kortsidakis500x176fimi

ASFALEISKRITI500X176

ALMYRA2018

fastfitness 500X176 01

logo rossetti 300dpi

dandaliskentriko-banner-500x176

autotrack 500X176 2

PASTARELLA 500x176

balnea111

stella

vavoulas336x280 build

kortsidakis 500x176 arxontiko

KABAKAS-mvpnnnn

skai-korts500x176

Η ενόχληση Μπούση και η συγγνώμη της ΠΑΕ στον κόσμο

05 Nov 2018 Written by

Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Απόλλων Σμύρνης παρουσιάστηκαν και πάλι σοβαρά προβλήματα με τα τουρνικέ στις θύρες εισόδου του γηπέδου, αλλά και στην ηλεκτρονική και όχι μόνο έκδοση των εισιτηρίων.
Ο φίλαθλος κόσμος ταλαιπωρήθηκε, δημιουργήθηκαν μεγάλες ουρές, ενώ κάποιοι φίλαθλοι έφυγαν από το γήπεδο, καθώς δεν μπορούσαν να αντέξουν την ταλαιπωρία.

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της, ζήτησε συγγνώμη από τους φιλάθλους, ενώ έκανε λόγο για «δυσλειτουργία του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων».

Μάλιστα στην ΠΑΕ, τονίζουν ότι θα κάνουν ότι είναι δυνατόν, ώστε το πρόβλημα να λυθεί άμεσα, καθώς αυτή είναι και η εντολή του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Μιχάλη Μπούση, ο οποίος ενημερώθηκε για το πρόβλημα και ζήτησε να λυθεί αμέσως με οποιοδήποτε κόστος.

Οπως έλεγε στους συνεργάτες του, δεν είναι δυνατόν να ζητάμε τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο και να υπάρχουν αυτά τα προλήματα.

Το ζήτημα διέλευσης στο γήπεδο του ΟΦΗ απο το ξεκίνημα της σεζόν και με τα νέα δεδομένα που ισχύουν (τουρνικέ, ηλεκτρονικό εισιτήριο), παραμένει προβληματικό και παρά τις προσπάθειες που έχουν γίνει απο την ΠΑΕ, οι εταιρείες που έχουν αναλάβει την διαχείριση, δεν έχουν εξασφαλίσει ακόμη το ιδανικό αποτέλεσμα.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι σε όλα τα παιχνίδια του ΟΦΗ μέχρι σήμερα, η εικόνα δεν είναι η επιθυμητή και αν στα παιχνίδια με ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ολυμπιακό, ένα ελαφρυντικό ήταν ίσως η δυναμική των αγώνων, σε ένα παιχνίδι, όπως αυτό με τον Απόλλωνα Σμύρνης, που είναι λιγότερο εμπορικό, περίμενε κανείς καλύτερη εικόνα και λιγότερα προβλήματα.

Πάντως, η παλαιότητα του γηπέδου και η δομή του, η αλήθεια είναι ότι δεν βοηθάει και δεν δίνει μεγάλες επιλογές στο ζήτημα της πιο γρήγορης διέλευσης των φιλάθλων απο τα τουρνικέ, τα οποία είναι μάλλον λίγα για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο, ενώ φαίνεται ότι δεν έχουν ξεπεραστεί προβλήματα καθυστέρησης που έχουν να κάνουν με το "διάβασμα" των barcode των εισιτηρίων, την ώρα που ο φίλαθλος το "χτυπάει" στο μηχάνημα για να μπεί στο γήπεδο.

Πλέον στον ΟΦΗ εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα, καθώς τα παρπάπονα του κόσμου και η εικόνα έξω απο το γήπεδο, επιτάσουν να βρεθεί άμεσα λύση.

Το επόμενο εντός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ, είναι με τον Αρη στις 25 του μήνα και στόχος των ανθρώπων του ΟΦΗ είναι να μην επαναλληφθούν τα όσα έχουν συμβεί μέχρι σήμερα.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για το θέμα αυτό αναφέρει:

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ζητά συγγνώμη από τον κόσμο που ταλαιπωρήθηκε πριν και κατά τη διάρκεια του αγώνα, τόσο για να προμηθευτεί εισιτήριο όσο και για να εισέλθει στο γήπεδο, λόγω δυσλειτουργίας του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων. Έχουν ήδη αρχίσει οι διαδικασίες βελτίωσης του συστήματος, έτσι ώστε να μην επαναληφθεί ανάλογο φαινόμενο.

Read 107 times Last modified on Saturday, 10 November 2018 18:27
Rate this item
(0 votes)

Νεότερα Άρθρα

Stoiximatistirio