karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με γκολ-πέναλτι του Κατσικοκέρη στο 92' ο Εργοτέλης, πήρε τη μεγάλη νίκη στη Ρόδο επί του Ιαλυσού (1-2), για τον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Η απόφαση του διαιτητή Γκάμαρη να υποδείξει την άσπρη βούλα, σε χέρι αμυντικού του Ιαλυσού, προκάλεσε ένταση και διαμαρτυρίες απο τους Ροδίτες, οι οποίοι αμφισβήτησαν την αποφαση του διαιτητή.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO την επίμαχη φάση και τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης που ανέδειξε νικητή τον Εργοτέλη και τον κράτησε στο κόλπο της ανόδου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γ' Εθνική: Xαμός στη Ρόδο, νίκες για Εργοτέλη και Ιωνικό!

Mε πέναλτι στο 92' ο Εργοτέλης, 1-2 τον Ιαλυσό!

Ο ΟΦΗ προχωράει ενωμένος και η προσπάθεια για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος.

Το μήνυμα αυτό αναδείχθηκε απο την Εκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, η οποία έγινε το απόγευμα της Τρίτης (7/3) στο ξενοδοχείο Galaxy.
H Γ.Σ. πραγματοποιήθηκε προκειμένου να εγκριθεί η είσοδος στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 τριών νέων μελών (Νίκος Συριγωνάκης, Γιώργος Αλετράς, Δημήτρης Καλαιτζάκης), γεγονός που εγκρίθηκε ομόφωνα απο τους μετόχους, ωστόσο στο περιθώριο της Γ.Σ. έγινε μια αναλυτική ενημέρωση για την αγωνιστική πορεία της ομάδας και τα οικονομικά της ΠΑΕ.

Αυτό είναι κάτι άλλωστε που έχει ζητηθεί απο το σύνολο των μετόχων, προς την διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, την οποία και έχουν εκλέξει.  Μια τακτική ενημέρωση για την αγωνιστική εικόνα της ομάδας και την εικόνα στα οικονομικά.

Να σημειωθεί ότι η Γ.Σ. είχε πλήρη απαρτία, καθώς το σύνολο των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, είχαν παρουσία, γεγονός που δείχνει το κλίμα ενότητας και ομοψυχίας που επικρατεί αυτην την περίοδο στον ΟΦΗ.
Σε εκείνο που συμφώνησαν οι μέτοχοι της ΠΑΕ, είναι ότι το πλάνο της ομάδας, πρέπει να συνεχιστεί μέχρι το τέλος, όπως και η προσπάθεια για την άνοδο στην μεγάλη κατηγορία.
Ενώ, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, Γιάννης Πολεμαρχάκης έλαβε ομόφωνα την διαβεβαίωση όλων των μετόχων, ότι θα έχει την οικονομική τους στήριξη, ώστε η ομάδα να συνεχίσει την οικονομική της συνέπεια και την αξιοπιστία, κάτι που έχει κατακτήσει απο την περσινή χρονιά, όταν η ομάδα επιχειρηματιών, που φέτος έχει διευρυνθεί σε 14 μετόχους (και θα γίνουν και περισσότεροι μέσα απο την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που τρέχει), ανέλαβε τις τύχες της ομάδας, με στόχο να την επαναφέρει εκεί που αξίζει να βρίσκεται.

Ο Γιάννης Πολεμαρχάκης με την βοήθεια του υπεύθυνου λογιστηρίου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μανώλη Βασιλάκη, έκανε μια αναλυτική ενημέρωση στα οικονομικά της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δίνοντας βάση, στην έλλειψη εσόδων απο τα τηλεοπτικά δικαιώματα της φετινής χρονιάς και άλλων προβλημάτων της Β' Εθνικής, η οποία είναι μια κατηγορία χωρίς έσοδα.

Οι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δεσμεύθηκαν ότι θα καλύψουν αυτήν την απώλεια, ώστε να βγεί σε πέρας ο προυπολογισμός που έχει καραρτιστεί για την φετινή χρονιά, ώστε η ομάδα να συνεχίσει απρόσκοπτα τη λειτουργία της.

Παράλληλα, ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ενημέρωσε τους μετόχους, για την αγωνιστική πορεία της ομάδας, το τελευταίο διάστημα, την έλευση του νέου προπονητή Νίκου Παπαδόπουλου και την εικόνα της ομάδας στα τελευταία παιχνίδια, η οποία κρίνεται θετική και βάσει και των αποτελεσμάτων.

Ο Γιάννης Πολεμαρχάκης, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο ΟΦΗ, πρέπει να διεκδικήσει μέχρι το τέλος τις ελπίδες που του αναλογούν για την άνοδο, για πολλούς λόγους, ενώ αναφέρθηκε και στο ζήτημα της ένστασης, που έχει κάνει ο ΟΦΗ σε βάρος της Λαμίας για αντικανονική συμμετοχή ποδοσφαιριστή, για την οποία η πλευρά του ΟΦΗ, θεωρεί ότι υπάρχουν σοβαρές ποθανότητες δικαίωσης, κάτι που αν συμβεί μπορεί να φέρει νέα δεδομένα στην μάχη της ανόδου.

Σε κάθε περίπτωση, εκείνο στο οποίο συμφώνησαν οι μέτοχοι του ΟΦΗ, είναι οτι το πλάνο της ομάδας, θα πρέπει να συνεχιστεί και ο ΟΦΗ να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια για το στόχο που έχει θέσει, μήνυμα το οποίο θα πρέπει να μεταφερθεί προς πάσα κατεύθυνση.

Ο ΟΦΗ είναι μεγάλος σύλλογος, έχει ιστορία και σε άλλες στιγμές του πρόσφατου και μακρινού παρελθόντος, τα κατάφερε, ακόμα και όταν  οι πιθανότητες δεν ήταν υπέρ του. Το ίδιο μπορεί να γίνει και αυτή τη φορά, αρκεί να υπάρχει πίστη και ενότητα απο όλους.

Η Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 κράτησε πάνω απο 3 ώρες, καθώς αναλύθηκαν διεξοδικά όλα τα παραπάνω ζητήματα, εκφράστηκαν απόψεις απο τους μετόχους, έγινε διάλογος  και αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά, η αγάπη των ανθρώπων που έχουν σήμερα τις τύχες του ΟΦΗ, ώστε η ομάδα να συνεχίσει να λειτουργεί με την  υγεία και την αξιοπιστία που την διέπει τον τελευταίο 1,5 χρόνο.

Οι 14 μέτοχοι του ΟΦΗ που εκπροσωπήθηκαν στην Εκτακτη Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ, είναι οι:

Γιάννης Βάβουλας, Βασίλης Ζηδιανάκης, Αντώνης Καράτζης, Μανώλης Κουμαντάκης, Μιχάλης Μυλωνάκης, Μανώλης Ορφανάκης, Γιώργος Πλουμάκης, Γιάννης Πολεμαρχάκης, Παντελής Σαπουνάκης, Αντίπας Σηφάκης, Γιάννης Τσακαλάκης, Γιάννης Φασουλάς, Χριστίνα και Μηνάς Χαλκιαδάκης, Γιώργος Χατζάκης.

Παρών επίσης ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ο οποίος εκπροσωπήθηκε στην Γ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925  με το 10% που ανήκει εκ του νόμου στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Η φωτογραφία είναι απο την Εκτακτη Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 που έγινε στο ξενοδοχείο Galaxy.

Δυο χρόνια...ζωής, δυο άνοδοι για την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, η οποία τη νέα περίοδο θα αγωνίζεται στην Α' Εθνική!

Με τη νίκη με 2-0 επί της Αγίας Παρασκευής στο Γετί Κουλέ, τα τρομερά κορίτσια του Ζαφείρη Λατσούδη, εξασφάλισαν και μαθηματικά τον τίτλο στην Β' Εθνκή, δυο αγωνιστικές πριν το φινάλε του πρωταθλήματος και έτσι τη νέα περόδο θα αγωνίζονται στην μεγάλη κατηγορία.

Μετά το τέλος του αγώνα στήθηκε ένα τρελό πανηγύρι στο Γεντί Κουλέ, απο τα κορίτσια του ΟΦΗ, με... σαμπάνιες και έξαλλους πανηγυρισμούς για την επιτυχία τους!

Ο ΟΦΗ για πρώτη φορά θα έχει γυναικεία ομάδα στην μεγάλη κατηγορία!

Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV το...πάρτι των γυναικών του ΟΦΗ για την άνοδο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Σαμπάνιες και...άνοδος στην Α' Εθνική για τα κορίτσια του ΟΦΗ!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi