karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στην κοπή της πίτας της ΕΠΣΗ, που έγινε τη Δευτέρα (20/2) στο κέντρο MYLOS LIVE STAGE, παρέστη αντιπροσωπεία της διοίκησης και ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ.

Με την κίνηση της αυτή η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, έδειξε ότι στηρίζει και θέλει να είναι κοντά, στο τοπικό ποδόσφαιρο του Ηρακλείου και της Κρήτης.

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, τα μέλη της διοίκησης Κώστας Ζερβάκης και Δημήτρης Αποστολάκης και οι ποδοσφαιριστές Κώτσιος, Νάστος και Κοιλιάρας, αποτέλεσαν την αντιπροσωπεία του ΟΦΗ, στην εκδήλωση.

Ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Πολεμαρχάκης προσέφερε μια τηλεόραση, για τα σωματεία του Ηρακλείου.

Η φωτογραφία είναι απο το τραπέζι του ΟΦΗ στην εκδώληση, όπου εκτός απο τα στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, εικόνίζονται ο ιδιοκτήτης του MYLOS LIVE STAGE Φώτης Τσάλος και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ Σήφης Κορωνάκης.

Στο εκτός έδρας παιχνίδι της Τετάρτης (22/2) με τον Αιγινιακό, στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.

Μετά το 5-0 επί της Αναγέννησης Καρδίτσας το σύνθημα στον ΟΦΗ, είναι «πάμε για νίκη και στο επόμενο», όπως είπε στους παίκτες του ΟΦΗ ο Νίκος Παπαδόπουλος, στην προπόνηση της Δευτέρας (20/2) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

«Κάναμε μια νίκη και τοτε άλλο. Πάμε με συγκέντρωση να κερδίσουμε και το επόμενο παιχνίδι» ανέφερε στους παίκτες του ΟΦΗ, ο Νίκος Παπαδόπουλος.

Στην προπόνηση, της Δευτέρας, που έγινε το μεσημέρι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, οι παίκτες που αγωνίστηκαν με την Αναγέννηση Καρδίτσας, έκαναν αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι προπονήθηκαν κανονικά.

Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία ακολούθησαν και πάλι οι Ογκμποε και Αντουκόρ, ενώ ο Ράντι που ένοιωσε κάποιες ενοχλήσεις στο παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας, δεν έχει κάτι ανησυχητικό.

Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Αιγινιακό (Τετάρτη 22/2, 3μμ) θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει το πρωί της Τρίτης (21/1) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, μετά το τέλος της οποίας, ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα ανακοινώσει και την αποστολή.

Ο ΟΦΗ θα αναχωρήσει απο το Ηράκλειο αεοροπορικώς για τη Θεσσαλονίκη το βράδυ της Τρίτης και θα επιστρέψει στο Ηράκλειο, το πρωί της Πέμπτης (23/2).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Εργοτέλης τα κατάφερε! Ανέτρεψε την διαφορά των 7 βαθμών που είχε πριν απο μερικές εβδομάδες με τον Ιωνικό και πλέον διεκδικεί «στα ίσια» τον τίτλο, καθώς «έπιασε» τον αντίπαλο του στην κορυφή του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής.

Εργοτέλης και Ιωνικός συνεχίζουν χέρι-χέρι και ισόβαθμοι σε μια μάχη για την οποία πλέον δεν υπάρχει φαβορί, όπως είχε χαρακτηριστεί νωρίτερα ο Ιωνικός, με το βαθμολογικό αβαντάζ, που είχε.

Ο Εργοτέλης με τον Σούλη Παπαδόπουλο στον πάγκο και ένα τρόπο παιχνιδιού προσαρμοσμένο στην κατηγορία, κατάφερε γρήγορα να «ψαλιδίσει» την διαφορά, να διώξει απο πάνω του το άγχος (γιατί όταν κυνηγάς στην βαθμολογία τον βασικό σου αντίπαλο, δεν είναι ότι καλύτερο) και πλεον να διεκδικεί επί ίσοις όροις τον τίτλο και την άνοδο.

Βέβαια, ο Εργοτέλης, εκτός απο τα αποτελέσματα που πήρε αυτό το διάστημα, ευνοήθηκε και απο τις γκέλες του αντιπάλου του, ο οποίος δείχνει να διέρχεται μια παρατεταμένη αγωνιστική κρίση, την οποία βίωσε κάποια στιγμή και ο Εργοτέλης για αυτό και έμεινε πίσω.

Ο Ιωνικός του Παγκρητίου σταδίου, όχι μόνο, δεν δικαίωσε τον τίτλο του φαβορί, αλλά ούτε καν τον τίτλο της καλύτερης ομάδας απο τον Εργοτέλη!

Η ομάδα του Σούλη Παπαδόπουλου, ήταν καλύτερη απο το πρώτο, μέχρι και το τελευταίο λεπτό, απέναντι σε ένα αντίπαλο, που έδειξε να παίζει φοβισμένα, μάλλον για την ισοπαλία!

Η πίκρα των ανθρώπων του Εργοτέλη, για τη μη κάλυψη του «χάντικαπ» (2-0 είχε χάσει στη Νίκαια ο Εργοτέλης και 2-1 κέρδισε στο Παγκρήτιο, άρα δεν ευνοείται σε περίπτωση ισοβαθμίας) είναι δικαιολογημένη, καθώς αν και άργησε να σκοράρει (τα γκολ στο 75' και 77' ο Κατσικοκέρης), είχε τις ευκαιρίες για να πετύχει περισσότερα τέρματα, ενώ δέχθηκε το γκολ απο ένα αμφισβητούμενο φάουλ και μάλιστα στην εκπνοή των καθυστερήσεων!

Ομως, ο πρωτογενής στόχος, για τον Εργοτέλη, επιτεύχθηκε και αυτό έχει σημασία.

Κέρδισε τον βασικό του αντίπαλο, εξαφάνισε τη βαθμολογική διαφορά και πήρε αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια.

Αυτο το «μικρό θαύμα», που έχει κάνει ο Εργοτέλης, στους τελευταίους 2 μήνες, να «επιστρέψει» απο μια διαφορά 7 βαθμών, είναι αυτό που πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού για τη συνέχεια.

Αυτή η ώθηση και η καλή ψυχολογία μπορεί να του δώσει αυτό που ζητάει...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πήρε το ντέρμπι ο Εργοτέλης και έπιασε τον Ιωνικό!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi