karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Κισσαμικός πανηγύρισε μια μεγάλη εκτός έδρας νίκη στην Καρδίτσα με 1-0, ωστόσο το γκολ του πέτυχε ο Θέος στο 17', έχει προκαλέσει Πανελλήνιο ντόρο, καθώς οι γηπεδούχοι διαμαρτύρονται ότι δεν τηρήθηκε το Fair-play.

Οι γηπεδούχοι με ανακοινώσεις τους κάνουν λόγο, για το γκολ της ντροπής, ενώ η πλευρα του Κισσαμικού επισημαίνει ότι δεν έγινε απο την μεριά τους, κάτι το μεμπτό.

Το σίγουρο είναι ότι η φάση αυτή έχει προκαλέσει ένα χαρτοπόλεμο ανακοινώσεων μεταξύ των δυο ομάδων, σεμια φάση που μόνο οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές, μέσα στο γήπεδο γνωρίζουν τι πραγματικά, έχει συμβεί.

Η φάση που σημάδεψε το παιχνίδι ξεκινάει απο την μεσαία γραμμή όπου γίνεται μια μονομαχία, με τον παίκτη της Καρδίτσας, να κρατάει το πρόσωπο του.

Ο διαιτητής δεν σφυρίζει, η φάση συνεχίζεται και ο Κισσαμικός βγαίνει στην κόντρα επίθεση με τον Θέο, να πλασάρει ιδανικά και να στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα.

ΟΙ παίκτες της Καρδίτσας, υποστηρίζουν ότι είχαν σταματήσει, καθώς θεώρησαν ότι έπρεπε οι παίκτες του Κισσαμικού να βγάλουν την μπάλα έξω, επειδή υπήρχε χτύπημα στο πρόσωπο.

Πάντως η φάση γίνεται πολύ γρήγορα οι παίκτες του Κισσαικού βγαίνουν με μια πάσα στην κόντρα και το σίγουρο είναι ότι οι παίκτες της Καρδίτσας δεν θα έπρεπε να σταματήσουν, αν πράγματι το έκαναν στην συγκεκριμένη φάση.

Η πλευρά του Κισσαμικού υποστηρίει ότι καλώς συνέχισαν το παιχνίδι, καθώς ούτε ο διαιτητής σφύριξε, αλλά ούτε υπήρχε και λόγος για να σταματήσουν, ενώ επισημαίνου ότι είναι υπερβολική η αντίδραση της πλευράς της Καρδίτσας.

Παρά την ένταση που δημιουργήθηκε και την σύρραξη μεταξύ των παικτών των δυο ομάδων, το γκολ μέτρησε κανονικά, το παιχνίδι συνεχίστηκε και η φάση αυτή έμελε να κρίνει και το νικητή του αγώνα, καθώς ήταν το μοναδικό γκολ στην αναμέτρηση...

Υπάχει θέμα μη τήρησης του Fair-play ή όχι;

 Δείτε την επίμαχη φάση στο παρακάτω VIDEO (στο 1.15) και βγάλτε τα συμπεράσματα σας....

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πήραν το διπλό και το έριξαν στις...πίτσες!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

O Oύγκο Μασάδο δε συνεχίζει στον ΟΦΗ, καθώς όπως ανακοινώθηκε και επίσημα δεν είναι στα πλάνα της ομάδας.

Ο ίδιος με ένα post στο Facebook ανέφερε για την λύση της συνεργασίας του με τον ΟΦΗ, ότι «From today i don't wear anymore the shirt of ofi . I just want to say good luck to ofi and my teammates for the rest of the season.
Που μεταφράζεται στα Εληνικά ότι «απο σήμερα δεν φοράω τη φανέλα του ΟΦΗ. Θέλω μόνο να πώ καλή τύχη στον ΟΦΗ και στους συμπαίκτες μου για το υπόλοιπο της χρονιάς».
Ο Μασάδο, αποκτήθηκε το καλοκάιρι για την θέση του επιτελικού μέσου, αλλά δεν κατάφερε ποτέ να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Νίκου Νιόπλια.

Ο Πορτογάλος ήταν απο τις πρώτες μεταγραφικές επιλογές του προπονητή του ΟΦΗ, το περασμένο καλοκαίρι στο στήσιμο της ομάδας, αλλά ο 34χρονος μέσος δεν κατάφερε να επιβεβαιώσει στο γήπεδο, τις καλές πληροφορίες που πήραν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, για αυτόν.

Στο γεγονός ότι δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, έπαιξε -ίσως- ρόλο και το  ότι ταλαιπωρήθηκε απο τραυματισμούς, κάτι που δεν του επέτρεψε να βρεί ρυθμό στο παιχίδι του.
Στον ΟΦΗ αποφάσισαν να διακόψουν την συνεργασία μαζί του, με εισήγηση του Νίκου Νιόπλια, καθώς η ομάδα απέκτησε ήδη τον Παύλο Μητρόπουλο για την μεσαία γραμμή και ίσως πάει για ένα ακόμη δημιουργικό μέσο στις μεταγραφές του Ιανουαρίου.
Ο Μασάδο, εξοφλήθηκε απο τη διοίκηση του ΟΦΗ και έβαλε την υπογραφή του στη λύση του συμβολαίου του, κλείνοντας το κεφάλαιο ΟΦΗ.

Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόσφερεστον ΟΦΗ τα αναμενόμενα και όλοι -ακόμα και οι υποστηρικτές του- περίμεναν κάτι περισσότερο απο αυτόν.

Είναι μπαλαδόρος, έχει καλά στημμένα και γενικά ποιότητα στο παιχνίδι του και αν και μαρκάρει με τα μάτια, είναι ένα χρήσιμος παίκτης για κάθε ομάδα.

Στον ΟΦΗ, δεν κατάφερε να δείξει τις αρετές του. Ισως κάπου αλλού τα καταφέρει καλύτερα.

H λύση της συνεργασίας δεν είναι έκπληξη. Εκανε «μπαμ» απο καιρό, ότι στον ΟΦΗ έψαχναν κάτι άλλο για τη μεσαία γραμμή.

Η αποχώρηση του Μασάδο ανοίγει την πόρτα κάποιων εκκαθαρίσεων που έχει σχεδιάσει ο ΟΦΗ τον Ιανουάριο, σε συναδιασμό με κάποιες προσθήκες που θα γίνουν, για να ανέβει το ποιοτικό επίπεδο της ομάδας και να διεκδικηθεί η άνοδος με μεγαλύτερη δύναμη...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η πρώτη αποχώρηση απο τον ΟΦΗ: Τέλος ο Μασάδο!

 

Ο Αρης αν και ζορίστηκε τελικά πήρε τη νίκη με 3-2 επί των Τρικάλων στο Κλεάνθης Βικελίδης για την 6η αγωνιστική της Football league, σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι. Στις υπόλοιπες αναμετρήσεις που έγιναν την Κυριακή (18/12), ο Κισσαμικός, πανηγύρισε τη νίκη μέσα στην Καρδίτσα, ο Πανθρακικός πήρε ανάσα κερδίζοντας την Ελευσίνα με 1-0, η Σπάρτη σκόνταψε με την Καλλονή (1-1),ενώ στο 0-0 έμειναν Παναιγιάλειος και Αχαρναικός.

Δείτα τα αποτελέσματα αλλά και VIDEO απο τα παιχνίδια της Κυριακής στην Β' Εθνική.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Κυριακή 18 Δεκεμβρίου

Αναγέννηση Καρδίτσας - Κισσαμικός 0-1 (18' Θέος)

Παναιγιάλειος - Αχαρναϊκός 0-0

Σπάρτη - Καλλονή 1-1 (31' Αναστασάκος / 41' Φράγκος)

Πανθρακικός - Πανελευσινιακός 1-0 (60' Ζυγκερίδης)

Άρης - Τρίκαλα 3-2 (52' Μπαργκάν, 62', 82' Ίλιτς / 49' Κουσκουνάς, 71' Γιαννιτσάνης)

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου

Αιγινιακός - Απόλλων (15:00, Δημ. «Γ. Παραλυκίδης»)

Αγροτικός Αστέρας - Πανσερραϊκός (15:00, Γήπεδο «Δ. Κοντικάκης»)

Καλλιθέα - ΟΦΗ (15:00, Δημ. «Γρ. Λαμπράκης»)

ΑΟ Χανιά - Λαμία (15:00)

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Άρης 14

2. Λαμία 13

3. Αχαρναϊκός 11

4. Απόλλων Σμύρνης 11

5. Αγροτικός Αστέρας 10

6. Πανσερραϊκός 10

7. Σπάρτη 10

8. ΟΦΗ 8

9. Πανθρακικός 8

10. Τρίκαλα 7

11. Κισσαμικός 7

12. Αναγέννηση Καρδίτσας 6

13. Αιγινιακός 5

14. Παναιγιάλειος 5

15. Χανιά 4

16. Καλλιθέα 3

17. Καλλονή 3

18. Πανελευσινιακός 0

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (7Η)
Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου

Κισσαμικός - Αιγινιακός (Γήπεδο Περιβολίων, 15:00)

Αχαρναϊκός - Αγροτικός Αστέρας (15:00, Δημ. Αχαρνών)

Πανελευσινιακός - Σπάρτη (15:00, Δημ. Στάδιο Ελευσίνας)

Απόλλων - Πανσερραϊκός (Γήπεδο Ριζούπολης, 15:00)

Λαμία - Καλλιθέα (15:00 ΕΡΤ3, ΔΑΚ Λαμίας)

Τρίκαλα - Πανθρακικός (15:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)

ΟΦΗ - Παναιγιάλειος (17:00, «Θ. Βαρδινογιάννης»)

Άρης - ΑΟ Χανιά (17:00 ΕΡΤ3, «Κλ. Βικελίδης»)

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου

Καλλονή - Αναγέννηση Καρδίτσας (15:00, Δημ. Στάδιο Μυτιλήνης)

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi