Ο Μύρων Σηφάκης επιστρέφει στους πάγκους, αναλαμβάνοντας το δύσκολο έργο του ΙΝΚΑ Χανίων, που είναι στην τελευταία θέση στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής, με στόχο να κρατήσει τη νεοφώτιστη ομάδα στην κατηγορία (πέφτει ένας).
Η πρόσληψη του ανακοινώθηκε και επίσημα απο την ομάδα των Χανίων και διαδέχεται τον Γιάννη Κατσούλη, ο οποίος αποχώρησε απο τον πάγκο, μετά την ήττα απο τον Πανθηραικό στα Χανιά.
Ο Μύρων Σηφάκης τελευταία εργαζόταν ως τεχνικός διευθυντής στην ομάδα της Σαντορίνης, στην οποία είχε σύντομη παρουσία, ενώ πέρσι εργάστηκε για ένα διάστημα ως team manager στον ΟΦΗ.
Η επίσημη ανακοίνωση αναφέρει: «Η ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον προπονητή κ. Μύρωνα Σηφάκη. Ο Μύρων Σηφάκης είναι πρώην ποδοσφαιριστής (τερματοφύλακας), έχοντας και διεθνείς συμμετοχές.
Κυπελλούχος Ελλάδας σαν παίκτης το 1987 με τον ΟΦΗ, ο Σηφάκης αγωνίστηκε, πέρα από την ομάδα του Ηράκλειου, σε Ατσαλένιο, Πιερικό, Παναιτωλικό και Άγιο Νικόλαο.
Ο Σηφάκης έχει βρεθεί δύο φορές στον πάγκο ομάδων της Γ' Εθνικής, το 1997-98 με τον Άγιο Νικόλαο και το 2002-03 με τον Εργοτέλη, οδηγώντας και τις δύο σε άνοδο.
Με την ομάδα του Λασιθίου ξεκίνησε και σαν προπονητής, μόλις σταμάτησε να αγωνίζεται και σε δυόμισι χρόνια τον ανέβασε στη Β' Εθνική.
Ακολούθησε ο Εργοτέλης, όπου πανηγύρισε ανόδους από το Περιφερειακό μέχρι την Α' Εθνική.
Το καλοκαίρι του 2005 ανέλαβε την τεχνική ηγεσία του Εθνικού Άχνας στην Κύπρο, ενώ την ίδια χρονιά στις 28 Δεκεμβρίου ανέλαβε τη Νίκη Βόλου, απ' όπου έφυγε για χάρη του ΟΦΗ, ωστόσο παρέμεινε εκεί μέχρι το καλοκαίρι, καθώς η ομάδα ήθελε να αλλάξει προπονητή.
Το Σεπτέμβριο του 2006 επέστρεψε στη Νίκη Βόλου, αλλά τα διοικητικά προβλήματα τον οδήγησαν σε παραίτηση.
Από τη σεζόν 2010/11 βρισκόταν στην τεχνική ηγεσία του Ανταγόρα Κω.
Μύρωνα, καλώς όρισες στην ομάδα μας».
Ο Ιμπαν Ράντι, συμπλήρωσε 4 κίτρινες κάρτες στην αναμέτρηση του ΟΦΗ στην Ελευσίνα, ωστόσο ο Νίκος Παπαδόπουλος, εκτιμώντας τα επιθετικά χαρακτηριστικά του εξτρέμ απο την Ισημερινή Γουινέα τον "κρατάει" για το παιχνίδι με τα Τρίκαλα και τον τοποθέτησε να εκτίσει την ποινή του, στο τέταρτο επόμενο παιχνίδι του ΟΦΗ (έχει δικαίωμα με βάση τον κανονισμό να τον ορίσει σε ένα απο τα επόμενα 4 παιχνίδια), για να εκτίσει την ποινή του.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Τέσσερις κίτρινες κάρτες συμπλήρωσε στην Ελευσίνα, ο μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ Ιμπαν Ράντι, ωστόσο σύμφωνα με απόφαση του προπονητικού επιτελείου, ο Ράντι θα είναι κανονικά στην διάθεση της ομάδας, στο παιχνίδι του Σαββάτου (18/3, 5μμ) με τα Τρίκαλα στο Γεντί Κουλέ και θα εκτίσει την ποινή του, στην αναμέτρηση Παναιγιάλειος-ΟΦΗ (24η αγωνιστική).
Ο Βουό ανεβάζει στροφές και φαίνεται ότι έχει πιθανότητες, να προλάβει το παιχνίδι του ΟΦΗ με τα Τρίκαλα (18/3, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο Ιβοριανός επιθετικός θα δοκιμάσει την Τετάρτη (15/3) να επιστρέψει στο κανονικό πρόγραμμα και να τεθεί στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου.
Ερωτηματικό παραμένει ακόμη, η συμμετοχή του Μιλοσάβλιεφ.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Με προπόνηση που έγινε με δυνατή βροχή την Τρίτη (14/3) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ συνέχισε την προετοιμασία του για το παιχνίδι του Σαββάτου (18/3, 5μμ) με τα Τρίκαλα, στο Γεντί Κουλέ.
Ο Βουό συνέχισε το ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία, ωστόσο, φαίνεται να υπάρχουν ελπίδες να τεθεί στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, στην αναμέτρηση του Σαββάτου.
Ο Ιβοριανός επιθετικός, θα δοκιμάσει την Τετάρτη (15/3) να μπεί στο κανονικό πρόγραμμα.
Ατομικό και θεραπεία ακολουθεί και ο Βλάνταν Μιλοσάβλιεφ και παρ’ ότι το αιμάτωμα στην λεκάνη έχει υποχωρήσει, οι ενοχλήσεις δεν τον έχουν εγκαταλείψει.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία ακολουθεί και ο Γιάννης Κοιλιάρας.
Με προπόνηση που θα γίνει την Τετάρτη (15/3) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα συνεχίσει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τα Τρίκαλα.