kortsidakis500x176fimi

ASFALEISKRITI500X176

ALMYRA2018

fastfitness 500X176 01

logo rossetti 300dpi

dandaliskentriko-banner-500x176

autotrack 500X176 2

PASTARELLA 500x176

balnea111

stella

vavoulas336x280 build

kortsidakis 500x176 arxontiko

KABAKAS-mvpnnnn

skai-korts500x176

"Kανένα πρόβλημα στην πλατφόρμα εισιτηρίων"

07 Nov 2018 Written by

Τη δική της θέση, για τα πρόβληματα που παρουσιάστηκαν στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα και τις αχιμές που εξέφρασε με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με τις ουρές που υπήρχαν στο γήπεδο, εξέφρασε με ανακοίνωση της η εταιρεία "ticketcore", που έχει την ευθύνη της διαδικτυακής πλατφόρμας των εισιτηρίων.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

"Αναφορικά με χθεσινά δημοσιεύματά στα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας και μια ατυχή ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την οποία ρητώς επιφυλασσόμαστε παντός νόμιμου δικαιώματος μας και με μόνο γνώμονα την αποκατάσταση της αλήθειας γνωστοποιούμε στον φίλαθλο κοινό, και όχι μόνο, τα ακόλουθα.
Την Κυριακή 4/11/2018 και στον αγώνα ΟΦΗ 1925 - ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΝΡΗΣ στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης» παρατηρήθηκε μεγάλη αναμονή στα εκδοτήρια της ΠΑΕ ΟΦΗ από φιλάθλους που περίμεναν να αγοράσουν εισιτήρια.
Στην ΠΑΕ ΟΦΗ αποδίδουν αυτό το γεγονός σε αβελτηρία της εταιρείας μας και στην πλατφόρμα εισιτηρίων «tickertcore» που δυνάμει έγγραφης σύμβασης εξυπηρετεί την ΠΑΕ ΟΦΗ στους αγώνες της ομάδας.

Με έκπληξη, μάλιστα, διαβάσαμε στο site της ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοίνωση, με την οποία η ανωτέρω ΠΑΕ ζητεί συγνώμη από τον κόσμο της ομάδας αποδίδοντας το πρόβλημα που ανέκυψε σε «δυσλειτουργία του συστήματος εκ μέρους της εταιρίας που έχει αναλάβει τη διαχείριση της πώλησης των εισιτηρίων» .

Μάλιστα σε τοπικά μέσα αναφέρθηκε από «διαρροές της ΠΑΕ» ότι το σύστημα «κράσαρε» και έπεσε η πλατφόρμα. Επίσης, ανακριβώς αναφέρουν στην ανακοίνωση ότι η πλατφόρμα μας είναι υπεύθυνη «τόσο για να προμηθευτεί ο φίλαθλος εισιτήριο όσο και για να εισέλθει στο γήπεδο».

Προς αποκατάσταση της αλήθειας δηλώνουμε:
α) κανέναν πρόβλημα δεν παρουσιάστηκε στην πλατφόρμα εισιτηρίων «tickertcore»
β) το σκανάρισμα των εισιτηρίων γίνεται από τα τουρνικέ και όχι από την εταιρεία μας. Για αυτά αρμόδια είναι αποκλειστικά η ΠΑΕ ΟΦΗ.
Επιπλέον δεν είχαμε στο τμήμα support της πλατφόρμας μας καμία ενόχληση για τυχόν πρόβλημα ούτε πριν ούτε κατά την διάρκεια του αγώνα. Ούτε τηλεφωνικά ούτε και με email.
Τέλος πρέπει να επισημάνουμε ότι στους αγώνες με ΑΕΚ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ που είχαμε sold-out δεν διαπιστώθηκε το παραμικρό πρόβλημα. Εμείς σε κάθε περίπτωση σεβόμαστε τις υποχρεώσεις μας και θα συνεχίσουμε να πράττουμε τούτο στο μέλλον".

Read 17 times Last modified on Thursday, 08 November 2018 14:16
Rate this item
(0 votes)

Νεότερα Άρθρα

Stoiximatistirio