karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Γιώργος Βαζάκας είναι ένας απο τους προπονητές που έχουν φάει μετο...κουτάλι την Football league.

Είναι ένας αυθεντικός προπονητής της κατηγορίας αυτής, στην οποία θα αγωνιστεί φέτος ο ΟΦΗ.

Ο προπονητής της Καλλονής, μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον ΟΦΗ (2-0), ο «μπαρουτοκαπνισμένος» τεχνικός μίλησε για τον ΟΦΗ, το φετινό πρωτάθλημα, τα φαβορί και τις...εκπλήξεις που θεωρεί ο ίδιος ότι θα γίνουν.

Οπως ανέφερε «είμαι 24 χρόνια προπονητής. Τα περισσότερα χρόνια στη Β' Εθνική. Κανείς δεν ξέρει καλύτερα απο μένα αυτήν την κατηγορία. Ο ΟΦΗ θα είναι στα φαβορί. Ο ΟΦΗ είναι έμπειρη ομάδα και με τον κόσμο στο πλευρό του μέσα στο Γεντί Κουλέ, θα είναι πρωταγωνιστής».

Ο Βαζάκας έκανε τα δικά του προγνωστικά για τα φαβορί για την άνοδο στην Football league.

Αναφέρθηκε στην ομάδα του η οποία όπως είπε θα είναι η ..Καλλονή της κατηγορίας και προέβλεψε ότι θα υπάρχουν και εκπλήξεις. Ποιές είναι αυτές; Οπως τόνισε «όλοι λένε για 5 ομάδες, λόγω μεταγραφών ότι θα είναι φαβορί. Εγώ λέω να κρατάνε μικρό καλάθι. Θα γίνει πολύ καλό πρωτάθλημα. Θα επικρατησει η πιο σοβαρή ομάδα και αυτή που θα εκμεταλευτεί τα λάθη του άλλου. Ο Αρης, ο ΟΦΗ και ο Απόλλων έχουν καει τις κελύτερες κινήσεις. Μην βγάζετε όμως έξω την Καλλονή. Ούτε και τον Αγροτικό Αστέρα».

Για τον ΟΦΗ υπογράμμισε ακόμη πως «ο ΟΦΗ έχω μάθει έχει σοβαρή διοίκηση που πληρώνει, έμπειρους παίκτες και προπονητή και μπορεί να τα καταφέρει».

Ενώ για την Καλλονή, είπε πως «Εμείς χρειαζόμαστε παιχνίδια. Η Καλλονή είναι μια ομάδα με πολύ μέλλον. Με 2-3 φιλικά παιχνίδια ακόμη θα είμαστε πιο έτοιμοι και θα βρούμε το δρόμο μας. Θα ειμαστε η...Καλλονή της κατηγορίας και θα το δείτε».

Για το παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, ανέφερε ότι  «έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι και για τις δυο ομάδες. Ο ΟΦΗ είναι πιο έτοιμος απο εμάς. Εχει κάνει περισσότερα παιχνίδια. Το πρώτο ημίχρονο ήταν πολύ καλό. Αδικούμαστε πιστεύω. Στο γκολ του ΟΦΗ η μπάλα έχει βγεί απο τη γραμμή, ενώ είχαμε και δοκάρι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Nίκη...Football league για τον ΟΦΗ

Νιόπλιας: «Φοβερός ο Βουό. Ηρθαν καλοί παίκτες στον ΟΦΗ»

 

Ο Νίκος Βρεττός σκόραρε ένα πολύ ωραίο γκολ στη φιλική νίκη του ΟΦΗ, επί της Καλλονής στο Γεντί Κουλέ (2-0) και χειροκροτήθηκε απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ.

Ο Ηρακλειώτης επιθετικός ανέφερε μετά τη λήξη της αναμέτρησης, ότι «η ομάδα πήγε πολύ καλά. Δουλεύουμε πολύ αυτήν την εποχή. Είμαι πολύ χαρούμενος για το γκολ που πέτυχα. Εχω ξαναπεί ότι για μένα είναι όνειρο ζωής να παίζω σε αυτό το γήπεδο, πόσο μάλλον να σκοράρω. Συνεχίζω με κάτω το κεφάλι και με στόχο να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα».

Στη φωτογραφία ο Νίκος Βρεττός μετά το τέλος του αγώνα με την Καλλονή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Νίκη...Football league για τον ΟΦΗ

Μια ...κρυφή κάμερα, η οποία βιντεοσκόπησε το φιλικό παιχνίδι της Προοδευτικής με το Κερατσίνι, άναψε φωτιές, καθώς η ομάδα του Κορυδαλλού, θεωρεί ότι υπάρχει δάχτυλος του Εργοτέλη στο θέμα αυτό, κάτι που η κρητική ομάδα το αρνείται!

Προοδευτική και Εργοτέλης αναμετρώνται στην πρεμιέρα της Γ' Εθνικής, σε ένα δυνατό ντέρμπι, ωστόσο το ζήτημα αυτό φαίνεται να «άναψε» φωτιές, λίγες μέρες πριν την αναμέτρηση της 11ης Σεπτεμβρίου.

Ο Προοδευτική υποστηρίζει ότι «ενώ πολιτισμένα τους απαγορεύτηκε η βιντεοσκόπηση χωρίς άδεια, "αυτοί" άλλαξαν κερκίδα και κατέγραψαν τον αγώνα. Ενώ επιχείρησαν να μπουν με κάμερα από την κεντρική είσοδο τους απαγορεύτηκε ευγενικά η βιντεοσκόπηση. Άλλωστε ένας διπλωματούχος σκάουτερ δεν έχει την ανάγκη υποστήριξης οπτικοακουστικού υλικού. Μάγκες και εντός αλλά και εκτός Κρήτης. Αυτό διδάσκει η ιστορία. Πάντως, η αθηναϊκή ομάδα επειδή και μεγαλύτερο κύρος αλλά και καλύτερη ποδοσφαιρική ιστορία διαθέτει τα δυο της τελευταία φιλικά θα τα αποστείλει πληρωμένα από την Αθήνα. Ο καθένας γράφει την ιστορία του στο χώρο ασχέτως τα διπλώματα που επιδεικνύει.

Υ.Γ. Καλό θα είναι να ξεκαθαρίζουμε τις θέσεις μας προκειμένου να μην έχουμε "στεναχώριες" σε 12 ημέρες».

Ενώ ο Εργοτέλης με τη σειρά του τονίζει πως «Με μεγάλη έκπληξη ενημερωθήκαμε από συγκεκριμένο site τη «θέση» της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ σχετικά με την αυθαίρετη βιντεοσκόπηση πρόσφατου φιλικού της αγώνα, στην οποία ξεκάθαρα φωτογραφίζεται ως υπεύθυνη η ομάδα μας, προσβάλλοντας μας μάλιστα με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς κι υπονοούμενα.

Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ δηλώνει ξεκάθαρα ότι, φυσικά, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το συγκεκριμένο, απαράδεκτο συμφωνούμε, γεγονός. Δεν έχουμε τη διάθεση, αλλά ούτε και την ανάγκη, να προσφύγουμε σε τέτοιες πράξεις.

Η «θέση» της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ, ενός ιστορικού κι αξιοπρεπούς σωματείου, είναι τουλάχιστον ατυχής και δεν βοηθάει στη διατήρηση των πολύ καλών σχέσεων που παραδοσιακά έχουν οι δύο ομάδες. Το μόνο που καταφέρνει, ελπίζουμε όχι εσκεμμένα, είναι να δημιουργήσει μια «ένταση» εν όψει του αγώνα σε 12 μέρες (όπως αναφέρει και η «θέση» του φίλου σωματείου). Τέτοιες πρακτικές ανήκουν σε άλλες εποχές, τις οποίες είμαστε σίγουροι ότι η σοβαρή διοίκηση της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ δεν αναπολεί.

Τιμούμε και σεβόμαστε την ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ, μια ομάδα «κόσμημα» για την ιστορική περιοχή του Κορυδαλλού κι όχι μόνο, καθώς και όλες τις υπόλοιπες ομάδες του ομίλου μας, όπως άλλωστε είναι ξεκάθαρο στις βιντεοσκοπημένες δηλώσεις του Προέδρου μας μετά την κλήρωση του πρωταθλήματος, οι οποίες κυκλοφορούν στο διαδίκτυο για κάθε ενδιαφερόμενο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα βρεθούμε και πάλι αντιμέτωποι στον αγωνιστικό χώρο μαζί της. Ελπίζουμε να γίνει ένας καλός και καθαρός αγώνας, αντάξιος της ιστορίας των δύο ομάδων, σε μια ωραία και φιλόξενη ατμόσφαιρα, όπως θα είναι αυτή στον αγώνα του δευτέρου γύρου. Κι ας κερδίσει ο καλύτερος... Ευχόμαστε στην ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ καλή επιτυχία στο πρωτάθλημα!»

Παρεξήγηση ή όχι και έχει και τόση σημασία. Αρχισαν τα...όργανα στην Γ' Εθνική, για όσους δεν τον έχουν καταλάβει...

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi