέντα του νησιού, την έλλειψη γηπέδων και τους προπονητές.
Ο Νικήτας Νικητάκης, αναφέρθηκε με έμφαση στα 4 παιδιά απο την Κρήτη, που στελεχώνουν την Εθνική U16 βόλεϊ, η οποία με 3 νίκες και 1 ήττα κατέκτησε την δεύτερη θέση, στον 1ο προκριματικό γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ανδρών Κ16, που έγινε στην Αλάνια, της Τουρκίας.
Πρόκειται για τον 14χρονο ακραίο του ΟΦΗ, Γιάννη Γωνιωτάκη, τον Βαγγέλη Λαγκουβάρδο που ανήκει στον ΟΦΗ, αλλά έχει δοθεί δανεικός στη ΓΕΗ, το Νίκο Παχάκη απο το Αρκάδι και τον Στέφανο Παχιαδάκη απο τη ΓΕΗ.
Ολα τα παιδιά είχαν ενεργό ρόλο, στα παιχνίδια της Εθνικής ομάδας, στην Τουρκία, όπου το Εθνικό μας συγκρότημα με τρείς νίκες και μια ήττα, κέρδισε τη Σερβία (3-1), τη Βουλγαρία (3-2), τη Ρουιμανία (3-1) και έχασε μόνο απο την οικοδέσποινα Τουρκία (3-1).
Ο Κρητικός προπονητής χαρακτήρισε "χρυσή φουρνιά" αυτά τα παιδιά και προέβλεψε ότι θα παίξουν στο μέλλον στις μεγάλες κατηγορίες.
Εκεί που έδωσε έμφαση ο Νικήτας Νικητάκης, είναι στο γηπεδψικό πρόβλημα στην Κρήτη, καθώς όπως ανέφερε τα κλειστά γήπεδα που υπάρχουν δεν επαρκούν και πολλά παιδιά κάνουν προπόνηση σε ανοιχτά σχολεία.
Ακούστε τη συνέντευξη παρακάτω, αλλά μπορείτε να την δείτε και τηλεοπτικά, καθώς μεταδόθηκε απο την τηλεόραση CRETA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα Κρητικόπουλα που πανηγύρισαν με τη γαλανόλευκη στην Τουρκία
Στο Ηράκλειο, βρίσκεται ο 27χρονος Θανάσης Ανδρούτσος, ο οποίος θα περάσει ιατρικές εξετάσεις και θα αποτελέσει την πρώτη μεταγραφή του ΟΦΗ, για τον Ιανουάριο, υπογράφοντας για 1,5 χρόνο.
Ο Ανδρούτσος, υπολογίζεται απο τους ανθρώπους του ΟΦΗ, για τη θέση του κεντρικού μέσου.
Ο ποδοσφαιριστής, δήλωσε χαρούμενος για την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, τον οποίο χαρακτήρισε μεγάλη ομάδα.
Ενώ, o άλλοτε παίκτης του Ολυμπιακού και του Ατρομήτου, παραδέχθηκε ότι και στο παρελθόν υπήρχε ενδιαφέρον, αλλά δεν προέκυψε συμφωνία.
Μετά τον Ανδρούτσο, ο ΟΦΗ βλέπει και ένα αριστερό εξτρέμ.
Γ. Κορτς
Ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον Ολυμπιακό, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, αλλά γνώρισε την ήττα με 1-3 (24-26, 18-25, 25-21, 16-25), σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα και με φανταστική ατμόσφαιρα στο γήπεδο.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS όλο το παιχνίδι και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ευχαριστώ του ΟΦΗ στον κόσμο του: Διαφήμιση του βόλεϊ, σε μια φανταστική ατμόσφαιρα