karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Δημήτρης Μάνος στα τελευταία παιχνίδια δίνει σημαντικές επιθετικές λύσεις στον ΟΦΗ.

Μετά τα δυο γκολ που έβαλε στη νίκη επί του Κισσαμικού, ήταν ο παίκτης που άνοιξε το δρόμο προε τη νίκη και στο παιχνίδι με την Ελευσίνα (0-3), κάνοντας με ...τακουνάκι το 0-1!

«Ηξερα τις κοφτές σέντρες του Βαλλιάνου και για αυτό έκανε την κίνηση, περιμένοντας την μπάλα όπως και έγινε. Ημουν μέσα στη φάση και έβαλα το γκολ» ανέφερε ο νεαρός επιθετικός, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της νίκης για τον ΟΦΗ.

Οπως είπε «δεν πήγαμε καλά στο πρωτο ημίχρονο, αν και κάναμε ευκαιρίες και φάσεις.

Στο δεύτερο ημίχρονο σταθήκαμε πιο καλά. Κάναμε αυτά που μας είπε ο προπονητής μας και πετύχαμε τρία γκολ. Κάναμε το 5Χ5 , υποδεχόμαστε τα Τρίκαλα, και πάμε δυνατά για το 6Χ6.

Η απώλεια του Απόλλωνα μας δίνει ελπίδες και συνεχίζουμε».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πέρασε και απο την Ελευσίνα και συνεχίζει το σερί του ο ΟΦΗ

Πλησίασε μετά το 5Χ5 ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Μπράβο αλλά και παρατηρήσεις!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Aπο τον ΟΦΗ, στον Εργοτέλη! Ο προπονητής τερματοφυλάκων Κώστας Παγανιάς, ξεκίνησε τη σεζόν στον ΟΦΗ, καθώς μετείχε στο τεχνικό επιτελείο του Νίκου Νιόπλια.

Η αποχώρηση του τελευταίου απο την τεχνική ηγεσία της κρητικής ομάδας, έφερε και την αποχώρηση του Κώστα Παγανιά.

Ο τελευταίος, για προσωπικούς λόγους μένει μόνιμα στο Ηράκλειο, ήταν χωρίς δουλειά, δέχθηκε την πρόταση του Εργοτέλη και θα αναλάβει το πόσο του προπονητή τερματοφυλάκων μετά την αποχώρηση του Γιάννη Ζαλαώρα.

Για τον Παγανιά, θετική εισήγηση για την πρόσληψη του στον Εργοτέλη, έκανε ο Σταύρος Λαμπράκης, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Παγανιά στον ΟΦΗ και γνωρίζει απο πρώτο χέρι τις δυνατότητες του.

Στον ΟΦΗ ο Κώστας Παγανιάς δούλεψε πολύ, ωστόσο στην "παράξενη" θέση του τερματοφύλακα, όπου το λάθος φαίνεται περισσότερο απο κάθε άλλο παίκτη, πιθανόν η δουλειά του να μην αναδείχθηκε όσο θα έπρεπε, καθώς ο ΟΦΗ αντιμετώπισε προβλήματα στη θέση "1".

O Εργοτέλης θα είναι η τρίτη κρητική ομάδα, στην οποία θα εργαστεί ο Κώστας Παγανιάς, ο οποίος έχει δουλέψει εκτός απο τον ΟΦΗ και στον Πλατανιά.

Πρόκειται για ένα εξειδικευμένο προπονητή τερματοφυλάκων, ο οποίος έχει εργαστεί στην Σούπερ Λίγκ με τον ΠΑΣ Γιάννινα και τον Πλατανιά, στην Β΄' Εθνική με τον ΟΦΗ και την Καλλιθέα, πέρασε απο την Ουκρανία (Ταβρίγια) ως συνεργάτης του Γιάννη Χριστόπουλου, ενώ ο Εργοτέλης, θα είναι η δεύτερη ομάδα στην οποία έχει εργαστεί στην Γ' Εθνική, καθώς έχει περάσει και απο τον Κεραυνό Κερατέας στην ίδια κατηγορία!

Στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης αναφέρειΟ Γ.Σ. Εργοτέλης ανακοινώνει την έναρξη συνεργασίας με τον προπονητή τερματοφυλάκων Κώστα Παγανιά. Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια μας και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στα καθήκοντα του.

Ο Κώστας Παγανιάς γεννήθηκε στις 10/12/ 1981 στο Αγρίνιο. Εχει εργαστεί κατά σειρά σε Κεραυνό Κερατέας (Γ' Εθνική,), Καλλιθέα (Β' Εθνική), ΠΑΣ Γιάννινα (Σούπερ Λίγκ), Ταβρίγια (Ουκρανία), Πλατανιά (Σούπερ Λίγκ), ΟΦΗ (Football league).

«Στο δεύτερο ημίχρονο κάναμε αυτό που έπρεπε και πήραμε το παιχνίδι» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Παπαδόπουλος, μετά τη νίκη του ΟΦΗ στην Ελευσίνα (0-3).

Ο τεχνικός του ΟΦΗ έδωσε συγχαρητήρια στους παίκτες του για την 5η σερί νίκη, ωστόσο εξέφρασε παράπονα για τον τρόπο που ξεκίνησαν το ματς λέγοντας ότι «πρέπει να το προσέξουμε αυτό και να μπαίνουμε δυνατά στα παιχνίδια, να έχουμε καλύτερο ρυθμό».

Ο τεχνικός του ΟΦΗ δεν έμεινε ικανοποιημένος απο την εικόνα της ομάδας του στο πρώτο 45λεπτο, καθώς όπως είπε «χάσαμε ουσιαστικά το πρώτο 45λεπτο και δεν είχαμε καθαρό μυαλό».

Ωστόσο για την εικόνα του ΟΦΗ στην επανάλληψη, ανέφερε πως «στο δεύτερο ημίχρονο πήγαμε πολύ καλύτερα και με την αλλαγή σχηματισμού, κάναμε αυτό που έπρεπε».

Ο τεχνικός του ΟΦΗ κατέληξε λέγοντας ότι «για μας, ήταν ένα σημαντικό παιχνίδι που κερδίσαμε. Αφήνουμε αυτό το ματς. Συγχαρητήριαστους παίκτες μου και συνεχίζουμε. Δεν πρέπει να κάνουμε λάθος. Είμαστε ακόμη πίσω. Είμαστε όμως ομάδα με βαριά φανέλα. Θα κερδίζουμε εμείς και θα περιμένουμε να χάσουν βαθμούς οι άλλοι».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Πέρασε και απο την Ελευσίνα και συνεχίζει το σερί του ο ΟΦΗ

Πλησίασε μετά το 5Χ5 ο ΟΦΗ-Δείτε την εικόνα της Football league

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi