karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

Η πρώτη αλλαγή στα εισιτήρια

20 Nov 2018 Written by

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η αλλαγή εταιρείας σε ότι αφορά την διαδικτυακή πλατφόρμα για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου, είναι η πρώτη κίνηση της νέας διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προκειμένου να βελτιώσει τις συνθήκες εξυπηρέτησης των φιλάθλων.

Μετά το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Σμύρνης, στο οποίο υπήρχαν προβλήματα, είχαν αναγγελθεί απο την ΠΑΕ οι «αλλαγές», καθώς υπήρξαν παράπονα και καθυστερήσεις στην διέλευση του κόσμου στο γήπεδο.

Σχηματίστηκαν οι μεγάλες ουρές, υπήρχαν εντάσεις και κάποιοι φίλαθλοι έμειναν έξω απ το γήπεδο!

Η ΠΑΕ έριξε την ευθύνη στην ticketcore, η εταιρεία απάντησε ότι η ευθύνη δεν είναι δική της, αλλά της ΠΑΕ και γενικώς η εικόνα που βγήκε προς τα έξω, δεν ήταν καλή για κανένα.

Αυτή η ένταση που προκλήθηκε και η ανταλλαγή ανακοινώσεων, έφερε προφανώς και το διαζύγιο, με την ΠΑΕ να τονίζει ότι θα κλείσει συνεργασία με άλλη εταιρεία (ticketmaster), για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Πάντως, παρά τα προβλήματα, ο κόσμος του ΟΦΗ είχε αρχίσει να ανταποκρίνεται στην διαδικτυακή αγορά εισιτηρίων και μάλιστα στα παιχνίδια με ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ολυμπιακό, υπήρχε συνεχώς αυξητική τάση, με τους φιλάθλους να αγοράζουν περίπου 1000 εισιτήρια διαδικτυακά σε κάθε παιχνίδι, δηλαδή ένα σημαντικό ποσοστό, αν αναλογιστεί κανείς ότι ω χωρητικότητα του Γεντί Κουλέ έχει πέσει στα 5.800 για λόγους ασφαλείας και έχουν διατεθεί περίπου 2200 εισιτήρια διαρκείας.

Απομένει να δούμε, αν θα γίνει κάποια αλλαγή από την ΠΑΕ και στο θέμα με την εταιρεία που χειρίζεται τα τουρνικέ, η οποία έχει το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης, διέλευσης των φιλάθλων στο γήπεδο, καθώς εκεί εντοπίζονται μέχρι σήμερα τα μεγάλα προβλήματα και οι καθυστερήσεις με το «διάβασμα» των barcode εισιτηρίων.

Επειδή πλησιάζει ένα «εμπορικό» παιχνίδι όπως είναι αυτό με τον Αρη, εκείνο που θα πρέπει η ΠΑΕ να διασφαλίσει, είναι οι αλλαγές που αποφάσισε να κάνει, να είναι προς το καλύτερο και η εικόνα να βελτιωθεί.

Γιατί, τον κόσμο δεν τον ενδιαφέρει ποια εταιρεία έχει την ευθύνη.

Τον ενδιαφέρει, ο ΟΦΗ στον οποίο πληρώνει το εισιτήριο του για να μπεί στο γήπεδο, να έχει διασφαλίσει τον τρόπο, να δεχθεί ομαλά τους πελάτες-φιλάθλους.

Για μια σειρά από λόγους, με συνολική ευθύνη όλων των εμπλεκόμενων, αυτό δεν έχει γίνει ομαλά μέχρι σήμερα.

Ας ελπίσουμε, ότι τα πράγματα θα κυλήσουν καλύτερα από εδώ και στο εξής, γιατί ο ΟΦΗ θα χρειαστεί ένα γεμάτο γήπεδο, ώστε να πετύχει τους στόχους του.

Read 1250 times Last modified on Monday, 26 November 2018 00:40
Rate this item
(0 votes)

Νεότερα Άρθρα

liveonyou-livestream

stoixim2019

logo rossetti 300dpi