Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η αλλαγή εταιρείας σε ότι αφορά την διαδικτυακή πλατφόρμα για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου, είναι η πρώτη κίνηση της νέας διοίκησης της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προκειμένου να βελτιώσει τις συνθήκες εξυπηρέτησης των φιλάθλων.
Μετά το παιχνίδι με τον Απόλλωνα Σμύρνης, στο οποίο υπήρχαν προβλήματα, είχαν αναγγελθεί απο την ΠΑΕ οι «αλλαγές», καθώς υπήρξαν παράπονα και καθυστερήσεις στην διέλευση του κόσμου στο γήπεδο.
Σχηματίστηκαν οι μεγάλες ουρές, υπήρχαν εντάσεις και κάποιοι φίλαθλοι έμειναν έξω απ το γήπεδο!
Η ΠΑΕ έριξε την ευθύνη στην ticketcore, η εταιρεία απάντησε ότι η ευθύνη δεν είναι δική της, αλλά της ΠΑΕ και γενικώς η εικόνα που βγήκε προς τα έξω, δεν ήταν καλή για κανένα.
Αυτή η ένταση που προκλήθηκε και η ανταλλαγή ανακοινώσεων, έφερε προφανώς και το διαζύγιο, με την ΠΑΕ να τονίζει ότι θα κλείσει συνεργασία με άλλη εταιρεία (ticketmaster), για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Πάντως, παρά τα προβλήματα, ο κόσμος του ΟΦΗ είχε αρχίσει να ανταποκρίνεται στην διαδικτυακή αγορά εισιτηρίων και μάλιστα στα παιχνίδια με ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ολυμπιακό, υπήρχε συνεχώς αυξητική τάση, με τους φιλάθλους να αγοράζουν περίπου 1000 εισιτήρια διαδικτυακά σε κάθε παιχνίδι, δηλαδή ένα σημαντικό ποσοστό, αν αναλογιστεί κανείς ότι ω χωρητικότητα του Γεντί Κουλέ έχει πέσει στα 5.800 για λόγους ασφαλείας και έχουν διατεθεί περίπου 2200 εισιτήρια διαρκείας.
Απομένει να δούμε, αν θα γίνει κάποια αλλαγή από την ΠΑΕ και στο θέμα με την εταιρεία που χειρίζεται τα τουρνικέ, η οποία έχει το μεγαλύτερο βάρος της ευθύνης, διέλευσης των φιλάθλων στο γήπεδο, καθώς εκεί εντοπίζονται μέχρι σήμερα τα μεγάλα προβλήματα και οι καθυστερήσεις με το «διάβασμα» των barcode εισιτηρίων.
Επειδή πλησιάζει ένα «εμπορικό» παιχνίδι όπως είναι αυτό με τον Αρη, εκείνο που θα πρέπει η ΠΑΕ να διασφαλίσει, είναι οι αλλαγές που αποφάσισε να κάνει, να είναι προς το καλύτερο και η εικόνα να βελτιωθεί.
Γιατί, τον κόσμο δεν τον ενδιαφέρει ποια εταιρεία έχει την ευθύνη.
Τον ενδιαφέρει, ο ΟΦΗ στον οποίο πληρώνει το εισιτήριο του για να μπεί στο γήπεδο, να έχει διασφαλίσει τον τρόπο, να δεχθεί ομαλά τους πελάτες-φιλάθλους.
Για μια σειρά από λόγους, με συνολική ευθύνη όλων των εμπλεκόμενων, αυτό δεν έχει γίνει ομαλά μέχρι σήμερα.
Ας ελπίσουμε, ότι τα πράγματα θα κυλήσουν καλύτερα από εδώ και στο εξής, γιατί ο ΟΦΗ θα χρειαστεί ένα γεμάτο γήπεδο, ώστε να πετύχει τους στόχους του.