Χωρίς τον τιμωρημένο Φούντα και τον τραυματία Μπάκιτς και μοναδική αλλαγή στην ενδεκάδα τον Ουρουγουανό Λιούις, αντί του Χατζηθεοδωριδη, η ενδεκάδα του ΟΦΗ, στη Λεωφόρο, με την Καλλιθέα.
Ο Σέρβος τεχνικός, παρά το γεγονός ότι ο ΟΦΗ την επόμενη Τερτάρτη, έχει το πολύ σημαντικό παιχνίδι με τον Αστέρα στην Τρίπολη, για τον ημιτελικό του Κυπέλλου, δεν προχώρησε σε αλλαγές στην ενδεκάδα, προκειμένου να προφυλάξει παίκτες.
Στο σχήμα του Ράσταβατς, απέναντι στην Καλλιθέα, τερματοφυλακας ο Χριστογεώργος, δεξιά ο Γκονζάλες, αριστερά ο Λιούις στην πρώτη του συμμετοχή στην ενδεκάδα του ΟΦΗ.
Στο κέντρο της άμυνας οι Λαμπρόπουλος και Σίλβα.
Στην μεσαία γραμμή, οι Καραχάλιος, Ανδρούτσος, ελεύθερος ο Αποστολάκης, δεξιά ο Σεγκέλια, αριετρά ο Νούς και στην κορυφή ο Σαλτσέντο.
Στον πάγκο του ΟΦΗ οι Νάουμοφ, Μαρινάκης, Ριέρα, Νέιρα, Χατζηθεοδωρίδης, Ζανελάτο, Χριστόπουλος, Γιούνγκ, Θεοδωσουλάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Διαβάζει κάποιος, ότι ο ΟΦΗ σκόραρε στο 92' και πήρε τη νίκη με 2-1 στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης στο Γεντί Κουλέ και μπορεί να πεί, αν δεν έχει δεί το παιχνίδι, ότι ήταν τυχερός, καθώς σκόραρε στις καθυστερήσεις.
Λάθος. Θα ήταν μεγάλη ΑΔΙΚΙΑ, ο ΟΦΗ να μην πάρει τη νίκη σε αυτό το παιχνίδι. στο οποίο κυριάρχησε στο γήπεδο, είχε δοκάρι και κραυγαλέες ευκαιρίες και ακόμη και το 2-1, που ήρθε στις καθυστερήσεις, τον αδικεί σαν σκορ.
Ο ΟΦΗ ισοπεδωσε την άμυνα του Αστέρα Τρίπολης, ο οποίος ήταν τυχερός, καθώς αν οι παίκτες του Ράσταβατς, ήταν στοιχειωδώς αποτελεσματικοί, το σκορ, θα μπορούσε να έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις.
Η αμυντική συμπεριφορά, των Αρκάδων, ήταν για μένα, μια δυσάρεστη έκπληξη, καθώς σε κάποια σημεία του αγώνα, δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στην επιθετικότητα του ΟΦΗ.
Και μιλάμε για μια ομάδα (Αστερας), που ήρθε στο Ηράκλειο, με ένα τρελό σερί 8 νικών και μιας ισοπαλίας (με Ολυμπιακό), σε πρωτάθλημα και Κύπελλο!
Δεν ξέρω, αν ήταν η κακή μέρα, οι απουσίες ή η πολύ καλή βραδιά στην οποία βρέθηκε ο ΟΦΗ και συνέβη αυτή η πανωλεθρία στην άμυνα, της ομάδας της Τρίπολης.
Το σίγουρο είναι, ότι με τέτοια αμυντική συμπεριφορά, ο Αστέρας, δεν έχει καμία τύχη απέναντι στον ΟΦΗ, ούτε στα παιχνίδια του Κυπέλλου.
Αυτός ο απίθανος Αργεντίνος Νους, έκανε ότι ήθελε στο γήπεδο!
Διεμβόλιζε την άμυνα, απειλούσε, έδινε ασίστ για γκολ.
Για να τους δώσει τη χαριστική βολή στο 92' με κεφαλιά στο δεύτερο δοκάρι.
Στη φάση αυτή, ο πανούργος Νούς, περιμένει σαν τον κυνηγό το θήραμα, να του έρθει η μπάλα, στο δεύτερο δοκάρι, μετά το καλοχτυπημένο κόρνερ του Νέιρα, για να την καρφώσει με το κεφάλι στα δίχτυα, μέσα σε αποθέωση!
Οι αμυντικοί του Αστέρα, άφησαν αμαρκάριστο, το νούμερο 1 επιθετικό κίνδυνο του ΟΦΗ.
Ποδοσφαιρικό έγκλημα, που δεν έμεινε ατιμώρητο, για την αξιόλογη ομάδα, του Σάββα Παντελίδη.
Και ο Φούντας όμως, έκανε εξαιρετικό παιχνίδι, απλά αδίκησε τον εαυτό του. Εχασε κλασικές ευκαιρίες, είχε δοκάρι και γκίνια, αλλά δημιούργησε πολλές καταστάσεις, στην περιοχή του Αστέρα. Του έλειψε, μόνο το γκολ.
Αγωνιζόμενος στα άκρα της επίθεσης, έδειξε ότι ίσως αυτή η θέση του ταιριάζει περισσότερο, απο εκείνη στον άξονα.
Στο γκολ του Σαλτσέντο, ο Φούντας είναι εκείνος που περνάει υπέροχα τη μπάλα, στον Γκονζάλες για την τρομερή ασίστ στον Σαλτσέντο, για το 1-0.
Ο ΟΦΗ πήρε ένα μεγάλο τρίποντο, που του δίνει το πάνω-χέρι, για το γκρούπ 5-8, αλλά μετά απο την αποκαρδιωτική ήττα απο τον ΠΑΟΚ με 0-5, ανέβασε ξανά την ψυχολογία του κόσμου του, για τα παιχνίδια του Κυπέλλου, με τον Αστέρα, τα οποία θα είναι διαφορετικά, απο εκείνα του πρωταθλήματος.
Απλά ο ΟΦΗ έδειξε, ότι, έχοντας το δεύτερο παιχνίδι στο Ηράκλειο, όπου δεν θα πέφτει καρφίτσα, έχει τα πάντα στα...πόδια του, με τον κόσμο στο πλευρό του και σε ένα γήπεδο-καμίνι, για να πάρει την μεγάλη πρόκριση στον τελικό Κυπέλλου, ξανά μετά απο 35 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Καλλιθέα-ΟΦΗ, όχι στο θρυλικό Ελ Πάσο, αλλά στη Λεωφόρο, που χρησιμοποιεί φέτος σαν έδρα, η Αθηναϊκή ομάδα και ίσως αυτό, της έχει κοστίσει στη βαθμολογική της συγκομιδή.
Το παιχνίδι, θα κριθεί εν πολλοίς στο πως θα το αντιμετωπισει ο ΟΦΗ και ο Ράσταβατς.
Θα επιχειρήσει ο προπονητής του ΟΦΗ, να προφυλάξει παίκτες, ενόψει του μεγάλου ημιτελικού Κυπέλλου, την Τετάρτη στην Τρίπολη ή θα παίξει φουλ και ότι βγει;
Ο ΟΦΗ θα παίξει στην Καλλιθέα, χωρίς τους Μπάκιτς και Φούντα και αν έχει 2-3 ακόμη απουσίες απο την βασική ενδεκάδα, η συνοχή της ομάδας, θα επηρεαστεί.
Αν όμως, ο ΟΦΗ παίξει με όλα του τα όπλα (Νούς, Σεγκέλια, Σαλτσέντο), τότε θα έχει τον πρώτο λόγο, απέναντι σε μια ομάδα που είναι πνιγμένη στο άγχος και παίζει για την επιβίωση της.
Ο οργανισμός του ΟΦΗ, ζεί και αναπνέει, για το παιχνίδι της Τετάρτης στην Τρίπολη, καθώς ονειρεύεται συμμετοχή στον τελικό Κυπέλλου, ξανά μετά απο 35 χρόνια.
Ωστόσο, και το παιχνίδι με την Καλλιθέα, είναι κομβικό, για τη συμμετοχή του ΟΦΗ, στο γκρούπ 5-8.
Με μια ενδεχόμενη ήττα, δηλαδή, κινδυνεύει να μείνει εκτός, με τον ΟΦΗ στα δυο τελευταία παιχνίδια της κανονικής περιόδου, να υποδέχεται τη Λαμία και την τελευταία αγωνιστική, να αγωνίζεται με τον Ολυμπιακό, στο Καραϊσκάκη.
Η Καλλιθέα του φίλου μας Μιγκέλ Μεγιάδο, είναι κατά τη γνώμη μου, με 18 βαθμούς, ο πιο αδύναμος κρίκος, μετά την σχεδόν πεσμένη Λαμία.
Ισως ήταν άτυχη, σε κάποια παιχνίδια και άξιζε να έχει περισσότερους βαθμούς.
Ομως σε αυτή τη φάση, με αντιπάλους τον Λεβαδειακό (24), τον Πανσερραικό (22) και το Βόλο (21), δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα για αυτήν, απέναντι σε ομάδες, που είναι και πιο δυνατές στο παρασκήνιο.
Βέβαια με αυτά που γίνονται στα ελληνικά πλει-άουτ, δεν βάζεις το χέρι σου στη φωτιά, καθώς το παρακαλετό, θα πέσει σύννεφο και οι αδιάφορες ομάδες, θα κρίνουν την τελική κατάταξη στην ουρά.
Στον αγώνα του πρώτου γύρου στο Γεντί Κουλέ, η Καλλιθέα πήρε ένα περήφανο 2-2, παίζοντας εξαιρετικά την κόντρα επίθεση, απέναντι σε ένα μέτριο ο ΟΦΗ.
Με το ίδιο μοτίβο, αναμένεται να παίξει και σήμερα, έχοντας στον πάγκο τον άλλοτε κεντρικό αμυντικό του ΠΑΟΚ, Στέλιο Μαλεζά. Θα περιμένει τον ΟΦΗ και θα επιχειρήσει να χτυπήσει στην κόντρα.