Χαμός στο ΟΑΚΑ, με το ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου.
Ο Παναθηναικός, στο 57' μείωσε σε 1-2.
Οι πράσινοι μπήκαν δυνατά, στο δεύτερο ημίχρονο, καθώς ήταν πίσω στο σκορ με 0-2, ενώ ο προπονητής Βιτόρια, άλλαξε σχηματισμό σε 4-4-2, βάζοντας ένα ακόμη επιθετικό τον Σφιντέρσκι δίπλα στον Ιωαννίδη.
Ο Ουναίν με κάθετη, έβγαλε μόνο τον Πελίστρι, ο οποίος πλάσαρε στην έξοδο τον Χριστογεώργο, για το 1-2.
Νωρίτερα, ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ, είχε μεγάλες επεμβάσεις, απο τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ Χριστογεώργο, στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, που ο Παναθηναϊκός μπήκε δυνατά μετά το 0-2 του πρώτου ημιχρόνου απο τον ΟΦΗ, με γκολ του Θεοδοσουλάκη και του Φούντα.
Στο 47' ο τερματοφύλακας του ΟΦΗ, είπε ΟΧΙ στην κεφαλιά του Τετέ.
Αλλά ακόμα μεγαλύτερη, ήταν η επέμβαση στο 51' σε κεφαλιά του Ιωαννίδη.
Με την είσοδο του Σφιντέρσκι ο Παναθηναικός παίζει με 4-4-2 και πιέζει την άμυνα του ΟΦΗ, ωστόσο είναι ευάλωτος στην κόντρα επίθεση.
Στο 61' ο Μπόρχα Γκονζάλες, έδιωξε με το κεφάλι, πάνω απο τη γραμμή το σουτ του Σφιντέρσκι, στη μεγαλύτερη ευκαιρία του Παναθηναικού, που πιέζει ασφυκτικά για την ισοφάριση, έχοντας κλείσει τον ΟΦΗ στην περιοχή του.
Ο πρόεδρος του ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, ήταν αρχηγός αποστολής του ΟΦΗ, στο "Ζηρίνειο" και στο παιχνίδι με την Κηφισιά.
Παρά την ένταση του αγώνα, το συγκλονιστικό παιχνίδι και την ήττα του ΟΦΗ με 3-2 στο ται μπρέικ (πήρε πάντως τον πολύτιμο εκτός έδρας πόντο), ο πρόεδρος του ΟΦΗ, έκανε την απομονή στον MVP του αγώνα Γκεόργκι Πετρόφ.
Ο Βούλγαρος ακραίος της Κηφισιάς, είχε στο παιχνίδι, 14π (12/21επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 59%υπ., 25%αρ.).
Ο Πετρόφ, δήλωσε ότι «το παιχνίδι δεν ήταν ιδιαίτερα ποιοτικό καθώς τόσο εμείς όσο και ο ΟΦΗ κάναμε πολλά αβίαστα λάθη. Στα κρίσιμα σημεία δείξαμε χαρακτήρα και τελικά πήραμε μία σημαντική νίκη στην προσπάθειά μας να βρισκόμαστε στην τετράδα του πρωταθλήματος. Είμαι ευχαριστημένος για το βραβείο αλλά όπως πάντα είναι αποτέλεσμα συνολικής προσπάθειας και ανήκει στους προπονητές και τους συμπαίκτες μου. Το βραβείο το αφιερώνω στην κοπέλα μου η οποία χθες είχε τα γενέθλιά της".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κηφισιά-ΟΦΗ 3-2: Δείτε όλο το παιχνίδι και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών (VIDEO)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο μεγαλύτερος αθλητικός σύλλογος της Κρήτης, με 10 αθλήματα και 2 χιλιάδες αθλητές στις τάξεις του, φιλοξένησε με χαρά την γιορτή της Ρομποτικής, στην Κρήτη, στο «σπίτι» του, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Η δραστηριότητα της Ρομποτικής, επισημαίνει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, δεν αφήνει αδιάφορο τον οργανισμό του ΟΦΗ, όταν έχει κατακτήσει τη νεολαία μας. Ισως αυτό να είναι μια αρχή, καθώς ο ΟΦΗ θα συζητήσει με στελέχη της Ρομποτικής στην Κρήτη, την προοπτική να φιλοξενήσει στις τάξεις του και αυτή τη δραστηριότητα. Συγχαρητήρια, σε όλους τους συμμετέχοντες! Μας εντυπωσίασαν από την πρώτη στιγμή με τις δεξιότητες τους!
"Στα δικά μας, μάτια ήταν όλοι νικητές! Να είμαστε καλά, να ανταμώσουμε και πάλι του χρόνου!", καταλήγει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (H.E.R.O.), τίμησε τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την συμβολή του, στην πραγματοποίηση του διαγωνισμού στην Κρήτη.
Την τιμητική πλακέτα, για λογαριασμό του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, παρέλαβε ο Γενικός Αρχηγός του συλλόγου, Κώστας Ζερβάκης.
Tην πλακέτα παρέδωσε ο Υπεύθυνος διοργάνωσης του Robofest στην Κρήτη, Βαγγέλης Στιβακτάκης.
Να σημειωθεί ότι στον διαγωνισμό Robofest, που φιλοξενήθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, συμμετείχαν οι λάτρεις της ρομποτικής από όλη την Κρήτη.
Στην Ελλάδα, ο διαγωνισμός Robofest πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Ορεστιάδα με πλήθος ομάδων να διεκδικούν την πρόκριση στις 16 ελληνικές ομάδες που θα διαγωνιστούν στον τελικό.
Είναι χαρακτηριστικό ότι, απο τις 120 περίπου ομάδες απο όλη την Ελλάδα, οι 55 ήταν απο την Κρήτη, γεγονός που δείχνει την ανάπτυξη της Ρομποτικής στο νησί.
Ο διαγωνισμός “Robofest Hellas 2025” για την Περιφέρεια Κρήτης, διεξήχθη απο τον Ελληνικό Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής (H.E.R.O.) σε συνεργασία με τον Δήμο Μαλεβιζίου και τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Στην Κεντρική φωτογραφία, ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης και η αντιδήμαρχος Μελεβιζίου Χρύσα Λυρώνη Πάγκαλου, καθώς ο Δήμος Μαλεβιζίου ήταν συνδιοργανωτής, του Robofest.